Dat dusquote:Op zondag 6 mei 2012 17:35 schreef Karzai het volgende:
[..]
Is ook geen leuke opmerking maar niet zonder reden
shopsequote:Op zondag 6 mei 2012 17:37 schreef Karzai het volgende:
Ik ga even naar de super en eten maken
Laters
Dan heb je gewoon te veel verdiend of je wilt te vroeg doodquote:Op zondag 6 mei 2012 18:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
Volgens die pensioensite krijg ik al vanaf mijn 62e pensioen?
ik ben al met pensioenquote:Op zondag 6 mei 2012 18:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
Volgens die pensioensite krijg ik al vanaf mijn 62e pensioen?
Doe je goed in een grote zandbakquote:Op zondag 6 mei 2012 18:31 schreef sacha het volgende:
[..]
ik ben al met pensioen![]()
ik doe niet meer mee aan de BV Nederland
Ik werk nog voor de hobby.quote:Op zondag 6 mei 2012 18:31 schreef sacha het volgende:
[..]
ik ben al met pensioen![]()
ik doe niet meer mee aan de BV Nederland
Ik had nog nooit op die pensioensite gekeken en was best verbaasd om te zien dat ik kleine 10k al op mijn 62e krijg.quote:
quote:Op zondag 6 mei 2012 18:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik had nog nooit op die pensioensite gekeken en was best verbaasd om te zien dat ik kleine 10k al op mijn 62e krijg.
Jij praat in raadselen vandaagquote:Op zondag 6 mei 2012 19:27 schreef sacha het volgende:
[..]zien we dan wel weer, ontelbaar als het zand der zee
Ah, ze hebben die flats geslooptquote:Op zondag 6 mei 2012 17:20 schreef chufi het volgende:
Ik heb de zandbak gevonden, tis bij mij aan de overkant
[ afbeelding ]
Waardeloos hč, die zondagavondquote:Op zondag 6 mei 2012 21:43 schreef Mickeys het volgende:
Het is weer zondag en eigenlijk allang bedtijd voor me maar moe genoeg om te gaan slapen... dat ook weer niet... zucht
Hoog tijd idd, werk nu wel met een collega die daar niet meer woontquote:Op zondag 6 mei 2012 21:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ah, ze hebben die flats gesloopt
Was ook wel tijd ook
Ah, dat zou kunnen!quote:Op zondag 6 mei 2012 21:29 schreef Leandra het volgende:
@ APK, ik ga er vanuit dat de AOW in je pensioenoverzicht een eenpersoons AOW is, ongeacht of je op dat moment alleen woont, en dan een extra toeslag krijgt als alleenstaande.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |