Dat was iemand andersquote:Op zondag 6 mei 2012 00:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Had die dochter van Yvonne een hoertje genoemd.
Oja. Waarover ging dat van die jordi danquote:Op zondag 6 mei 2012 00:15 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat was iemand anders
Ik heb er nog steeds spijt van.
Ohjaaaaaah ik vergeet snel.quote:
Gelukkig.quote:Op zondag 6 mei 2012 00:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Ah, ja da's toch allemaal hetzelfde.
Behalve jojo natuurlijk.
quote:Op zondag 6 mei 2012 00:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Had die dochter van Yvonne een hoertje genoemd.
Nee dankje. verzin eens een normale TT man.quote:Op zondag 6 mei 2012 00:16 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dit is al de tweede TT die je van me weghaalt.
Dan maar "RIP Stokstaart" ?
In memoriam: Stokstaart?quote:Op zondag 6 mei 2012 00:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee dankje. verzin eens een normale TT man.
Waar we DV verwelkomen.quote:Op zondag 6 mei 2012 00:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee dankje. verzin eens een normale TT man.
Zoiets ja.quote:Op zondag 6 mei 2012 00:17 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Die tieten hingen toch tot haar knieën?.
Wat heeft hij gedaan?quote:Op zondag 6 mei 2012 00:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, iets wat niet met die rare gast te maken heeft.
Ik had het over madame_paonquote:Op zondag 6 mei 2012 00:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Zoiets ja.
Al kon Madame_Paon er ook wat van. Die had een flinke bos hout voor de deur.
Vervang je laptop.quote:Op zondag 6 mei 2012 00:20 schreef Geo4kant het volgende:
Fok! post traag bij mij, quoten duurt vaak 5+ sec of doet niks.
14 jaar en 24 uur per dag op Fok.quote:Op zondag 6 mei 2012 00:20 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Moeder van Ajacied422, wisten jullie dat?
Truste.quote:Op zondag 6 mei 2012 00:20 schreef Helpmefok het volgende:
Serieus welke faler heeft mij morgen om 08:00 op het rooster gezet.
Ik ben pleite gasten.
Bwoh, die wil ik zo graag zien. Maar TV is kapot.quote:
Heb ik ook last van.quote:Op zondag 6 mei 2012 00:20 schreef Geo4kant het volgende:
Fok! post traag bij mij, quoten duurt vaak 5+ sec of doet niks.
Is die leuk?quote:
Geen idee.quote:Op zondag 6 mei 2012 00:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Bwoh, die wil ik zo graag zien. Maar TV is kapot.
Denk je dat ik 'm terug kan kijken op internet?
Rot op met dat shit aub.quote:
Je moet nazi death squads kijken.quote:Op zondag 6 mei 2012 00:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Bwoh, die wil ik zo graag zien. Maar TV is kapot.
Denk je dat ik 'm terug kan kijken op internet?
Nee oké, maar het kan wel goed gemonteerd zijn enzo dat het wel leuk is om te kijken.quote:Op zondag 6 mei 2012 00:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik weet niet of leuk wel de lading dekt eerlijk gezegd.
Leuk = interessant.quote:Op zondag 6 mei 2012 00:23 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nee oké, maar het kan wel goed gemonteerd zijn enzo dat het wel leuk is om te kijken.
Waarom heb jij geen onderschrift?quote:Op zondag 6 mei 2012 00:24 schreef Caland het volgende:
Ik ben veel te hyper om zo een oog dicht te doen gok ik zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Over de SS "death squads" die joden doden voor de concentratiekampen er waren. Ook tienduizenden, maar dan gewoon met kogels.quote:
quote:Op zondag 6 mei 2012 00:25 schreef mrstylo het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:★★★
Hm okeoke, herinner me er morgen maar even aan.quote:Op zondag 6 mei 2012 00:25 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Over de SS "death squads" die joden doden voor de concentratiekampen er waren. Ook tienduizenden, maar dan gewoon met kogels.
Is goed.quote:Op zondag 6 mei 2012 00:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Hm okeoke, herinner me er morgen maar even aan.
quote:Op zondag 6 mei 2012 00:25 schreef mrstylo het volgende:
bwohhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
U JELLY?quote:Op zondag 6 mei 2012 00:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Had jij geen trio afspraak met 2 fotomodellen?
Je vervangt Rutten voor Advocaat.quote:Op zondag 6 mei 2012 00:27 schreef Geo4kant het volgende:
Ik moet een nieuwe want die slisbek is weg.
Hij trollt veel maar dit kun je rustig gelovenquote:Op zondag 6 mei 2012 00:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ey heb jij HMF zijn 500 euro inzet screenshot?
Mijn brein is veel te briljant voor dergelijke onzinnigheden.quote:Op zondag 6 mei 2012 00:27 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Omdat jouw briljante brein er vast wel 1 kan verzinnen.
Nee dusquote:Op zondag 6 mei 2012 00:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hij trollt veel maar dit kun je rustig gelovendie 500euro staat er gewoon op.
quote:Op zondag 6 mei 2012 00:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ey heb jij HMF zijn 500 euro inzet screenshot?
KABOOOOOM, IN YOUR FACE.quote:Op zondag 6 mei 2012 00:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hij trollt veel maar dit kun je rustig gelovendie 500euro staat er gewoon op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |