Toen jij opnam met "Hé zarGon" twijfelde ik even.quote:
Hoi!quote:
Twijfelen aan jezelfquote:Op zondag 6 mei 2012 14:20 schreef zarGon het volgende:
[..]
Toen jij opnam met "Hé zarGon" twijfelde ik even.. Ik ben het gewend om mijn eigen naam te horen.
.
Waarom eenquote:Op zondag 6 mei 2012 14:21 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Mijn pa is Turks, geen volbloed, als dat is wat je bedoelt.
als PI?
De laatste tijd best wel vaak, ja. Jammer dat jullie dat niet doen! Altijd gezelligquote:Op zondag 6 mei 2012 14:25 schreef Ayca het volgende:
Doen jullie vaker iets samen met nichten + yavuz, dat is wel leuk dan![]()
Laatste keer dat wij dat deden kan ik me niet herinneren
Was gewoon een verbazings-PIquote:Op zondag 6 mei 2012 14:30 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waarom een [ afbeelding ] als PI?. Ik ben verbaasd dat jij (voor een deel) Turks bent. Gewoon omdat ik het niet verwachtte.
Uit welk deel van Turkije komt je pa?quote:Op zondag 6 mei 2012 14:36 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Was gewoon een verbazings-PI
En tsja, er wordt wel meer niet verwacht van mij.
Mja we zijn met z'n zessen (de kleine nichtjes en neefjes niet meegeteld), 3 wonen niet meer in alkmaar, en de rest is druk met school, eigen vrienden etcquote:Op zondag 6 mei 2012 14:32 schreef anisoptera het volgende:
[..]
De laatste tijd best wel vaak, ja. Jammer dat jullie dat niet doen! Altijd gezellig.
Jij hebt er nog 6, ik heb er precies 0 van mijn leeftijd.quote:Op zondag 6 mei 2012 14:44 schreef Ayca het volgende:
[..]
Mja we zijn met z'n zessen (de kleine nichtjes en neefjes niet meegeteld), 3 wonen niet meer in alkmaar, en de rest is druk met school, eigen vrienden etc![]()
Zou wel leuk zijn om samen iets te doen ja, zie ze nu alleen maar met verjaardagen ed
Ahw 0 dat is wel erg, vroeger deden we wel veel samen, bioscoop enzquote:Op zondag 6 mei 2012 14:51 schreef Levolution het volgende:
[..]
Jij hebt er nog 6, ik heb er precies 0 van mijn leeftijd.
Wel allemaal kleintjes, daar kan ik het gelukkig ook goed mee vinden.
Iyiyim elhamdulilah.quote:Op zondag 6 mei 2012 13:57 schreef anisoptera het volgende:
[..]
Iyidir, seni sormali?
[..]
Ga je nog wat leuks doen vandaag?
Dit. Mijn zusje en nichtje daarentegen zijn even oud en doen altijd alles samen. Ik doe soms ook weleens dingen met ze, ze zijn allebei 17, dus zoveel schelen wij ook weer niet. Maar de andere van mijn leeftijd wonen in Turkije.quote:Op zondag 6 mei 2012 14:51 schreef Levolution het volgende:
[..]
Jij hebt er nog 6, ik heb er precies 0 van mijn leeftijd.
Wel allemaal kleintjes, daar kan ik het gelukkig ook goed mee vinden.
Juist.quote:
Dat is toch met al die provincies daar zo? Lijkt me niet zo plezierig voor jongeren.quote:Op zondag 6 mei 2012 17:36 schreef Blocko het volgende:
[..]
Juist.
Heb daar een tante wonen ben er dus wel een paar keer geweest maar is beetje suf daarzo. Begenmedim toen maar was ook redelijk jong wellicht daardoor.
Alhoewel, qua natuur enzo is het wel mooi maar de stad zelf is niet zo speciaal.
Ja is ook zo eigenlijk. Alleen west (Istanbul zeg maar tot bursa en daar een verticale lijn trekken) Turkije en in het zuiden (kust) is er geloof ik wat te beleven.quote:Op zondag 6 mei 2012 17:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat is toch met al die provincies daar zo? Lijkt me niet zo plezierig voor jongeren.
Trabzon en Samsun zijn zeker okéquote:Op zondag 6 mei 2012 17:40 schreef Blocko het volgende:
[..]
Ja is ook zo eigenlijk. Alleen west (Istanbul zeg maar tot bursa en daar een verticale lijn trekken) Turkije en in het zuiden (kust) is er geloof ik wat te beleven.
Ben nog nooit in Trabzon geweest daar lijkt het me stiekem ook wel oke.
Dat hoor ik ook altijd over kars, saai etc, igdir is leuker en mooier zeggen zequote:Op zondag 6 mei 2012 17:36 schreef Blocko het volgende:
[..]
Juist.
Heb daar een tante wonen ben er dus wel een paar keer geweest maar is beetje suf daarzo. Begenmedim toen maar was ook redelijk jong wellicht daardoor.
Alhoewel, qua natuur enzo is het wel mooi maar de stad zelf is niet zo speciaal.
Eigenlijk net zoals de meerderheid van de Turkse steden waar niets anders te doen is dan 24/7 cay drinken.
Is niet heel veel te doen idd..quote:Op zondag 6 mei 2012 17:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat is toch met al die provincies daar zo? Lijkt me niet zo plezierig voor jongeren.
Hoe weet jij dat nouquote:Op zondag 6 mei 2012 17:45 schreef Blocko het volgende:
[..]
Samsun niet hoor, waar haal je dat nou vandaan.
Trabzon misschien wel maar Samsun
Er valt anders genoeg te doen (voor jongeren) in o.a. Eskisehir en Ankara, hoor.quote:Op zondag 6 mei 2012 17:40 schreef Blocko het volgende:
[..]
Ja is ook zo eigenlijk. Alleen west (Istanbul zeg maar tot bursa en daar een verticale lijn trekken) Turkije en in het zuiden (kust) is er geloof ik wat te beleven.
Ben nog nooit in Trabzon geweest daar lijkt het me stiekem ook wel oke.
Mijn moeder gaf me vroeger altijd een pakje melk en van die samson en gert koekjes mee naar school. Het Gert koekje ging samen met de Melk me maag in maar het Samson koekje gaf ik altijd weg.quote:Op zondag 6 mei 2012 17:50 schreef Julis het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou? Ben je er wel eens geweest dan?
quote:Op zondag 6 mei 2012 17:52 schreef Blocko het volgende:
[..]
Mijn moeder gaf me vroeger altijd een pakje melk en van die samson en gert koekjes mee naar school. Het Gert koekje ging samen met de Melk me maag in maar het Samson koekje gaf ik altijd weg.
Ondan yani, is normaal Samson->Samsun
ben kopekleri sevmiyorum Julis.quote:Op zondag 6 mei 2012 17:54 schreef Julis het volgende:
[..]. Yaniii. Heel logisch hoor, Blocko. Samsonkoekjes
.
slijmbal.quote:Op zondag 6 mei 2012 17:55 schreef Arcadia het volgende:
Haten op Samsun, daar komen juist alle goede mensen vandaan.
quote:Op zondag 6 mei 2012 17:55 schreef Arcadia het volgende:
Haten op Samsun, daar komen juist alle goede mensen vandaan.
Dit klink best hard, eigenlijk. Maar ik ga GS - BJK kijkenquote:
dit klinkt best hard, GA DAN.quote:Op zondag 6 mei 2012 17:56 schreef Julis het volgende:
[..]Jij weet het.
[..]
Dit klink best hard, eigenlijk. Maar ik ga GS - BJK kijken.
En de lucht. Vooral de lucht.quote:Op zondag 6 mei 2012 18:03 schreef Levolution het volgende:
In Turkije hoef je niet iets 'te doen' te hebben.
Als je naar Turkije gaat moet je genieten van de sfeer, van het eten en van de natuur.
zoo druk?..?quote:
Lijkt het op.quote:
quote:
Geen idee. Ook gezien op tv, ja. Mijn moeder wilde Star kijken, maar Star was vervangen door Kral tv of zo.quote:
Orhan Gencebayquote:Op zondag 6 mei 2012 20:07 schreef Julis het volgende:
[..].
[..]
Geen idee. Ook gezien op tv, ja. Mijn moeder wilde Star kijken, maar Star was vervangen door Kral tv of zo.
Orhan Gencebay. Wat een gentleman.
quote:Op zondag 6 mei 2012 20:18 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Orhan Gencebay, ik zong altijd mee met zijn liedjes, mijn vader heeft ook nog een foto waar hij met hem thee aan het drinken is, het verhaal daarachter weet ik niet.
Ennn, net hamsi gegeten, nog steeds honger
![]()
Ik heb ook ayran gedronken, wat zou daar mis mee zijn dan? Bijgeloof?quote:Op zondag 6 mei 2012 21:14 schreef zarGon het volgende:
Horen jullie ook het verhaal aan over dat yoghurt in combinatie met ansjovis geen goed idee is?
quote:Op zondag 6 mei 2012 21:17 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik heb ook ayran gedronken, wat zou daar mis mee zijn dan? Bijgeloof?
Wat Ayça zegt dus.quote:
Altijd. Maar alleen van Turken.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:14 schreef zarGon het volgende:
Horen jullie ook het verhaal aan over dat yoghurt in combinatie met ansjovis geen goed idee is?
Iste buna dayak delisi derler.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:39 schreef Ayca het volgende:
Ik at juist expres yoghurt erbij om mijn moeder boos te maken![]()
Yoghurt: Science and Technologyquote:Op zondag 6 mei 2012 21:42 schreef Triggershot het volgende:
Jullie veranderen ook nooit hé, waar is de diepgang in yoghurt?
Wat doe jij hier met je quasi-geleerdheid?quote:Op zondag 6 mei 2012 21:42 schreef Triggershot het volgende:
Jullie veranderen ook nooit hé, waar is de diepgang in yoghurt?
Uitsluitsel geven middels een Koran vers:quote:Op zondag 6 mei 2012 21:45 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat doe jij hier met je quasi-geleerdheid?
quote:(Alif Lam Mim. The Romans have been defeated. In the nearest land,) He said, "They were defeated and then they were victorious.'' He said, "The idolators wanted the Persians to prevail over the Romans, because they were idol worshippers, and the Muslims wanted the Romans to prevail over the Persians, because they were People of the Book. This was mentioned to Abu Bakr, who mentioned it to the Messenger of Allah . The Messenger of Allah said:
(They will certainly prevail.) Abu Bakr mentioned this to the idolators, and they said, "Set a time limit for that, and if we prevail, we will get such and such; and if you prevail, you will get such and such.'' So he set a limit of five years, and they (the Romans) did not prevail. Abu Bakr mentioned that to the Messenger of Allah and he said:
(Why do you not make it less than) ﴿I (the narrator) think he meant less than ten﴾. Sa`id bin Jubayr said: "Bid` means less than ten.'' Then the Romans were victorious, and he said, "That is what Allah said:
(Alif Lam Mim. The Romans have been defeated. In the nearest land, and they, after their defeat, will be victorious. In Bid`i years. The decision of the matter, before and after is only with Allah. And on that day, the believers will rejoice -- with the help of Allah. He helps whom He wills, and He is the All-Mighty, the Most Merciful.) This was also recorded by At-Tirmidhi and An-Nasa'i. At-Tirmidhi said: "Hasan Gharib.''
quote:Op zondag 6 mei 2012 21:47 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Uitsluitsel geven middels een Koran vers:
[..]
quote:(Alif Lam Mim. The Romans have been defeated. In the nearest land, and they, after their defeat, will be victorious. In Bid` years.) Some of the Quraysh said to Abu Bakr: `This is (a bet) between us and you. Your companion claims that the Romans will defeat the Persians within three to nine years, so why not have a bet on that between us and you' Abu Bakr said, `Yes.' This was before betting had been forbidden. So, Abu Bakr and the idolators made a bet, and they said to Abu Bakr: `What do you think, Bid` means something between three and nine years, so let us agree on the middle.' So they agreed on six years. Then six years passed without the Romans being victorious, so the idolators took what they had bet with Abu Bakr. When the seventh year came and the Romans were finally victorious over the Persians, the Muslims rebuked Abu Bakr for agreeing on six years. He said: `Because Allah said: "In Bid` years.''' At that time, many people became Muslim.'' This is how it was narrated by At-Tirmidhi, then he said, "This is a Hasan Hadith.''
Doet er niet toe.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je hebt gezocht op "deep yoghurt box"?
wat
quote:Op zondag 6 mei 2012 22:00 schreef Bortecinem het volgende:
Ik wil even zeggen dat ik blij ben dat Arcadia terug is.
Aynen.quote:
Geen idee wat naafkapjes zijn ama gecmis olsun.quote:Op maandag 7 mei 2012 00:39 schreef Turquaz52 het volgende:
Orospu cocuklarii, vuile hoerenzonen, hebben ze de naafkapjes van mijn velgen gestolen vandaag..
Vuile flikkers, hebben ze zelf geen geld om ze te halen of wat, aq ben ik 1 dagje weg en gelijk kassa..
Die dingen kosten ook de stuk 25 euro 2e hands..
Bestolen worden is echt een kutgevoel.quote:Op maandag 7 mei 2012 00:39 schreef Turquaz52 het volgende:
Orospu cocuklarii, vuile hoerenzonen, hebben ze de naafkapjes van mijn velgen gestolen vandaag..
Vuile flikkers, hebben ze zelf geen geld om ze te halen of wat, aq ben ik 1 dagje weg en gelijk kassa..
Die dingen kosten ook de stuk 25 euro 2e hands..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |