Ja is ook zo eigenlijk. Alleen west (Istanbul zeg maar tot bursa en daar een verticale lijn trekken) Turkije en in het zuiden (kust) is er geloof ik wat te beleven.quote:Op zondag 6 mei 2012 17:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat is toch met al die provincies daar zo? Lijkt me niet zo plezierig voor jongeren.
Trabzon en Samsun zijn zeker okéquote:Op zondag 6 mei 2012 17:40 schreef Blocko het volgende:
[..]
Ja is ook zo eigenlijk. Alleen west (Istanbul zeg maar tot bursa en daar een verticale lijn trekken) Turkije en in het zuiden (kust) is er geloof ik wat te beleven.
Ben nog nooit in Trabzon geweest daar lijkt het me stiekem ook wel oke.
Dat hoor ik ook altijd over kars, saai etc, igdir is leuker en mooier zeggen zequote:Op zondag 6 mei 2012 17:36 schreef Blocko het volgende:
[..]
Juist.
Heb daar een tante wonen ben er dus wel een paar keer geweest maar is beetje suf daarzo. Begenmedim toen maar was ook redelijk jong wellicht daardoor.
Alhoewel, qua natuur enzo is het wel mooi maar de stad zelf is niet zo speciaal.
Eigenlijk net zoals de meerderheid van de Turkse steden waar niets anders te doen is dan 24/7 cay drinken.
Is niet heel veel te doen idd..quote:Op zondag 6 mei 2012 17:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat is toch met al die provincies daar zo? Lijkt me niet zo plezierig voor jongeren.
Hoe weet jij dat nouquote:Op zondag 6 mei 2012 17:45 schreef Blocko het volgende:
[..]
Samsun niet hoor, waar haal je dat nou vandaan.
Trabzon misschien wel maar Samsun
Er valt anders genoeg te doen (voor jongeren) in o.a. Eskisehir en Ankara, hoor.quote:Op zondag 6 mei 2012 17:40 schreef Blocko het volgende:
[..]
Ja is ook zo eigenlijk. Alleen west (Istanbul zeg maar tot bursa en daar een verticale lijn trekken) Turkije en in het zuiden (kust) is er geloof ik wat te beleven.
Ben nog nooit in Trabzon geweest daar lijkt het me stiekem ook wel oke.
Mijn moeder gaf me vroeger altijd een pakje melk en van die samson en gert koekjes mee naar school. Het Gert koekje ging samen met de Melk me maag in maar het Samson koekje gaf ik altijd weg.quote:Op zondag 6 mei 2012 17:50 schreef Julis het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou? Ben je er wel eens geweest dan?
quote:Op zondag 6 mei 2012 17:52 schreef Blocko het volgende:
[..]
Mijn moeder gaf me vroeger altijd een pakje melk en van die samson en gert koekjes mee naar school. Het Gert koekje ging samen met de Melk me maag in maar het Samson koekje gaf ik altijd weg.
Ondan yani, is normaal Samson->Samsun
ben kopekleri sevmiyorum Julis.quote:Op zondag 6 mei 2012 17:54 schreef Julis het volgende:
[..]. Yaniii. Heel logisch hoor, Blocko. Samsonkoekjes
.
slijmbal.quote:Op zondag 6 mei 2012 17:55 schreef Arcadia het volgende:
Haten op Samsun, daar komen juist alle goede mensen vandaan.
quote:Op zondag 6 mei 2012 17:55 schreef Arcadia het volgende:
Haten op Samsun, daar komen juist alle goede mensen vandaan.
Dit klink best hard, eigenlijk. Maar ik ga GS - BJK kijkenquote:
dit klinkt best hard, GA DAN.quote:Op zondag 6 mei 2012 17:56 schreef Julis het volgende:
[..]Jij weet het.
[..]
Dit klink best hard, eigenlijk. Maar ik ga GS - BJK kijken.
En de lucht. Vooral de lucht.quote:Op zondag 6 mei 2012 18:03 schreef Levolution het volgende:
In Turkije hoef je niet iets 'te doen' te hebben.
Als je naar Turkije gaat moet je genieten van de sfeer, van het eten en van de natuur.
zoo druk?..?quote:
Lijkt het op.quote:
quote:
Geen idee. Ook gezien op tv, ja. Mijn moeder wilde Star kijken, maar Star was vervangen door Kral tv of zo.quote:
Orhan Gencebayquote:Op zondag 6 mei 2012 20:07 schreef Julis het volgende:
[..].
[..]
Geen idee. Ook gezien op tv, ja. Mijn moeder wilde Star kijken, maar Star was vervangen door Kral tv of zo.
Orhan Gencebay. Wat een gentleman.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |