- grote shish kebab-schotelquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat heb je besteld?Gegarandeerd dat ik jaloers ben, ik kwel mezelf graag.
Klopt, Jajong is hierbij gediskwalificeerd.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:02 schreef THEFXR het volgende:
@jajong, je was te laat met je picks, was om 22.00 uur gesloten
Ik hoop dat er iemand bij je is.. of ben jij zo'n dikzak van 120kilo?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:01 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
- grote shish kebab-schotel
- grote köfte-schotel
- Magnum Gold
Voor het hele seizoen.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:02 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Klopt, Jajong is hierbij gediskwalificeerd.
Nee, maar dan heb ik morgen ook nog watquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik hoop dat er iemand bij je is.. of ben jij zo'n dikzak van 120kilo?![]()
Donderdag me Pa jarig, willen ook shoarma halen, ik heb zin in doner kebabmaar moet ik echt niet doen
quote:
Als hij wat minder zou cutten inderdaad..quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:09 schreef Fenomeno het volgende:
Ik blijf hem de compleetste van het roster vinden, vreselijk sterk, insane wrestling, goede positional grappling + sub defence, prima boxing en laatste fights ook steeds betere kicks. En z'n cardio wordt ook steeds beter
Geen spijt meer.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:48 schreef Hooidraad het volgende:
Ik heb spijt van mijn Bermudez vs. Garza pick.
(B by decision)
lolquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:25 schreef Geo4kant het volgende:
Wat gebruikt die Bermudez.. naar de paardenfokkerij geweest met Overeem?
ja, het begon om 22.00 uur en je bent te laat met je picksquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:28 schreef Cardizzle14 het volgende:
theeefuccccckkkk ik dacht dat de prelims om 12 uur begonnen![]()
nog wat gemist?
anyway ik ga voor
Johnson
Palhares
Koschek
Diaz
Bang voor concurrentie?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:30 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ja, het begon om 22.00 uur en je bent te laat met je picks
No way sonquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:35 schreef Geo4kant het volgende:
Dan maar Lavar en Diaz via decision hitten.
Irritant hè.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:51 schreef Hooidraad het volgende:
Het Just Bleed-volk begint weer "boo" te roepen hoor
NY sports crowds zijn ALTIJD kut, bij welke sport dan ookquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:52 schreef roepdeman het volgende:
New York publiek bij pro wrestling is ook altijd zo luidruchtig...Tenzij ze een geweldige performance zien.
Nu we toch op de onderwerp zitten.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:56 schreef Geo4kant het volgende:
Laat die legislation maar zitten in NYkut publiek.
Ik had een heleboel meer verwacht van Cholish... maar zoals je zegt, je kunt er geen full time baan bij hebben als je de top wil bereiken.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:59 schreef Fenomeno het volgende:
Part time trainen kan op dit niveau eigenlijk niet blijkt keer op keer...
Did you know that Nate Diaz posted this on Twitter:quote:Op zondag 6 mei 2012 00:05 schreef roepdeman het volgende:
Casuals worden wel slimmer via de fbstream
Haha ja, hij komt dichtbij een titleshot, dat is meestal wanneer een diaz het up fuckedquote:Op zondag 6 mei 2012 00:08 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Did you know that Nate Diaz posted this on Twitter:
Flying...
Zou batshit crazy zijn als hij nu ook met weed gepakt wordt
Jep.quote:Op zondag 6 mei 2012 00:19 schreef Fenomeno het volgende:
Moeilijk te scoren, 10-9 Gaudinot?
Takedowns wegen zwaar.
There it isquote:Op zondag 6 mei 2012 00:23 schreef Fenomeno het volgende:
Snap niet waarom Gaudinot niet weer gewoon voor de TD gaat...
en de restquote:Op zondag 6 mei 2012 00:25 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Ben niet thuis maar te lezen aan jullie reacties moet ik morgen de prelims terugkijken.
Nice!quote:
Kan hij weer wat ijzeren plaatjes in ze kop laten zettenquote:Op zondag 6 mei 2012 00:27 schreef Tazmaniac het volgende:
Koscheck noemt Hendricks Mr. Lucky Punch
Benieuwd of Hendricks vannacht weer Mr. Lucky zal worden
beinvloed dat niet de radar bij het vliegen?quote:Op zondag 6 mei 2012 00:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kan hij weer wat ijzeren plaatjes in ze kop laten zetten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 6 mei 2012 01:04 schreef THEFXR het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
QFTquote:
Alles -4quote:Op zondag 6 mei 2012 01:32 schreef Omega het volgende:
Hoeveel fights laten ze op facebook zien? Het blijft maar doorgaan.
normaal tot 2 uurquote:Op zondag 6 mei 2012 01:32 schreef Omega het volgende:
Waar zijn je picks!quote:Op zondag 6 mei 2012 01:32 schreef Omega het volgende:
Klinkt Nederlands zelfsquote:Op zondag 6 mei 2012 01:44 schreef slashdotter3 het volgende:
Wie zijn de cornermen van Johnson, wat een brak engels
Dat was puur Nederlands/Engelsquote:Op zondag 6 mei 2012 01:44 schreef slashdotter3 het volgende:
quote:Op zondag 6 mei 2012 01:44 schreef Tazmaniac het volgende:
Goddamn.. ik heb mijn huiswerk weer niet goed gedaan
Blackzilians fight camp headed by Dutch striking coach Henri Hooft and Mike Van Arsdale..quote:Op zondag 6 mei 2012 01:44 schreef slashdotter3 het volgende:
quote:Op zondag 6 mei 2012 01:52 schreef n00cL30n het volgende:
Gaat hard weer. (Net als dat ik hard naar mijn nest ga. Veel plezier nog mannekes.)
klopt wel.jaquote:Op zondag 6 mei 2012 01:56 schreef slashdotter3 het volgende:
Zo jammer dat ze niet wat creatiever zijn in hun strikingWaar is de superman punch? Dirty boxing in de clinch? Spinning backfists? Thaiclinch? Het enige wat ik zie is een kickboks match
quote:Op zondag 6 mei 2012 01:57 schreef Tazmaniac het volgende:
Mooie prestatie van Johnson.
Ik ga ook slapen!
Veel plezier nog voor wie de main card gaat kijken!
is toch ook op facebook?quote:Op zondag 6 mei 2012 01:59 schreef TheGame het volgende:
Iemand een maincard link? Bij voorbaat dank!
Maar via ufc.tv kan je ook andere camera angles kiezen en quadviewquote:Op zondag 6 mei 2012 02:04 schreef Geo4kant het volgende:
Gewoon op Facebook, even op Miller vs Diaz icoon klikken
Werkt iddquote:Op zondag 6 mei 2012 02:04 schreef Geo4kant het volgende:
Gewoon op Facebook, even op Miller vs Diaz icoon klikken
#carequote:Op zondag 6 mei 2012 02:05 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Maar via ufc.tv kan je ook andere camera angles kiezen en quadview
bij mij staat er: sign inquote:Op zondag 6 mei 2012 02:06 schreef TheGame het volgende:
[..]
Werkt idd, moest alleen even de ufc.tv app toegang geven.
je zit in en ander land?quote:Op zondag 6 mei 2012 02:09 schreef tuan84 het volgende:
op ufc tv kan ik gratis kijken vandaag! normaal betaal ik gewoon 5 eu
Hij wilt z'n haar afscheren zekerquote:Op zondag 6 mei 2012 02:20 schreef Hooidraad het volgende:
Wat een held die Barry, gaat ie nog echt voor de submission ook
me too, nog 3 te gaanquote:
runnnn...quote:Op zondag 6 mei 2012 02:22 schreef slashdotter3 het volgende:
Wat had HD moeten doen om eruit te komen
Afstand beperken denk ik, dus clinch of takedown.quote:Op zondag 6 mei 2012 02:22 schreef slashdotter3 het volgende:
Wat had HD moeten doen om eruit te komen
Of dat ja, gewoon een Conditje plegenquote:
Als ie voor de single leg takedown gaat doet Johnson een sprawl, dus dan maar een upperbody clinchquote:Op zondag 6 mei 2012 02:25 schreef Hooidraad het volgende:
Afstand beperken denk ik, dus clinch of takedown.
lolquote:Op zondag 6 mei 2012 02:27 schreef Hoogstaande het volgende:
Desnoods klampt Harris gewoon aan hem vast en perst ie alle lucht er uit.
Koalasub
Ja, en dan een reversal zodat Lavar tegen de cage staat.quote:Op zondag 6 mei 2012 02:26 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Als ie voor de single leg takedown gaat doet Johnson een sprawl, dus dan maar een upperbody clinch
mooie gatekeeperquote:Op zondag 6 mei 2012 02:34 schreef Geo4kant het volgende:
Barry heeft gewoon nog heel veel te leren en lijkt niet zo snel als andere het op te pakken. Maar is gewoon een hele toffe fighter, laat alles in the octagon, sicke legkicks.. geweldig karakter
(stiekem is het Johnny Cash).quote:Op zondag 6 mei 2012 02:35 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Hij heeft een serial killer als tatoo?
Ik had bij z'n vorige fight op KO gestemd en dat werd ook een subquote:Op zondag 6 mei 2012 02:37 schreef Geo4kant het volgende:
Palhares via KO zeg ik je(zal wel sub worden)
Ja, volgens mij @ 3.3 ofsoquote:Op zondag 6 mei 2012 02:44 schreef slashdotter3 het volgende:
Wat waren de betting odds voor dit? Was Belcher de underdog?
Toquinho rond 1.5, belcher rond 2.8quote:Op zondag 6 mei 2012 02:44 schreef slashdotter3 het volgende:
Wat waren de betting odds voor dit? Was Belcher de underdog?
Klopt, maar ik denk dat hij rocked was van die elleboog.quote:Op zondag 6 mei 2012 02:44 schreef Geo4kant het volgende:
Paul bleef maar liggen.. had ook meteen moeten rollen. Nette overwinning van Belcher.
hij is niet de slimstequote:Op zondag 6 mei 2012 02:45 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Klopt, maar ik denk dat hij rocked was van die elleboog.
Vai Cavalo.quote:Op zondag 6 mei 2012 02:47 schreef Geo4kant het volgende:
Toquinho is ook niet de baddest man on the planet on the ground, dat is Frank Mir.
Rogan kan niets fout doen bij mij, zelfs niet staanquote:
Haha for real?quote:Op zondag 6 mei 2012 02:51 schreef tuan84 het volgende:
nee maar ik heb de flashlight besteld met "joerogan" kortingscode.
Condit is nóg snellerquote:Op zondag 6 mei 2012 02:52 schreef Geo4kant het volgende:
Mir die zei dat hij harder slaat dan JDS en sneller is
welke kleur/maat?quote:Op zondag 6 mei 2012 02:51 schreef tuan84 het volgende:
nee maar ik heb de flashlight besteld met "joerogan" kortingscode.
quote:Op zondag 6 mei 2012 02:58 schreef Hoogstaande het volgende:
Hendricks gaat echt een asswhooping krijgen trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |