Mwah... jewelquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:21 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hihih is idd onvolwassen, mijn "ghehe" klinkt daarentegen best charmant
Het helpt om wat meer goede kanten te ontdekken. eerst van jezelf houden, dan pas van een anderquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:23 schreef benzin het volgende:
[..]
Het is een van mijn weinige goede kanten en daarom benadruk ik het graag. Ik zie mezelf echter absoluut niet als superieur.
Dan lees je er lekker overheenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:22 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
oh my god de vorige reality soap was niet zo heel interessant met dat 15 jarige meisje.. die met die van 35 jaar ook niet..
hehehe neeeeeeeeejquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:22 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hoop dat er idd minder ondefinieerbare klontjes op zitten
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zijn pener is vast minder ranzig dan zijn eten
Godver snarf.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:22 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hoop dat er idd minder ondefinieerbare klontjes op zitten
Ja, ik vind het echt heerlijk met haar te zoenen.quote:
idd!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
KoninginnedagJa dat wil ik ook nog wel een keer over doen
was supergezellig
Ik had haar pic hier al eens gepost maargoed, zie dm maar dan.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Link van facebookmeisje in mijn dm
Je had toch nog andere hosselprojectjes?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:24 schreef kree het volgende:
[..]
Dan lees je er lekker overheen
Niemand die me kan stoppen om hier mijn faal verhalen neer te zetten.
Ow wacht! Ja ik weet het weer! Ik dacht dat je nu weer over iemand anders hadquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:24 schreef kree het volgende:
[..]
Ik had haar pic hier al eens gepost maargoed, zie dm maar dan.
20cm?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:25 schreef charmed_angel het volgende:
Btw 20? Snarf? Dat zijn 2 handen en een beetje toch
C_A, hou eens op met me inferieur te laten voelen.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:25 schreef charmed_angel het volgende:
nee, iets minder dan 2 handenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:25 schreef charmed_angel het volgende:
Dan heb je grote handenquote:
hmmm jaquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je had toch nog andere hosselprojectjes?
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
C_A, hou eens op met me inferieur te laten voelen.
Doe je beter dan mijquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:26 schreef kree het volgende:
[..]
hmmm ja
band meisje
buur meisje
musical meisje
mja we hadden vorige keer toch (hele avond) gediscussieerd hoe dik n duim is hahaquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Echt? Ow ok... Hahaha tenzij je grote handen hebt
Ligt ook aan de diktequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |