ja jij disst mij gewoon, dan niet hoorquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:01 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Z'n afweergeschut ging per ongeluk af, hij was het aan het schoonmaken. Geef 'm een knuffel en alles is weer goed
Jammer dat ze nu de DSMV hebben ik sta er niet meer inquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:59 schreef Detroit het volgende:
[..]
Gelukkig val ik in de randcategorie en ben ik geen full-on autist zoals een tijn die je in de omschrijving in het DSM/IV boekje treft..
Zeg dat danquote:
Gozer 1??? Nee dan is musicalmeisje veel beterquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:01 schreef marbasnarf het volgende:
kreeg mail van "gozer 1' dat die zich verheugd op samen eten... is pas over 2 weken ofzo... misschien heeft hij zon advent kalander boven zn bed hangen nu ghehe
Heb ik ook hoor. Daarop tel ik de dagen af tot de volgende meet waar ik jou weer kan zien.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:01 schreef marbasnarf het volgende:
kreeg mail van "gozer 1' dat die zich verheugd op samen eten... is pas over 2 weken ofzo... misschien heeft hij zon advent kalander boven zn bed hangen nu ghehe
dan kun je altijd nog onder pddnos geschaald wordenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jammer dat ze nu de DSMV hebben ik sta er niet meer in![]()
Dus ik ben normaal geworden
Niks dissen! Hij wil jou echt niet kwijt hoorquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:01 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
ja jij disst mij gewoon, dan niet hoor
Als je ze om zoiets al afkeurt dan wordt het dus nooit wat hequote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:01 schreef marbasnarf het volgende:
Gozer 1 dan klinkt musicalmeid toch beterquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:01 schreef marbasnarf het volgende:
Ze hebben je nu alleen nog maar beter in beeld!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jammer dat ze nu de DSMV hebben ik sta er niet meer in![]()
Dus ik ben normaal geworden
ghehehehe ben niet zo goed in bijnamen, dus dacht ik maak een overzichetlijk schema (chronologisch enzo)quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:02 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Gozer 1??? Nee dan is musicalmeisje veel beter
Waar ken je hem van? Motormuis ofzo
Dankje Bart! Mijn eigen spindoctor!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:03 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Niks dissen! Hij wil jou echt niet kwijt hoor
Nou maar goed ook want jij wilt mij blijkbaar nietquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:03 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Niks dissen! Hij wil jou echt niet kwijt hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gozer 1 is die Cardan gozer?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:01 schreef marbasnarf het volgende:
Tussen wal en schip categoriequote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:03 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
dan kun je altijd nog onder pddnos geschaald worden![]()
(je mankeert wel iets, maar we weten niet wat..)
Gelukkig als ze dan eens uit leggen wat het betekend ben ik ook blijquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:03 schreef Detroit het volgende:
[..]
Ze hebben je nu alleen nog maar beter in beeld!.
De nadaquote:
Dat klinkt al beterquote:
Dat is hetzelfde als een hond proberen uit te leggen waarom hij een hond is! Niet dat ik jou nu met een hond wil vergelijken.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tussen wal en schip categorie
[..]
Gelukkig als ze dan eens uit leggen wat het betekend ben ik ook blij
Niemand komt op fok die ik ken. Alleen jij en ikquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:06 schreef marbasnarf het volgende:
hoop zo erg dat er geen bekende meelezen (op CA na dan ghehe)
ik las dakloos....quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:06 schreef tijnbrein het volgende:
Ik ben momenteel dateloos, matcheloos en hopeloos
Ik wil best gaan zitten en een poot gevenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:06 schreef Detroit het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als een hond proberen uit te leggen waarom hij een hond is! Niet dat ik jou nu met een hond wil vergelijken..
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:06 schreef Detroit het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als een hond proberen uit te leggen waarom hij een hond is! Niet dat ik jou nu met een hond wil vergelijken..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |