Oh dat blauwe kastjequote:Op maandag 4 juni 2012 10:44 schreef Stiemie het volgende:
Wow fantastisch gewoonHa en we hebben op het laatste moment ook nog gekozen voor een zeeppompje voor in het werkblad
Het wordt nu wel allemaal erg toevallig. Had ik zal gezegd dat onze huidige prullenbak ook erg op die van jullie lijkt? *insert spooky melodietje* Maar in het nieuwe huis hebben we daar niet echt meer een plekje voor en dan komt de prullenbak in een speciaal laadje.
Onze tafel lijkt trouwens ook erg op de tafel van de foto alleen hebben wij er zwarte houten stoelen bij
[ afbeelding ]
Oh leuk, even kijken op de site! Ik dacht dat je zelf een eigen kastje die prachtige kleur had gegevenquote:Op maandag 4 juni 2012 22:13 schreef Stiemie het volgende:
Dat is toch een koopie Claudia?![]()
Pascal geweldig! Ik had al gezocht, maar kon zo snel niks vinden. Het lijkt me gewoon zo'n handig ding.
En Pisces dat kastje hebben we een aantal jaren geleden gekocht bij http://www.basiclabel.nl/. Helaas zit het niet meer in de collectie. Het is een sidetable waarvan we de onderste plank hoger hebben geplaatst zodat de lage verwarming eronder pastte.
Welkomquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:43 schreef mefke79 het volgende:
Aha, hier is je eigen topic! Ik ga volgen, natuurlijk. Mooie keuken uitgezocht trouwens.
Ik ken het gevoelquote:Op woensdag 6 juni 2012 20:54 schreef Stiemie het volgende:
oh en zojuist 1 van de nare dingen van een nieuw huis ontdekt: de uitgaves... Wat gaat het hard zeg allemaal![]()
Vandaag grote aanbetaling keuken gedaan, bed voor jongste gekocht en laminaat gekeken. We willen de 1e en 2e etage laminaat leggen en dat komt al snel op zo'n 65 m2... Telt allemaal lekker op.
We twijfelen nog erg over de kleur. Wil wel graag een lichte kleur, maar ook wel warm.
Wat briljant handig!quote:Op maandag 4 juni 2012 20:39 schreef Stiemie het volgende:
Heeft hier iemand trouwens ervaring met de inzetkast? Het lijkt ons wel handig voor de kast onder de trap. Kun je mooi je voorraad (pakken houdbare melk voor het koffie-apparaat, zakken pasta, pakken sap etc) in kwijt en erachter zaken als je stofzuiger
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Al krijg ik er ook wel een beetje een Anne Frank gevoel bij![]()
![]()
Yep alle kleine dingen bij elkaar tikken ook leuk aan.quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:08 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Ik ken het gevoelen dan zit ik nog wel in de ruwbouw en doen we ongeveer 80% helemaal zelf.
Maar ook allerlei kleine dingen samen doen ook een hoop
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |