JAAAA je kan zelfs blauw vogeltje aanklikken Zie je:quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:25 schreef coban het volgende:
mag het nou wel? want ik ga hier echt dood van het lachen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Over 2 jaar woont iedereen in cobanland.
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:27 schreef coban het volgende:
ach nja ik heb printscreen gemaaktstory of my lifeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:28 schreef Unfckingtitled het volgende:
Monooje berichtje staat in mn fobo
![]()
Topquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:48 schreef Monopoly het volgende:
Ik ga een poging doen om het postdag record te verbreken. ik begin om 0.00 !
Voor geld doe ik heel veelquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:56 schreef monkyyy het volgende:
Ik heb gehoord dat hier masturberende mannen te bewonderen zijn.
Geruchten zijn geruchten.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:56 schreef monkyyy het volgende:
Ja ik sta nu voor je raam de masturberen, doe eens de gordijnen openquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:56 schreef monkyyy het volgende:
Mooie penis hoor.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:58 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ja ik sta nu voor je raam de masturberen, doe eens de gordijnen open
Margaritta?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:00 schreef Unfckingtitled het volgende:
Pz ik heb je nodigom mn pizza op te eten
"pizza" ...... "opeten"...quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:00 schreef Unfckingtitled het volgende:
Neequote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:05 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Doe er wat extra knoflook bij.
stuur maar opquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:00 schreef Unfckingtitled het volgende:
Looool waarvoor danquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:10 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
ik heb jou ook nodigmaar niet op helpen een pizza op te eten
Doorsturen die.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:12 schreef Monopoly het volgende:
Ragboer is een held. Krijg dikke mix van 5 uur lang Thunderdome toegestuurd![]()
Ik krijg af en toe ook bazennummers doorgestuurd van Ragboerquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:12 schreef Monopoly het volgende:
Ragboer is een held. Krijg dikke mix van 5 uur lang Thunderdome toegestuurd![]()
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:14 schreef Flippiee het volgende:
Ik had ragboer moeten hosselen toen het nog kon.
ditquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:14 schreef Flippiee het volgende:
Ik had ragboer moeten hosselen toen het nog kon.
Ik eet nu een broodje köftequote:
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:58 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik eet nu een broodje köfte![]()
Had 2 grote schotels besteld (köfte en shish kebab), dan heb ik voorlopig genoeg.
Dat ijs stond helemaal los hiervanquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:58 schreef pimmetje2010 het volgende:
Waarom at je eigenlijk eerst je ijs en daarna pas je avondeten?
Volgens mij bestel jij wel vaak eten hequote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:01 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Dat ijs stond helemaal los hiervan
Bovendien heb ik nog een Magnum Gold erbij besteld
Ik heb zo'n periode gehad maar ik beperk het tegenwoordig tot maximaal 1x per week.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:02 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Volgens mij bestel jij wel vaak eten he
Luiquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:05 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik heb zo'n periode gehad maar ik beperk het tegenwoordig tot maximaal 1x per week.
Ik had vandaag kapsalonquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:12 schreef Monopoly het volgende:
Ik woon vlakbij Mac El Aviv. Die kapsalon daarOngelooflijk lekker
dat is mooiquote:
nee maandag gaan wequote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:23 schreef pimmetje2010 het volgende:
P_Z ben je vandaag nog in BReda geweest?
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:24 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
ik moet om 13:30 bij de 'dokter' zijn
Je hoopte natuurlijk dat ik zou zeggen: "Inderdaad Monopoly, Flippiee is een zeer aantrekkelijke dame."quote:
Mwhehe loserquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
En ik zit een enge film te kijken maar daar kan ik heul niet tegen en dan slaap ik weer 3 nachten niet14.gif
Nee gewoon iets meer dan een.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:25 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Je hoopte natuurlijk dat ik zou zeggen: "Inderdaad Monopoly, Flippiee is een zeer aantrekkelijke dame."
Wat lief dat je daar rekening mee houdt.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:34 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Okee, een beetje meer dan. Slaap jij straks ook weer lekker
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:35 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
misschien wel langer dan de zomervakantie
Dat is vooruitbetaling op die Baked Alaskaquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat lief dat je daar rekening mee houdt.
Boeng.quote:
Hoi DVquote:
Goede vraag, moeten we zeker nog eens doen.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
heloefje, wanneer gaan wij hosselen
Vader!quote:
Trollskiboiiquote:
Ga je met pz, snuf en mij 9 juni mee naar holly?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Goede vraag, moeten we zeker nog eens doen.
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:50 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Raketwetenschappen toch aan de TU Delft :$
Als ik moneyz heb waarschijnlijk wel.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ga je met pz, snuf en mij 9 juni mee naar holly?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cashflow jwz.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:53 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Negers hebben altijd wel wat geld toch
Wat is er bijzonder/ kut aan hollyquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:53 schreef Monopoly het volgende:
Holly, wat is dezen.
Maar ik heb schijt, ik ga mee. Ik ga desnoods hele nacht in de hardstyle kelder staan. ik heb tantoe harde skitta alles.
Ga gewoon mee, mensen uitlachen alles. Desnoods gaan we na een uurtje ergens anders heen.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:53 schreef Monopoly het volgende:
Holly, wat is dezen.
Maar ik heb schijt, ik ga mee. Ik ga desnoods hele nacht in de hardstyle kelder staan. ik heb tantoe harde skitta alles.
Het volk dat daar komtquote:
cash rules everything around mequote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:53 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Negers hebben altijd wel wat geld toch
op je hoofd?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:55 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Het volk dat daar komt_!
Ik was daar paar maanden terug, ik was de enige met normale schaamhaargroei
Des te dichter bij de nul...quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:55 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Het volk dat daar komt_!
Goed bekekenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:39 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Dat is vooruitbetaling op die Baked Alaska
Ik zie het nadeel niet, gladde poesjes.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:55 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Het volk dat daar komt_!
Deze man..quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zie het nadeel niet, gladde poesjes.
Tegenwoordig wel.quote:
wa.quote:Op zondag 6 mei 2012 00:00 schreef napoleonfour het volgende:
nee, ik wil die van flips maar ik kan niet op hakken lopen
oh, nu ben je fucked manquote:Op zondag 6 mei 2012 00:00 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ik heb de mijne net verkocht aan een rijke vrouw
ohniksquote:
Aight, deze boy begrijpt.quote:
Samen film kijken binnenkort ?quote:Op zondag 6 mei 2012 00:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
The strangers
Hij is niet eens heel eng maar ik kan er niet tegen
Niet waar.quote:Op zondag 6 mei 2012 00:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Jij ging unf al hosselen. Dan ben ik 3939393e keus
Nee gewoon in de bek van een gore slet, zo doen we dat vader.quote:
Was op poolparty feestje bij mijn neefje.quote:
quote:Op zondag 6 mei 2012 00:15 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Was op poolparty feestje bij mijn neefje.
Zo'n neppe neger (half bruin) komt binnen gelopen en gaf gelijk stoere waffel over drinken enzo...
Uurtje later lag hij half dood in het zwembad, ik hem op stoel gezet, ging ie kankerhard kotsen.
Ik hem met 4 man met stoel en al opgetild en op het gras gezet.
Toen begon hij me uit te schelden en tof te doen, maar hij was te lam om op te staan.
Ik haalde mijn pik uit mijn broek en heb over zijn kop heen geplast om hem een lesje nederigheid te leren. Ik mikte ook gewoon op zijn mond... hij kon niets terug doen.
Eigen schuld weet je.
oh, daar doe ik niet aanquote:Op zondag 6 mei 2012 00:15 schreef Trollscience het volgende:
[..]
wel lekker kietelt, zoiets als wanneer je gebaft wordtbohhhh
quote:Op zondag 6 mei 2012 00:15 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Was op poolparty feestje bij mijn neefje.
Zo'n neppe neger (half bruin) komt binnen gelopen en gaf gelijk stoere waffel over drinken enzo...
Uurtje later lag hij half dood in het zwembad, ik hem op stoel gezet, ging ie kankerhard kotsen.
Ik hem met 4 man met stoel en al opgetild en op het gras gezet.
Toen begon hij me uit te schelden en tof te doen, maar hij was te lam om op te staan.
Ik haalde mijn pik uit mijn broek en heb over zijn kop heen geplast om hem een lesje nederigheid te leren. Ik mikte ook gewoon op zijn mond... hij kon niets terug doen.
Eigen schuld weet je.
Gelijk heb je.quote:Op zondag 6 mei 2012 00:16 schreef Monopoly het volgende:
Ja kijk, ik ben echt relax, tegen mij kan je alles zeggen.. Ben totaal niet agressief ofzo, maar er is gewoon een grens. En daar ging hij al ruimschoots overheen, dan probeer ik hem te helpen en doet ie fokked up.
Dan moet je niet raar op kijken als er over je heen wordt gepist. Domme gast man
die taxi wou hem nbiet meenemen omdat die naar pis stonk toch?quote:Op zondag 6 mei 2012 00:18 schreef Monopoly het volgende:
Ja toch, ik ben echt de verkeerde niet, heb uiteindelijk zelfs taxi gebeld voor hem, maar die chauffeur wou hem niet mee nemen, toen heb ik hem in het gras gelegd. Dan moet ie het ook maar uit zoeken ook.
Dat, en omdat hij van de wereld was.quote:Op zondag 6 mei 2012 00:19 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
die taxi wou hem nbiet meenemen omdat die naar pis stonk toch?
quote:Op zondag 6 mei 2012 00:18 schreef Monopoly het volgende:
Ja toch, ik ben echt de verkeerde niet, heb uiteindelijk zelfs taxi gebeld voor hem, maar die chauffeur wou hem niet mee nemen, toen heb ik hem in het gras gelegd. Dan moet ie het ook maar uit zoeken ook.
Jij bent de goedheid zelve.quote:Op zondag 6 mei 2012 00:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
Verder ben ik helemaal niet agressief *kuch*
ghb moet je nooit voor jezelf gebruikenquote:Op zondag 6 mei 2012 00:20 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat, en omdat hij van de wereld was.
LAter hoorde ik dat hij GHB had gebruikt, dan vraag je er sowieso gewoon om. GHB is echt voor losers man
Kijk, wijze woorden van deze man!quote:Op zondag 6 mei 2012 00:21 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
ghb moet je nooit voor jezelf gebruiken
quote:Op zondag 6 mei 2012 00:21 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
ghb moet je nooit voor jezelf gebruiken
Wat een loserquote:Op zondag 6 mei 2012 00:20 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat, en omdat hij van de wereld was.
LAter hoorde ik dat hij GHB had gebruikt, dan vraag je er sowieso gewoon om. GHB is echt voor losers man
Ik doe niet aan harddrugs en ga ik ook niet doen..quote:Op zondag 6 mei 2012 00:22 schreef Monopoly het volgende:
JA toch. Effect van GHB is alsof je gewoon lam bent als een debiel.
Drink jezelf dan kapot, stuk minder link en je bent iets minder dwaas dan dat je GHB gebruikt.
kus op je oorquote:Op zondag 6 mei 2012 00:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mijn fantastiche hoofdpijn is weer terug, ik ga slapen g's
Ja. Drank kan je doseren, heb je teveel dan ga je kotsen.quote:
drinken it issquote:Op zondag 6 mei 2012 00:25 schreef Monopoly het volgende:
Ik ben niet vies van een beetje hard drugs. Maar GHB is gewoon royal sadness om dat je dan net zo goed kan gaan drinken als het om het effect gaat.
Truequote:
Ja met een man of 8 wel lachenquote:
Jupquote:
100 % eens hoor, maar dan wacht ik wel op de nieuwe patchquote:
ja, nu 11-2 op nosharh canalsquote:Op zondag 6 mei 2012 00:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
100 % eens hoor, maar dan wacht ik wel op de nieuwe patch.
soort van, morgen niet meerquote:Op zondag 6 mei 2012 00:56 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
omg opeens is dientje alcoholist geworden
Pc zeker?quote:
Oke, nvmquote:Op zondag 6 mei 2012 01:00 schreef Spouwerranger het volgende:
Nick, je hebt wel door dat je sig niet klopt of wel?
nu toch gelijkquote:Op zondag 6 mei 2012 01:01 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Morgen gewoon doorzuipen dan [ afbeelding ]
quote:Op zondag 6 mei 2012 01:06 schreef Bizznitch het volgende:
stoned een zak cheetos wegwerken.. awesome..
quote:Op zondag 6 mei 2012 01:06 schreef Bizznitch het volgende:
vreetkick awesomequote:Op zondag 6 mei 2012 01:06 schreef Bizznitch het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |