?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:17 schreef einschtein het volgende:
[..]
Correctie. Het is een Engels liedje en ik hoor er ''Pick up the sky'' en ''Don't make the kids make you cry'' in. Of nou ja, dat denk ik te hebben verstaan.
Overigens zijn het nog wel steeds 2 mensen, man en vrouw. Jonge stemmen.
Ik hoorde hem bij de AH, dus het zal ongetwijfeld in meerdere AH's gehoord zijn.
Geen idee of de tekst overeenkomt, maar ik moest gelijk hier aan denken. Hoor je nogal vaak momenteel.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:17 schreef einschtein het volgende:
Goe
[..]
Correctie. Het is een Engels liedje en ik hoor er ''Pick up the sky'' en ''Don't make the kids make you cry'' in. Of nou ja, dat denk ik te hebben verstaan.
Ik hoorde hem bij de AH, dus het zal ongetwijfeld in meerdere AH's gehoord zijn.
Derek Webb and Sandra McCracken - Time After Time?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:27 schreef daftme het volgende:
Covertje van Time After Time van Cyndi Lauper. Duet met een man en een vrouw, tegenwoordig wel op de radio gehoord.
Iemand?
Auch nicht.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:15 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Geen idee of de tekst overeenkomt, maar ik moest gelijk hier aan denken. Hoor je nogal vaak momenteel.
Het is m niet:-( Bedankt voor je reactie in ieder geval. Hij lijkt er wel wat op, maar volgensmij is het wat sneller.quote:
quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:42 schreef Jordy8 het volgende:
[..]
Het is m niet:-( Bedankt voor je reactie in ieder geval. Hij lijkt er wel wat op, maar volgensmij is het wat sneller.
niemand? ..quote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:07 schreef slangpie het volgende:
hoorde net een fijn country nummertje, maar kon niet veel van de tekst maken, dit kan ik me er nog van herrinneren:
i could't ......
it's a .... rush
werd gezongen door een vrouw.
weet iemand heel toevallig wat ik bedoel?
zal ook wel niemand hier naar een piraat luisteren
quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:53 schreef Henk_Spermatank het volgende:
Ik zoek het nummer dat in dit filmpje op 4:33 wordt afgespeeld. Alvast dank.
http://www.gamekings.tv/videos/special-gamekings-showcase-2/
Merci.quote:
quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:49 schreef Chen het volgende:
help. ik zoek een nederlands rapnummer dat maandag in de uitzending van PowNews werd gebruikt in t item over straatracen.
''we slapen in de club niet meer naar huis vandaag, mooie vrouwen die kleren gaan nog uit vandaag'' wordt er gezongen.
desbetreffende uitzending: http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1251961 vanaf een minuut of 4.30
dank alvast
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:17 schreef einschtein het volgende:
Goe
[..]
Dat was zeker deze:quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:28 schreef FreezePop het volgende:
Ik ben op zoek naar een liedje waarvan in de clip wel ken. Liedje is +- 5 (?) jaar oud. Dance nummer.
Clip is volgens mij een geanimeerde roze/witte wereld, waarin een man gaat skydiven en niet zijn parachute opent maar door de aarde heen boort. Volgens mij houdt hij daar iemand bij vast maar ik weet het niet zeker.
Die staat gewoon in de comments onder de video:quote:
Clip is overigens ook gedraaid met dames en heren van het betreffende "straatrace" teamquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |