En wat is er nu dan allemaal niet in orde? Wat was er uit die uitslagen allemaal gekomen?quote:Op maandag 7 mei 2012 19:00 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Paar keer, eerste kuchje in januari en definitieve diagnose met stagering kreeg ik pas 3 weken terug, het werd na eindelijk die foto te krijgen heel snel duidelijk ja. Toen not wat andere onderzoeken ook ghad. Ct, pet, beenmergbiopt ed.
Aha een mede lotgenote. Heb je er blijvende klachten aan overgehouden? Ikzelf blijf worstelen met m'n gewichtquote:Op maandag 7 mei 2012 21:43 schreef Lienekien het volgende:
Ik was 20, bij mijn diagnose schildklierkanker.
Dat kan ik na al die jaren eigenlijk niet eens goed zeggen. Ik had geen klachten toen het werd ontdekt.quote:Op maandag 7 mei 2012 21:52 schreef _Joy_ het volgende:
[..]
Aha een mede lotgenote. Heb je er blijvende klachten aan overgehouden? Ikzelf blijf worstelen met m'n gewichtdat was in eerste instantie ook de aanleiding om naar de huisarts te gaan, ik kwam onverklaarbaar ineens aan.
Net 18 geloof ik.quote:
Er komen relatief weinig ouderen op Fok! dus het vertekent natuurlijk enigszins. Daarnaast zijn kankerpatienten sowieso nogal onzichtbaar in het dagelijks leven. Als je dan de Daniel den Hoed binnenkomt vraag je je ook even af waar al die mensen plotseling vandaan komen.quote:Zo te lezen inderdaad een hoop jonge mensen, ik schrik er ook best van.
Wel proberen te blijven eten hèquote:Op maandag 7 mei 2012 19:03 schreef TC_Artemis het volgende:
Hodgkin lymfoom 2b, beenmerg schoon, en nu vooral last van de chemo, misselijk, beetje pijn in mn arm door t infuus, heel erg moe en slap enzo.
Ik was net 21, en had achteraf gezien al 1.5 jaar last van klachten..quote:Op maandag 7 mei 2012 21:41 schreef _Joy_ het volgende:
Hoe oud waren jullie bij de diagnose?
Ikzelf was 27 bij baarmoederhalskanker (helaas had ik de slechte soort die maar bij 2 tot 5% van de gevallen voorkomt), 28 toen er een uitzaaiing in mijn hals ontdekt werd, 32 bij mijn melanoom en 37 bij de schildklierkanker.
Zo te lezen inderdaad een hoop jonge mensen, ik schrik er ook best van.
Oh wauw, dat is echt niet niks. Ben er helemaal stil van.quote:Op maandag 7 mei 2012 21:41 schreef _Joy_ het volgende:
Ikzelf was 27 bij baarmoederhalskanker (helaas had ik de slechte soort die maar bij 2 tot 5% van de gevallen voorkomt), 28 toen er een uitzaaiing in mijn hals ontdekt werd, 32 bij mijn melanoom en 37 bij de schildklierkanker.
ben je niet bang wat er allemaal nog op je af kan komen? Is het iets genetisch waardoor je zo vaak en zo jong al kanker gehad hebt?quote:Op maandag 7 mei 2012 21:41 schreef _Joy_ het volgende:
Op m'n 21 verjaardag jasden ze een boor in mijn heup voor beenmergquote:Op maandag 7 mei 2012 21:41 schreef _Joy_ het volgende:
Wel een apart cadeautje.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 10:59 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Op m'n 21 verjaardag jasden ze een boor in mijn heup voor beenmerg.
Twee keer een botboring gehad en drie keer een beenmergpunctie. Paar weken na mijn verjaardag. Die onderzoeken zijn best pijnlijk.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 10:59 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Op m'n 21 verjaardag jasden ze een boor in mijn heup voor beenmerg.
Waarom was dat?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 11:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Twee keer een botboring gehad en drie keer een beenmergpunctie. Paar weken na mijn verjaardag. Die onderzoeken zijn best pijnlijk.
Omdat ze dachten dat ik beenmerg-kanker had. Had ik dus niet, wel verrot beenmerg.quote:
Zo, zeg. En is dat verrotte beenmerg nu weer beter?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Omdat ze dachten dat ik beenmerg-kanker had. Had ik dus niet, wel verrot beenmerg.
Nee, helaas niet. Alleen de oorzaak is dus geen kanker, maar onbekend.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:20 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Zo, zeg. En is dat verrotte beenmerg nu weer beter?
Daar heb je dan vast ook wel de nodige klachten van. Slechte afweer?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee, helaas niet. Alleen de oorzaak is dus geen kanker, maar onbekend.
Krijg je dan niet een beenmerg donor?.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee, helaas niet. Alleen de oorzaak is dus geen kanker, maar onbekend.
Mijn afweer is nog redelijk want ik zit iets boven de kritieke grens. Ik heb het meeste last van de bloedarmoede.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:06 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Daar heb je dan vast ook wel de nodige klachten van. Slechte afweer?
Ze vermoeden dat de oorzaak buitenaf het beenmerg zelf ligt. Een transplantatie zou dan toch weer dezelfde problemen op leveren.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:58 schreef Captain_Ghost het volgende:
[..]
Krijg je dan niet een beenmerg donor?.
of moet eerst een oorzaak weten voordat iets gedaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |