Ah, geeft niet hoor. Ik schaam mij niet voor mijn grote pimmel.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:10 schreef Dimens het volgende:
[..]
Je sliep dus ik dacht ik kijk even. We hebben ongeveer dezelfde lengte.
hap hap hapquote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:11 schreef Magnetronworst het volgende:
[..]
Ja en kijk eens van wie het liedje is?
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
cuz were just under the upper hand, and go mad for a couple of grams
Ik heb ze niet naast elkaar gelegd dus welke groter is weet ik niet. Daarnaast spelen temperaturen ook mee. Maar ze waren ongeveer gelijk.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:11 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ah, geeft niet hoor. Ik schaam mij niet voor mijn grote pimmel.
wake me up is ook mooi liedje van hemquote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
white lips, pale face, breathing in the snowflakes
had je geen odol 's ochtends?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:14 schreef Monopoly het volgende:
Nou ja, je moet er rekening mee houden dat ik in de nacht een lichtelijke erectie heb, zeg maar zo'n 20% van een normale erectie.
timmiequote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
Hoe haal ik dit weg je zit zijn piemel
Jawel, maar ik ga altijd eerst ff roken en FOK! checken, dan wat drinken en plassen enzo. Dus mijn odol was alweer verdwenen.quote:
die ken ik nietquote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
cold coffee, sunburn en little bird ook
ja ben k mee bezigquote:
ach zo, ja met afleiding gaat die wel wegquote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:17 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Jawel, maar ik ga altijd eerst ff roken en FOK! checken, dan wat drinken en plassen enzo. Dus mijn odol was alweer verdwenen.
Ach, doe je niks aan.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:42 schreef Trollscience het volgende:
Sr ik voel me in verlegenheid gebracht door je ondertitel
cold coffee is van Songs i wrote with amy, die andere 2 zijn van z'n nieuwstequote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:18 schreef aight1 het volgende:
[..]
ja ben k mee bezig
heeft hij nieuw album of is dat oud album?
nieuwste is niet +?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
cold coffee is van Songs i wrote with amy, die andere 2 zijn van z'n nieuwste
Sneeuwvlokken inhaleren. Die man weet wel wat de eckte drugs zijn.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
white lips, pale face, breathing in the snowflakes
Soort van planking constructie bedenken om toch te kunnen pissen weet je .quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:18 schreef Trollscience het volgende:
[..]
dat je 's morgens wakker wordt en heel nodig moet pissen maar je hebt een erectie
wrm staan daar bij mij geen little bird en sunburn opquote:
Altijd de meest rare posities op de plee inderdaadquote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:18 schreef Trollscience het volgende:
[..]
dat je 's morgens wakker wordt en heel nodig moet pissen maar je hebt een erectie
Ed Sheeran, de bazen ginger.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:20 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Sneeuwvlokken inhaleren. Die man weet wel wat de eckte drugs zijn.
zijn bonustracksquote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:20 schreef aight1 het volgende:
[..]
wrm staan daar bij mij geen little bird en sunburn op
mijn hart breekt echt iedere keer dat ik de videoclip van lego house ziequote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
cold coffee is van Songs i wrote with amy, die andere 2 zijn van z'n nieuwste
Meh, dat liedje is wel tof, maar verder weet ik totaal niet wie die gast is.quote:
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:20 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Altijd de meest rare posities op de plee inderdaad
awquote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:21 schreef Trollscience het volgende:
[..]
mijn hart breekt echt iedere keer dat ik de videoclip van lego house zie
als je wil kan ik wel ff een zip sturen van z'n tofste nummers?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:21 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Meh, dat liedje is wel tof, maar verder weet ik totaal niet wie die gast is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |