Ah, geeft niet hoor. Ik schaam mij niet voor mijn grote pimmel.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:10 schreef Dimens het volgende:
[..]
Je sliep dus ik dacht ik kijk even. We hebben ongeveer dezelfde lengte.
hap hap hapquote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:11 schreef Magnetronworst het volgende:
[..]
Ja en kijk eens van wie het liedje is?
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
cuz were just under the upper hand, and go mad for a couple of grams
Ik heb ze niet naast elkaar gelegd dus welke groter is weet ik niet. Daarnaast spelen temperaturen ook mee. Maar ze waren ongeveer gelijk.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:11 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ah, geeft niet hoor. Ik schaam mij niet voor mijn grote pimmel.
wake me up is ook mooi liedje van hemquote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
white lips, pale face, breathing in the snowflakes
had je geen odol 's ochtends?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:14 schreef Monopoly het volgende:
Nou ja, je moet er rekening mee houden dat ik in de nacht een lichtelijke erectie heb, zeg maar zo'n 20% van een normale erectie.
timmiequote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
Hoe haal ik dit weg je zit zijn piemel
Jawel, maar ik ga altijd eerst ff roken en FOK! checken, dan wat drinken en plassen enzo. Dus mijn odol was alweer verdwenen.quote:
die ken ik nietquote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
cold coffee, sunburn en little bird ook
ja ben k mee bezigquote:
ach zo, ja met afleiding gaat die wel wegquote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:17 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Jawel, maar ik ga altijd eerst ff roken en FOK! checken, dan wat drinken en plassen enzo. Dus mijn odol was alweer verdwenen.
Ach, doe je niks aan.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:42 schreef Trollscience het volgende:
Sr ik voel me in verlegenheid gebracht door je ondertitel
cold coffee is van Songs i wrote with amy, die andere 2 zijn van z'n nieuwstequote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:18 schreef aight1 het volgende:
[..]
ja ben k mee bezig
heeft hij nieuw album of is dat oud album?
nieuwste is niet +?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
cold coffee is van Songs i wrote with amy, die andere 2 zijn van z'n nieuwste
Sneeuwvlokken inhaleren. Die man weet wel wat de eckte drugs zijn.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
white lips, pale face, breathing in the snowflakes
Soort van planking constructie bedenken om toch te kunnen pissen weet je .quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:18 schreef Trollscience het volgende:
[..]
dat je 's morgens wakker wordt en heel nodig moet pissen maar je hebt een erectie
wrm staan daar bij mij geen little bird en sunburn opquote:
Altijd de meest rare posities op de plee inderdaadquote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:18 schreef Trollscience het volgende:
[..]
dat je 's morgens wakker wordt en heel nodig moet pissen maar je hebt een erectie
Ed Sheeran, de bazen ginger.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:20 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Sneeuwvlokken inhaleren. Die man weet wel wat de eckte drugs zijn.
zijn bonustracksquote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:20 schreef aight1 het volgende:
[..]
wrm staan daar bij mij geen little bird en sunburn op
mijn hart breekt echt iedere keer dat ik de videoclip van lego house ziequote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
cold coffee is van Songs i wrote with amy, die andere 2 zijn van z'n nieuwste
Meh, dat liedje is wel tof, maar verder weet ik totaal niet wie die gast is.quote:
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:20 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Altijd de meest rare posities op de plee inderdaad
awquote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:21 schreef Trollscience het volgende:
[..]
mijn hart breekt echt iedere keer dat ik de videoclip van lego house zie
als je wil kan ik wel ff een zip sturen van z'n tofste nummers?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:21 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Meh, dat liedje is wel tof, maar verder weet ik totaal niet wie die gast is.
Ja, wat? Dat is gewoon iets wat er standaard bij de man is ingebouwd, kan ik verder ook niks aan doen.quote:
Haha kutquote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:22 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Jij zult dat probleem nooit hebben maar het is kut hoor
Afhakkenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:22 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja, wat? Dat is gewoon iets wat er standaard bij de man is ingebouwd, kan ik verder ook niks aan doen.
Nee, dank je.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
als je wil kan ik wel ff een zip sturen van z'n tofste nummers?
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:22 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Jij zult dat probleem nooit hebben maar het is kut hoor
Omgekeerd boven de wc gaan voorovergebogen en dan staan 1 hand op de grond en met de andere richtenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:20 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Soort van planking constructie bedenken om toch te kunnen pissen weet je .
Valt niet veel te hakken hoorquote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:23 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik zal die tieten van jou eens afhakken.
hehequote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]als er een vieze wc is moeten wij er boven zien te balanceren om die vieze plee bril niet aan te raken met onze billetjes
Vereist wel opperste concentratie, anders plas je in je eigen gezicht.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:23 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Omgekeerd boven de wc gaan voorovergebogen en dan staan 1 hand op de grond en met de andere richten
Oke, ik download wel een album van em. Vanavond even luisteren dan.quote:
Je moet er wel van houden.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:24 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oke, ik download wel een album van em. Vanavond even luisteren dan.
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:24 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Vereist wel opperste concentratie, anders plas je in je eigen gezicht.
een van dequote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:25 schreef Trollscience het volgende:
bon iver s nog altijd de beste singer-songwriter band van heden dag
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:27 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dan moet het nog altijd van 3 naar 0 zijn, doos.
300 bier ja!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
Van wat was die reclame ook al weer waar je zag dat er een man in een rode skipak met geblondeerd halflang haar en een snor een skihut in stapte en iets schreeuwde?
jaquote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
'EEEEUJ, BIEEERTJEE?' was het volgens mij.
alsjeblieftquote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:28 schreef aight1 het volgende:
sunburn is mooi dv
die andere 2 overigens ook erg tof
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:33 schreef Monopoly het volgende:
Die Rudi reclame van HeinekenBeste reactie ooit op Youtube
It's Dutch with a German accent, because this commercial is in the Alps. But since you're an American, you will probably not be able to point the Alps or the Netherlands on the world map.
Ik zag 'm ookalquote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:33 schreef Monopoly het volgende:
Die Rudi reclame van HeinekenBeste reactie ooit op Youtube
It's Dutch with a German accent, because this commercial is in the Alps. But since you're an American, you will probably not be able to point the Alps or the Netherlands on the world map.
dies doodquote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:32 schreef Trollscience het volgende:
imo nog altijd de beste singer-songwriter
zoveel emotie heb ik nog nooit iemand in zijn muziek horen leggen
Durf ik niet te zeggen tochquote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:29 schreef Monopoly het volgende:
SpaceInvaders, wat is je email adres ?
We kunnen binnen 5 minuten trouwen online.
hungergames al gezien?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:37 schreef Monopoly het volgende:
Zin om film te kijken vanavond, suggesties ?
Nee ik hoef geen thrillers ofzoiets.quote:
The Departed.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:37 schreef Monopoly het volgende:
Zin om film te kijken vanavond, suggesties ?
Hehe baasquote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:38 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee ik hoef geen thrillers ofzoiets.
Gewoon beetje actie en mensen in elkaar trappen, schieten, her en der een verkrachting ofzo.
Grote fout van mij inderdaadquote:
mungingquote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
Mono, hoe heette dat ene ook al weer waarbij je met een groep vrienden op de begraafplaats dode vrouwen gaat neuken? iets met een m..
monstersexquote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
Mono, hoe heette dat ene ook al weer waarbij je met een groep vrienden op de begraafplaats dode vrouwen gaat neuken? iets met een m..
Oh fuck, hahahaha, even zoeken voor je .quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
yeaahquote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
I got sunshineee, on a cloudy dayyyy
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:44 schreef aight1 het volgende:
wonder this time where she's goneee
wonder if she's gonna stay
there ain't no sunshine when she's gone
and this house just ain't no home, anytime she goes awaaaaay
quote:
rare vriendengroep...quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
Haterquote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:46 schreef aight1 het volgende:
ik denk dat flipje en dv de enige mensen hier zijn waar ik in het echt misschien mee om zou gaan
jij hebt een vriend op fok, dan val je sowieso afquote:
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:46 schreef aight1 het volgende:
ik denk dat flipje en dv de enige mensen hier zijn waar ik in het echt misschien mee om zou gaan
lobiiquote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:46 schreef aight1 het volgende:
wordtquote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:48 schreef Monopoly het volgende:
Ik hoef DV nooit in het echt te zien. Ik weet zeker dat zij direct verliefd op me word
wordtquote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:48 schreef Monopoly het volgende:
Ik hoef DV nooit in het echt te zien. Ik weet zeker dat zij direct verliefd op me word
Ik las testikelsquote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
I can see clearly now the rain is gone, i can see all the obsticles in my wayy
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:46 schreef aight1 het volgende:
obstaclesquote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
I can see clearly now the rain is gone, i can see all the obsticles in my wayy
Ja dacht ik achteraf ook. Mja, al te laat.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
DAT IS SPELLING GEEN GRAMMATICA.
lobiquote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nee ik vergeef het je wel xoxo
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:52 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Zegt degene die me een meatspin stuurde.
42quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:53 schreef coban het volgende:
kip is het antwoord op alles geen uitzondering
Nee.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:53 schreef coban het volgende:
kip is het antwoord op alles geen uitzondering
Geile deerne.quote:
Ik ook niet maar ze is wel een mooie meid, dat kun je niet ontkennen.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:54 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van het blondLiever brunette
Integendeel.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
Is het raar dat ik best veel 60's/70's/80's muziek op m'n laptop heb, maar geen enkel nummer van Michael Jackson
Hipster.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
Is het raar dat ik best veel 60's/70's/80's muziek op m'n laptop heb, maar geen enkel nummer van Michael Jackson
jawelquote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
MONOPOLY IS NOT MY LOVERquote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
Mwoah, heb 't niet zo met hem tbhquote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:55 schreef Monopoly het volgende:
Michael Jackson is één van de beste artiesten ooit.
ja 42 ook somsquote:
OMG JUSTIN BEIBER IS SO GAY I WISH I WAS BRON IN THE EIGTHEIS BECAUS I LUV THIS *(REAL) MUSIC!@!!!!quote:
is ook geen mening, is gwn feitquote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Mwoah, heb 't niet zo met hem tbh
he's just a girl who claims that I am the onequote:
over 2 maanden :$ gaan we dan chillings droppen op hc??quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:56 schreef coban het volgende:
[..]
ja 42 ook soms
he pz wanneer ben je legaal ookalweer ik ben het vergeten
Oh, ik had 't bijna.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
he's just a girl who claims that I am the one
is goed als ik in nl ben ok met dientjequote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:56 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
over 2 maanden :$ gaan we dan chillings droppen op hc??
Je moet niet zitte aan me pieces.quote:
Ik dacht dat alleen jongens van mijn leeftijd dat deden?quote:
Doen ze ook:quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:58 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik dacht dat alleen jongens van mijn leeftijd dat deden?
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:58 schreef Snuf. het volgende:
[..]
shine op die pleine matties op die plein je weet hoe we shinen al acht
Is wel fijn als je huiswerk maakt oidquote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:59 schreef Spouwerranger het volgende:
DV, ben nu op driekwart van '+', maar ik vind het tot nu toe niet echt bijzonder.
Beetje veel van hetzelfde. Kwijlnummers met een gitaartje eronder, lekker boeiend.
ragboer altijd hij is mijn halfbloedmattiequote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:58 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
is goed toch :$ ook met ragboer erbij misschien dan? :$
oh ok :$ verder niemand he anders word het te eng :$quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:00 schreef coban het volgende:
[..]
ragboer altijd hij is mijn halfbloedmattie
Kijk hoe we shinenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
Wat, ik kan jelle v nergens meer vinden op youtube
Ik was ook al aan het zoekenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
Wat, ik kan jelle v nergens meer vinden op youtube
Kwijlnummers?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:59 schreef Spouwerranger het volgende:
DV, ben nu op driekwart van '+', maar ik vind het tot nu toe niet echt bijzonder.
Beetje veel van hetzelfde. Kwijlnummers met een gitaartje eronder, lekker boeiend.
Ja, dat wel. Dat nummer Drunk trouwens vind ik wel een van de betere.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Is wel fijn als je huiswerk maakt oid
Sunburn is ook tof.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:02 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Dat nummer Drunk trouwens vind ik wel een van de betere.
Oh die gast, nee bedanktquote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:04 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dit album
http://nl.wikipedia.org/wiki/%2B_%28Ed_Sheeran%29
"Genre: Hip-hop" Ochtegodquote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:04 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dit album
http://nl.wikipedia.org/wiki/%2B_%28Ed_Sheeran%29
Zijn nummers lijken trouwens ontzettend veel op die van Jason Mrazquote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Is bonusstrack, even op youtube zoeken.
hopelijk is dit niet serieusquote:
Je voelt het gewoonquote:
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:05 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Past het niet in je straatje van vooroordelen?
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:07 schreef Snuf. het volgende:
TWEE NIEUWE RAPPERS LOPEN BINNEN ZO VAN HOI
NIET GEDROOGD GRAS MAAR VAN HEE HALLO
Dat moet je zelf weten dan.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik emo.gif jou zoveel als ik wil, diknek.
Een krokodil?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik draag nieuwe schoenen, vraag hoeveel ze lacoste
Ik snap hem nietquote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:07 schreef Snuf. het volgende:
Hehehehe.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:07 schreef Snuf. het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |