Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
FIFA toernooi PS3quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
OPchicksquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
Ik klikte mijn scherm per ongeluk wegquote:
Ik klikte eerst mijn scherm weg en daarna wou ik te snel zijnquote:
bijna vol bijna vol helemaal volquote:
Dit dus.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:24 schreef Thorb het volgende:
[..]
bijna vol bijna vol helemaal vol
@koenie firstrowsports of livetv.ru/en moet je maar evne kijken
Thx, was die namen ff kwijt.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:24 schreef Thorb het volgende:
[..]
bijna vol bijna vol helemaal vol
@koenie firstrowsports of livetv.ru/en moet je maar evne kijken
Op ps3 rond de 8k.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:21 schreef vandermar het volgende:
Waar gaat Neymar vandaag de dag nog voor?
Xboxquote:
TOTYquote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:26 schreef DutchSL het volgende:
Huntelaar 2x gescoord en topscorer geworden, gelijk maar een SIF of wachten op de onvermijdelijke TOTY versie ?
Op xbox als CA? Wow, best nog veelquote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:29 schreef Thorb het volgende:
Chelsea heeft alweer 9 man voor de goal geparkeerd. Neymar is nog iets van 7k ofzo
quote:
Dat is kut, ik heb hem in een pakje en dacht misschien is hij nog wat waardquote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:32 schreef Thorb het volgende:
[..]
Loopt er nu eentje af 2000 als ca in 4-2-3-1 Onder 4k lukt dus ook nog wel
Doe maar een rood-wit-blauwe TOTY.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:26 schreef DutchSL het volgende:
Huntelaar 2x gescoord en topscorer geworden, gelijk maar een SIF of wachten op de onvermijdelijke TOTY versie ?
IK WORDTquote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:59 schreef vandermar het volgende:
Oh wacht, wedstrijd is afgelopen en ik wordt door EA gekickttrieste flikkers.
Haha, je doet het nu zelf ook foutquote:
Is dat een aanrader om naar zoiets te gaan?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:01 schreef GekkeGerrit- het volgende:
het is dat ik moest werken vandaag, anders was ik lekker naar een bevrijdingsfestival gegaan.
Vies druk, alleen kut muziek en je kan je net zo goed thuis klemzuipen met die kut weer.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:01 schreef Barendrecht0180 het volgende:
[..]
Is dat een aanrader om naar zoiets te gaan?
Wel als je schieten met je lb belangrijk vindtquote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:02 schreef dion_v_k het volgende:
Heeft iemand hier wel eens met IF Marcelo gespeeld?
Is hij zijn coins waard t.o.v. de NIF?
Ik weet echt niet wat ik me bij een bevrijdingsfeest moet voorstellen:p Het is dat het zaterdag is en ik straks misschien de stad in ga..quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:02 schreef vandermar het volgende:
[..]
Vies druk, alleen kut muziek en je kan je net zo goed thuis klemzuipen met die kut weer.
Het is wel leuk als je met groepje vrienden bent, ik heb dit keer helemaal geen zin omdat mijn oma net overleden is en ik dan niet echt lol kan maken.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:03 schreef Barendrecht0180 het volgende:
I
[..]
Ik weet echt niet wat ik me bij een bevrijdingsfeest moet voorstellen:p Het is dat het zaterdag is en ik straks misschien de stad in ga..
Waarom over 2 uur?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:03 schreef marcie216 het volgende:
ff een vraajge, zijn de prijzen over 2 uur echt zoveel lager? of scheelt dat niet veel en kan ik nu ook mijn team bouwen?
Is logisch natuurlijk, maar staat Rotterdam bekend om zijn grote bevrijdingsfeesten dan?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:04 schreef vandermar het volgende:
[..]
Het is wel leuk als je met groepje vrienden bent, ik heb dit keer helemaal geen zin omdat mijn oma net overleden is en ik dan niet echt lol kan maken.
Geen idee, Leeuwarden is altijd wel leuk en Groningen moet ook wel leuk zijn.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:05 schreef Barendrecht0180 het volgende:
[..]
Is logisch natuurlijk, maar staat Rotterdam bekend om zijn grote bevrijdingsfeesten dan?
Is een voorbeeld, later op de avondquote:
Go back to tyhe zoo en Gers Pardoel waren er jammerlijkquote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:05 schreef Barendrecht0180 het volgende:
[..]
Is logisch natuurlijk, maar staat Rotterdam bekend om zijn grote bevrijdingsfeesten dan?
Denk niet dat ik van plan ben de trein naar die uithoek te gaan nemen hahaquote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:06 schreef vandermar het volgende:
[..]
Geen idee, Leeuwarden is altijd wel leuk en Groningen moet ook wel leuk zijn.
Dat is ook over 3 uur ofzo weer afgelopenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:08 schreef Barendrecht0180 het volgende:
[..]
Denk niet dat ik van plan ben de trein naar die uithoek te gaan nemen haha
Mijn ogen.quote:Beste Schuurman,
hoi wil graag 100 k coins kopen kan het geld glijk overmaken
mail me terug graag met tel nr dan kunne gesprek voeren terwijl ik alles overmaak .
jungerius
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:11 schreef Barendrecht0180 het volgende:
[..]
[..]
Dj Schuurman, zeker is hij dat;p
nopequote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:12 schreef vandermar het volgende:
Even kijken of ik Perea, Dede, Olave en Neymar in een 3-5-2 kan gooien
Ga dan voor Pepe ipv die Amorebietaquote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:12 schreef marcie216 het volgende:
http://futhead.com/12/squad/638501
ik wil een goedkopere oplossing dan Fabregas, iemand een suggestie?
Let jij maar eens op.quote:
nee kan niet met chemistry enzo...quote:
Brandy is zo overhyped bij die bundesliga teams. Kastrati en Broker zijn beiden veul beterquote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik verlies weer eens met mijn Engelse bronze tegen iemand met IF Vaz Te, Sinclair en Zaha voorin die alleen maar crosses spamt
En ik moest met mijn BPL bronze team tegen een 2. Bundesliga team met Konnecke en Brandy, ook daar heb ik van verloren. Geen goede dag voor mij dus.
okquote:
Hij scoorde 3x tegen mij, 2 geluksgoalsquote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Brandy is zo overhyped bij die bundesliga teams. Kastrati en Broker zijn beiden veul beter
Speel je met 4 verdedigers? Dan kan je het meestal toch wel enigzins opvangen door je Backs gewoon als een malle naar achter te gooienquote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij scoorde 3x tegen mij, 2 geluksgoals
Konnecke scoorde niet maar hij was wel gevaarlijk, dat is ook niet zo vreemd als je zelf 2 CBs met 70 en 72 pace hebt.
Ik speel altijd met 4 verdedigers, mijn backs hebben 84 en 78 pace. Mijn tegenstander had wel veel geluk in het begin maar ik had er aan het einde nog 2 kunnen maken. Sowieso is mijn BPL bronze team minder dan mijn Engelse bronze team, die is de eerste keer sinds tijden dat ik met mijn Engelse bronze team verloorquote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:29 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Speel je met 4 verdedigers? Dan kan je het meestal toch wel enigzins opvangen door je Backs gewoon als een malle naar achter te gooien
jaquote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:34 schreef vandermar het volgende:
Hebben de CDM's een verbinding in 3-5-2?
yup met de cam en de verdedigersquote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:34 schreef vandermar het volgende:
Hebben de CDM's een verbinding in 3-5-2?
Naja ik heb backs van 82 en 71 zelfs, en daarbij merk ik altijd wel dat die 2 de 2 spitsen van mijn tegenstander wel goed kunnen opvangenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik speel altijd met 4 verdedigers, mijn backs hebben 84 en 78 pace. Mijn tegenstander had wel veel geluk in het begin maar ik had er aan het einde nog 2 kunnen maken. Sowieso is mijn BPL bronze team minder dan mijn Engelse bronze team, die is de eerste keer sinds tijden dat ik met mijn Engelse bronze team verloor
Ja goeien speler die nonamequote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:37 schreef marcie216 het volgende:
Acceleration 70→72
Agility 78→84
Balance 76→81
Jumping 65→66
Reactions 79→82
SprintSpeed 66→68
Strength 67→68
Aggression 67→70
Positioning 77→77
TactAware 63→65
Vision 88→88
BallControl 82→88
Crossing 84→84
Curve 86→96
Dribbling 77→83
Finishing 77→86
FKAcc 79→88
HeadingAcc 52→52
LongPass 88→89
LongShot 83→92
Marking 57→59
Penalties 76→85
ShortPass 87→88
ShotPower 80→89
SlideTackle 52→52
StandingTackle 61→63
Volleys 66→73
Fijne middenvelder dus
oeps nee je hebt gelijkquote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:36 schreef koenie95 het volgende:
[..]
Volgens mij niet hoor, alleen met 2 cb's en de cam
Of begrijp ik de vraag verkeerd?
Je hebt gelijkquote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:36 schreef koenie95 het volgende:
[..]
Volgens mij niet hoor, alleen met 2 cb's en de cam
Of begrijp ik de vraag verkeerd?
quote:
posste het net al IF valeroquote:
Ja ik weet, daarom ookquote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:38 schreef koenie95 het volgende:
[..]
Ja hij zegt wel goeie middenvelder maar wie?
Haha netjesquote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dat is natuurlijk heel goed maar ik ben bang dat ik het dan toch beter doe (geen TOTY)
[ afbeelding ]
De hele dag heb ik nog niks redelijks gehad (behalve UP Frei en een squad fitness) en ineens krijg ik dit.
lol, linkerkant wel gehandicapt. irritant man leuke maar toch goede teams maken in 352.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:43 schreef vandermar het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/12/squad/670393![]()
Hoezo gehandicapt? Puur omdat het silvers zijn? Rogers heeft o.a. 5 weak foot!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:54 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
lol, linkerkant wel gehandicapt. irritant man leuke maar toch goede teams maken in 352.
Salt lake heeft niet echt goede spelers om deze hybrid goed te makenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:54 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
lol, linkerkant wel gehandicapt. irritant man leuke maar toch goede teams maken in 352.
http://www.futhead.com/12/squad/670609quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:41 schreef GuRBuH het volgende:
Ik wil graag een team met 4 atb (Alleen geen 4-3-2-1 en 4-4-1-1) met als CB's TOTY Hubocan (Zenit) en TOTY Skrtel. Mix van silver/gold met alle linies een gemiddelde tussen 72 en 78. Wie helpt me?
ja het valt ook wel mee, vind het zelf altijd jammer als ik niet voor de beste opties kan gaan en je andere en vaak mindere spelers in je elftal moet hebben om de chemistry goed te krijgen. In 352 zijn de opties altijd erg beperkt.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:55 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Hoezo gehandicapt? Puur omdat het silvers zijn? Rogers heeft o.a. 5 weak foot!
Thanks, maar die spitsen zijn best slechtquote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:57 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/12/squad/670609
Lekker voor ze.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:02 schreef vandermar het volgende:
Haha lol, MVV is lekker tegen de verhouding in bezig.
Cambuur domineert zo hard en dan uit de counter goal tegendoet mij aan fifa denken
quote:
Is het niet zo dat als ze verliezen ze slopen van woede en als ze winnen ze slopen van vreugde?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:05 schreef vandermar het volgende:
[..]jij bent voor Heerenveen dus hoopt dat ze verliezen. Mij maakt het niet echt uit maar heb liever dat Cambuur wint omdat anders de boel weer gesloopt gat worden
Als ze winnen valt het wel mee, dat blijft meestal bij de bussen van de supporters van de tegenstanderquote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:07 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Is het niet zo dat als ze verliezen ze slopen van woede en als ze winnen ze slopen van vreugde?
Zoiets dan:http://www.futhead.com/12/squad/670746quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:00 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Thanks, maar die spitsen zijn best slechtHeb ik al eens gehad. En 4-2-2-2 kan ik ook niet mee spelen, was vergeten die te vermelden
Budget exclusief Hubo en Skrtel is zon 100k momenteel.
Tis lastig om te zien, omdat jij de posities niet aanpast, maar volgens mij halen die RCAM en Ramires geen 9...quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:09 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Zoiets dan:http://www.futhead.com/12/squad/670746
Als de spelers op hun goede positie staan haalt iedereen 9 chemistry
Ramires 7 chem max, Menez ook 7 chem max en aboubakar ook.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:09 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Zoiets dan:http://www.futhead.com/12/squad/670746
Als de spelers op hun goede positie staan haalt iedereen 9 chemistry
Ramires 5 links, waarvan 3 comp en 1 nationaliteit=9chemquote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:10 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Tis lastig om te zien, omdat jij de posities niet aanpast, maar volgens mij halen die RCAM en Ramires geen 9...
Nope. Nationaliteit telt maar half, dus beide 7.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:13 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ramires 5 links, waarvan 3 comp en 1 nationaliteit=9chem
Aboubakar 3 links, waarvan 1 comp en 1 nationaliteit=9chem
Volgens mij niet hoorquote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:13 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ramires 5 links, waarvan 3 comp en 1 nationaliteit=9chem
Aboubakar 3 links, waarvan 1 comp en 1 nationaliteit=9chem
Goh wat origineel, de container in met dat vod.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:14 schreef vandermar het volgende:
Gurbuh, Abe dus toch een Feyenoorder
[ afbeelding ]
Had net http://futhead.com/12/squad/670889 voor je gemaakt maar zie net dat het iets duurder is dan 100kquote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:15 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Goh wat origineel, de container in met dat vod.
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
Delph verkocht voor 22.5k, nu ben ik de 2.4 miljoen gepasseerd en ik heb op mijn 1e account een hogere trade profit dan op mijn 2e account.
Ja en elke linie zit zo'n 8 punten boven het gevraagde gemiddelde, maar in ieder geval bedankt voor de moeite.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:22 schreef koenie95 het volgende:
[..]
Had net http://futhead.com/12/squad/670889 voor je gemaakt maar zie net dat het iets duurder is dan 100k
Tis in ieder geval een opzetje
Is dit niet wat ver boven budget? Poulsen als LB is btw beterquote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:27 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ja en elke linie zit zo'n 8 punten boven het gevraagde gemiddelde, maar in ieder geval bedankt voor de moeite.
Had zelf al dit:
[ afbeelding ]
Ik houd van originaliteit.
Simon Poulsen op de plek van Amieux, dan zou ik verder nog die rb vervangen want die is waardeloos.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:27 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ja en elke linie zit zo'n 8 punten boven het gevraagde gemiddelde, maar in ieder geval bedankt voor de moeite.
Had zelf al dit:
[ afbeelding ]
Anyukov is een prima degelijk back en kan niet ivm Chemquote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:29 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Simon Poulsen op de plek van Amieux, dan zou ik verder nog die rb vervangen want die is waardeloos.
Harstikke zwakke back die constant gaten laat vallen, je zult dus moeten schuiven met Wernbloom als je van hem af wilt...quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:30 schreef vandermar het volgende:
[..]
Anyukov is een prima degelijk back en kan niet ivm Chem
Poulsen is veel te aanvallend, en Amieux lijkt me gewoon leuk om eens te proberen. Die RB vervangen is makkelijker gezegd dan gedaan want die zorgt persoonlijk voor de 9 chem van Arshavin.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:29 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Simon Poulsen op de plek van Amieux, dan zou ik verder nog die rb vervangen want die is waardeloos.
Arshavin is de NIF een LW.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:31 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Poulsen is veel te aanvallend, en Amieux lijkt me gewoon leuk om eens te proberen. Die RB vervangen is makkelijker gezegd dan gedaan want die zorgt persoonlijk voor de 9 chem van Arshavin.
Wat betreft de kosten, ik doe altijd overal de hoogste, maar Wernbloom enzo kunnen gewoon als NIF eerst.
Wat is de prijs van TOTY Skrtl dan?quote:
Oh overheen gekeken sorryquote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:27 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Had zelf al dit:
[ afbeelding ]
Mooi tochquote:
Nope, ik wacht op reactie van PSNquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:09 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Mooi toch
Nog gelukt met je PSN kaart?
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:10 schreef Thorb het volgende:
[..]
Iedereen dacht dat onze Belgische vriend vandaag vrij zou komen, dus zijn ze gevlucht.
Jij koopt ook nooit meer zo'n kaartje denk?quote:
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:12 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Jij koopt ook nooit meer zo'n kaartje denk?
Hostage en The Game waren paar dagen terug op TV. Beiden leuke filmsquote:
The Game, dat einde!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:26 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Hostage en The Game waren paar dagen terug op TV. Beiden leuke filmsMaar goede kans dat je ze al hebt gezien.
Taken is wel een goeie filmquote:
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:26 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Hostage en The Game waren paar dagen terug op TV. Beiden leuke filmsMaar goede kans dat je ze al hebt gezien.
Al gezienquote:
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:12 schreef Coenehv het volgende:
http://www.ea.com/nl/voet(...)ow-off#egUFABkQbdthr
Iemand een goede CM voor dit team? Budget: 40k
Maak een bootable USB-stick danquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:42 schreef BDIL het volgende:
Avond heren ( en kinderen)PC is af, kon helaas windows niet branden aangezien me dvd drive kut doet dus effe tot morgen wachten
Dadelijk xbox ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |