Niet al te best, maar wel een stuk beter dan ik kan soleren. Dat doe ik nooit. Maar eens gaan oefenen.quote:Op maandag 7 mei 2012 19:26 schreef Braddie het volgende:
stairway To Heaven solo, laatste filmpje.... maar ehh, ligt het aan mij of ben ik vooruit gegaan? just askin`
Ja, morgen antwoord.quote:
Ik ga ook voor die van Dribbel. De clip die hij had opgenomen heeft mij overtuigdquote:Op maandag 7 mei 2012 20:57 schreef CoiLive het volgende:
[..]
Nee. Complete onzin. Niet kopen.
Houd eens op verkeerde adviezen te geven.
Shure heeft ook de pg serie als goedkope variant van de sm serie. Schijnt ook best aardig te zijn.quote:Op maandag 7 mei 2012 22:59 schreef mr-green het volgende:
[..]
Ik ga ook voor die van Dribbel. De clip die hij had opgenomen heeft mij overtuigd
Fijn ding ja en goed betaalbaarquote:Op maandag 7 mei 2012 22:59 schreef mr-green het volgende:
[..]
Ik ga ook voor die van Dribbel. De clip die hij had opgenomen heeft mij overtuigd
Ik vond het wel aardige zang microfoons, en òpzich (DUS IN MIJN OGEN!) klonken ze prima voor spaanse gitaar.quote:Op maandag 7 mei 2012 19:15 schreef Braddie het volgende:
[..]
Wat overigens ook wel aardige microfoons zijn voor het opnemen van zang/gitaar (Zonder grappen) die Singstar PS3 microfoons, heb er 2 gehad en ze klinken verdomd goed.
Ja, ik kon het bericht om een of andere vage reden niet meer aanpassen, naja.. dan maar in een quote.quote:
Luisteren met je ogen is niet handig.quote:Op maandag 7 mei 2012 23:47 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik vond het wel aardige zang microfoons, en òpzich (DUS IN MIJN OGEN!) klonken ze prima voor spaanse gitaar.
Wij hebben een H2 waarmee we in de oefenruimte opnemen. We hebben er ook ooit een nummer mee opgenomen voor de CDquote:Op maandag 7 mei 2012 14:28 schreef hlmllp het volgende:
[..]
Ik heb pas nog de Zoom H1 gekocht. Toppertje.
Zoek maar wat reviews op op youtube
en luister zelf maar..
is trouwens een portable redcorder, neemt op op microsd
tot 96khz 24bit (stereo)
Alle links handige gitaren zijn te lelijk. Daarom speelde Jimi ook vooral op rechtshandige.quote:
Kijk naar jezelfquote:Op dinsdag 8 mei 2012 09:09 schreef guitarist het volgende:
[..]
Alle links handige gitaristen zijn te lelijk.
Tegelijkertijd?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:00 schreef genakt het volgende:
Nog deze week met 2 bandjes spelenDat word wat nog nooit gedaan
Nee eentje morgen nog een zondagquote:
Tof. Succes.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:00 schreef genakt het volgende:
Nog deze week met 2 bandjes spelenDat word wat nog nooit gedaan
quote:
Ik besteed daar nooit aandacht aan eigenlijk, de compressor zit bij mij automagisch op al mijn patches.quote:Op maandag 7 mei 2012 21:45 schreef Dribbel_ het volgende:
Een distortion gitaar is 1 van de weinige instrumenten die uitzichzelf dusdanig constant is dat je in feite geen compressor nodig hebt.
Dankjequote:Op maandag 7 mei 2012 21:46 schreef Dribbel_ het volgende:
Maar tof gedaan, blijft een gaaf nummer dat. En Rise Against blijft tof
Precies!quote:
Paul Mccartney - Blackbird (in het begin lastig maar als je het door hebt goed aan te leren)quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:51 schreef m0ridin het volgende:
Ugh, iemand nog tips voor leuke gitaarnummers voor gitaarles (vanavond)? Ben n beetje inspiratieloos...
Nummers die ik tot nu toe een beetje heb gehad...
Lynyrd Skynyrd - Simple Man
Foo Fighters - Pretender
Stevie Ray Vaughan - Love Struck
Eagles - Hotel California
Blue Oyster Cult - Then came the last days of may
Zit elf te denken aan RHCP - Under the Bridge, of Mad World van Gary Jules fingerstyle achtig, iets van ACDC kan ook nog (back in black bijvoorbeeld)...
Iemand nog leuke tips?
Btw, niet TE lastig plz. Hoewel hij de nummers wel redelijk kan aanpassen aan mn niveau (heb nu net een jaartje les ongeveer) gaat dat maar tot een bepaalde hoogte natuurlijk
Goede suggestiesquote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:00 schreef mr-green het volgende:
[..]
Ramones - I wanna be sedated (in het begin lastig maar als je het door hebt goed aan te leren)
Ramones - Sheena is a punk rocker (zit een leuk slagje in en je kan zowel rifjes als akkoorden leren)
Ramones - Pinhead (wederom leuk ritme met interessante dempings)
Ramones - Blitzkrieg bop (gewoon lekker meezing nummer)
Teenage lobotomy (je hebt veel versies en daarom ook van easy tot hard versies voor gitaar)
Ramones - The KKK Took My Baby Away (pittig nummer)
En zo kan ik nog wel even doorgaan
Gewoon nummers kiezen die jij graag wil spelen.
Damn. Zal toch niet?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:51 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
![]()
![]()
Misschien over twee maanden meer tijd om gitaar te spelen![]()
![]()
Misschien over twee maanden werkzoekende .......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |