quote:Op maandag 7 mei 2012 09:23 schreef Dribbel_ het volgende:
Over een interface klagen omdat je systeem kut is. Dat is net als terug gaan naar de autodealer met de wagen van je vrouw en klagen dat hij niet kan inparkeren
Oh, dat had ik nog niet gezien. Dan hoef ik hem niet....quote:
Ligt eraan welkequote:
Kloptquote:
Pwnd!quote:Op maandag 7 mei 2012 09:23 schreef Dribbel_ het volgende:
Over een interface klagen omdat je systeem kut is. Dat is net als terug gaan naar de autodealer met de wagen van je vrouw en klagen dat hij niet kan inparkeren
Inderdaad. Of zeuren over je gitaar omdat je zelf niet kan spelen!quote:Op maandag 7 mei 2012 09:23 schreef Dribbel_ het volgende:
Maar ik moet toch iets de schuld geven?quote:Op maandag 7 mei 2012 13:25 schreef guitarist het volgende:
[..]
Inderdaad. Of zeuren over je gitaar omdat je zelf niet kan spelen!
Blame it on the boogiequote:Op maandag 7 mei 2012 13:27 schreef brother52 het volgende:
[..]
Maar ik moet toch iets de schuld geven?
Drankorgel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS4 online: micro_nl
Ik heb pas nog de Zoom H1 gekocht. Toppertje.quote:
Nee, ik legde de gitaar altijd in mijn nek. Dwong me ook om te luisteren in plaats van te kijken waar ik mijn vingers neerzettte.quote:Op maandag 7 mei 2012 14:32 schreef hlmllp het volgende:
Hadden jullie toen jullie begonnen met (akoestische) gitaar spelen nooit last van je been? Want als je zit rust die gitaar op je been en daar boven op hangt je arm/borst zeg maar.
Nooit last van gehad, wel heb ik zo nu en dan last dat m`n fret hand op slot gaat..quote:Op maandag 7 mei 2012 14:32 schreef hlmllp het volgende:
Hadden jullie toen jullie begonnen met (akoestische) gitaar spelen nooit last van je been? Want als je zit rust die gitaar op je been en daar boven op hangt je arm/borst zeg maar.
Als ik zit met spelen krijg ik binnen 5 minuten kramp in mijn arm en schouder.quote:Op maandag 7 mei 2012 14:32 schreef hlmllp het volgende:
Dan zit je niet helemaal goed.quote:Op maandag 7 mei 2012 14:38 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Als ik zit met spelen krijg ik binnen 5 minuten kramp in mijn arm en schouder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |