Dat was gewoon een grappig misverstand en dat zal ik nog wel een paar keer herhalenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:33 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Dat blijf ik horen of niet, ook als dat niet zo is...
PICS!!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:08 schreef monkeybrain het volgende:
Ik snap eigenlijk niet waarom zo'n copter zo duur moet zijn. Ik heb net bij de Kwantum een super kopter gehaald voor een tientje
Hoeft ook niet zo duur; 't is alleen dat ik nu direct een (grote) hexacopter bouw i.p.v. bijv. een kleine/micro quadcopter. Plus er zijn goedkopere motoren, zenders, accu's, proppellors enz. en er zijn ook handigere manier van laten verzendenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:08 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Dat was gewoon een grappig misverstand en dat zal ik nog wel een paar keer herhalenJe project ziet er beter uit dan de JSF van 100 miljoen euro waarin de piloot geen zuurstof krijgt
![]()
Ik spaar de enveloppen vrijwel nooit omdat het vol met plakkertjes en rotzooi zit bij die ChinezenKost me veel teveel tape om daar een A4 overheen te plakken
![]()
Ik snap eigenlijk niet waarom zo'n copter zo duur moet zijn. Ik heb net bij de Kwantum een super kopter gehaald voor een tientjeComputerkoeling als het weer flink zomer gaat worden
![]()
[ afbeelding ]
Nee ken het niet, wat voor connector heeft dat ding (en hoeveel volt?) heb wellicht nog wel iets liggenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:45 schreef Syphixx het volgende:
[..]
een dropad A8
mss is de lader het probleem ? want als ik hem erin steek, is het half groen en half rood
mensen die dit probleem herkennen ?
join the club :p bespaart je een hoop gezeikquote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:24 schreef Syphixx het volgende:
RIP tablet![]()
koop je express een nieuwe lader, start ie helemaal niet meer![]()
geen media troep meer van china, ook al is het aantrekkelijk qua prijs
Hmz, een chager doet toch verder weinig af op de tabletquote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:39 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
join the club :p bespaart je een hoop gezeik
nooit gewerkt via usbquote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:46 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Hmz, een chager doet toch verder weinig af op de tablet? De meeste talbets laden tegenwoordig ook via mini/micro USB dus die charger is geen eens noodzaak meer
als lader heb ik nu een LA-520 modelquote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:34 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Nee ken het niet, wat voor connector heeft dat ding (en hoeveel volt?) heb wellicht nog wel iets liggen
Nee de dropad had die optie ook nog nietquote:
Zal eens kijken, hoeveel MM is de plug (was de vraag eigenlijkquote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:49 schreef Syphixx het volgende:
[..]
als lader heb ik nu een LA-520 model
input 100-240
output 5v- 2000ma
Deze is inmiddels gisteren binnen gekomen 7 mei, erg snel!quote:http://www.ahappydeal.com/product-59410.html
Besteld op 26 april! - Sjaal voor mijn vriendin
Beta met mic, maar de AWEI ES900i hebben ze ook, zijn wel leuke maar een beetje bassheavy oordopjes.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:57 schreef Koen. het volgende:
Ik ben op zoek naar oortjes met microfoontje zodat ik handsfree kan bellen. Iemand een goede suggestie? Wachten tot de Brainwavz Beta met mic in de aanbieding komen?
Nou. 1. Wat wil je nou?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:02 schreef Twiveo het volgende:
[..]
Deze is inmiddels gisteren binnen gekomen 7 mei, erg snel!
Echter het is de verkeerde kleur, en ze zijn nu out of stock.
Wat zouden jullie doen?
Pics! als ze eenmaal uitkomenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:02 schreef summer2bird het volgende:
Yeah.
1 zakje met catnip zaadjes besteld op ebay:
http://www.ebay.com/itm/2(...).l2649#ht_1415wt_952
Heb net de post opgehaald.
Ik heb nu 2 zakjes gekregen, 1 met swamp moringglory (?) en 1 met catnip zaadjes.
Over een maand kan ik posten of de zaadjes uitkomen
Oh ja, binnen 2 weken binnen!
quote:Its convenient to use for using the convenient controlled internet by out great leaders. Th convenient checked wifi network is convenient and good in use. Allso i found the screen very convenient. Thank you for watching, i hope you enjoy this convenient review.
Ik wil weten wat mijn opties zijn! Ik heb geen ervaring met dit soort dingenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:02 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Beta met mic, maar de AWEI ES900i hebben ze ook, zijn wel leuke maar een beetje bassheavy oordopjes.
[..]
Nou. 1. Wat wil je nou?
[..]
2. Nou. Zorg dat je dat dan geregeld krijgt (of in ieder geval dan gepoogd hebt).
Vooral het onderstreepte gedeelte vergeten mensen nog wel eens, en ja zou jij iemand helpen die net naar je heeft lopen ''schreeuwen''?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:31 schreef shiznuts het volgende:
Je hoeft geen Einstein te zijn om te bedenken wat je nu voor opties hebt.![]()
1. Je kunt in een hoekje gaan huilen en je verlies accepteren
2. Je kunt de verkoper aanbieden om jou een voorstel te doen om dit probleem op te lossen
3. Je kunt zelf een oplossing aandragen:
- vragen om je geld terug (of gedeeltelijk ter compensatie, of storecredit), of
- vragen om alsnog het juiste item na te sturen wanneer het op voorraad is
En dit dan communiceren op een dringende maar nog altijd vriendelijke toon.
Nicequote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:52 schreef RobertNL het volgende:
Wel een beetje lang geworden(en dan ben ik nog niet klaar
)
150 dollarquote:
Mijn bestelling is iig vorige week verzonden. Ben benieuwd of ik er nog wat van zie ooitquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |