Deze is inmiddels gisteren binnen gekomen 7 mei, erg snel!quote:http://www.ahappydeal.com/product-59410.html
Besteld op 26 april! - Sjaal voor mijn vriendin
Caps.quote:
Inderdaad...quote:Op dinsdag 8 mei 2012 11:41 schreef Downstar het volgende:
pfff word wel beroerd van bic hoor, volgens mij zijn die 90% in een jaar down ( de website dan..)
Ik ben daar ook benieuwd naar. Zijn er mensen die recent chinese smartphones gekocht hebben? Review is welkom..quote:Op dinsdag 8 mei 2012 11:55 schreef secondant het volgende:
Vraagje ik zoek eigenlijk een nieuwe goedkope smartphone. Mijne is stuk en abbo vervalt in de Sept. Wil de tijd even overbruggen om idd apps van NS te kijken en zo. Is dit een optie in China eigenlijk? Doen Chinese phones het in NL? Iemand een suggestie voor een redelijke phone?
Jup, er zijn maar enkelen die het ondersteunenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:08 schreef Downstar het volgende:
nadeel van de meeste chinese telefoons is dat ze geen 3G ondersteunen, oftewel geen Mobiel internet mogelijk in nl...
dan heb je nog maar bar weinig in z'n smartphone..
hmmm... misschien een envelop van MP4 !?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:09 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Jup, er zijn maar enkelen die het ondersteunen
Vandaag weer een goede loot in de brievenbus:
1x horloge (ja die iedereen deze week al binnen kreeg). Ben niet echt onder de indruk.
1x 2.5'' hdd rack, van DX
1x envelop van MP4, wat zou dat zijn
?
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:11 schreef Downstar het volgende:
[..]
hmmm... misschien een envelop van MP4 !?haha
M'n handen beginnen idd te jeuken, maar zolang dat laatste pakket nog niet is opgestuurd kan ik nog niets doen.quote:
Da's wel opgespaard hè, niet in een keerquote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:49 schreef Downstar het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
das toch een droom voor elke verslaafde china shopper
om bij thuiskomst dit aan te treffen
Heeft het zin om hierover PostNL te bellen om te vragen of ze deze twee (en eventueel die niet-werkende 3e) kunnen omzetten in Nederlandse tracking?quote:THE ITEM (RBxxxxxxxxxHK) LEFT HONG KONG FOR ITS DESTINATION ON 24-APR-2012
THE ITEM (RBxxxxxxxxxHK) LEFT HONG KONG FOR ITS DESTINATION ON 27-APR-2012
Welke tablet was het?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:24 schreef Syphixx het volgende:
RIP tablet![]()
koop je express een nieuwe lader, start ie helemaal niet meer![]()
geen media troep meer van china, ook al is het aantrekkelijk qua prijs
Ik heb hier ook altijd een aantal doosjes/enveloppen/stukken bubbelplastic liggen voor als ik iets moet verzendenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:10 schreef Poepoog het volgende:
Waarom spaar je al die verpakkingen op?
Ga je je daar dan op afberen als je al vier dagen niks hebt ontvangen?
Nee,quote:
Dat blijf ik horen of niet, ook als dat niet zo isquote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:01 schreef monkeybrain het volgende:
Ons belastinggeld krijgt eindelijk een goede besteding![]()
Omdat ik het nu niet gebruik, en ik wil die spullen veilig opbergen omdat er toch wel een aantal kwetsbare dingen tussen zitten, ofwel in dozen laten.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:10 schreef Poepoog het volgende:
Waarom spaar je al die verpakkingen op?
Ga je je daar dan op afberen als je al vier dagen niks hebt ontvangen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |