ja zag net dat zo hdd case in china niet zo veel goedkoper is...quote:Op zondag 6 mei 2012 15:25 schreef Daywalk3r het volgende:
Ja kop gewoon een 3,5" hdd case hier voor een tientje ofzo. Of als je laptop usb 3 heeft koop je een usb 3 versie voor 20 euro. Gewoon ff bij tweakers pricewatch kijken.
Ja, werkt primaquote:Op zondag 6 mei 2012 15:29 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
ja zag net dat zo hdd case in china niet zo veel goedkoper is...
dus ik koop m maar in NL en idd een usb 3.0 versie!![]()
Werkt een 3.0 versie ook op usb 2.0 poort? (mn laptop heeft wel 2 3.0 ingangen)
Idd. Heb nog even wat moeite genomen. http://tweakers.net/price(...)=prijs&orderSort=ascquote:
Die is toch niet 3.0?quote:Op zondag 6 mei 2012 15:35 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Idd. Heb nog even wat moeite genomen. http://tweakers.net/price(...)=prijs&orderSort=asc
Kijk bv die rapidcase.
Bedankt maar dan maar een goedkope uit China. 't was meer bedoeld als een simpel cadeautje, geen monster (quote:
Je moet ook even goedkijken of je hardeschijf IDE of SATA is!quote:Op zondag 6 mei 2012 16:01 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Die is toch niet 3.0?
Is er een groot verschil tussen 3.0 en 2.0?
Ziet er nice uit! Welke is dat als ik vragen mag, en besteld bij welke ebayer?quote:Op zondag 6 mei 2012 18:20 schreef Zuccitura het volgende:
Paar weken geleden een Infantry horloge besteld via eBay.
Zit daar een verschil tussen?quote:Op zondag 6 mei 2012 18:13 schreef jopiede het volgende:
[..]
Je moet ook even goedkijken of je hardeschijf IDE of SATA is!
Links IDE rechts SATAquote:Op zondag 6 mei 2012 18:48 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Zit daar een verschil tussen?
Hoe kan je dat zien?
http://www.ebay.com/itm/3(...)id=p3984.m1439.l2649quote:Op zondag 6 mei 2012 18:40 schreef Likwit_Snake het volgende:
[..]
Ziet er nice uit! Welke is dat als ik vragen mag, en besteld bij welke ebayer?
2.5 werkt plug en play.quote:Op zondag 6 mei 2012 19:41 schreef Zolderkamer het volgende:
Nu we het toch over harde schijven hebben.. kan ik deze aan mn oude ide hd hangen en vervolgens gebruiken als plug and play via usb, of moet er ook nog aparte voeding naar de hd?
Dat is zeker alleen als je geen USB kabel bij je case krijgt?quote:Op zondag 6 mei 2012 19:44 schreef thecuriousone het volgende:
[..]
2.5 werkt plug en play.
3.5 heeft een extra voeding nodig
Ik vroeg me dus ook al af of de voeding (ook bij een case) via usb gaat of niet...quote:Op zondag 6 mei 2012 19:54 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Dat is zeker alleen als je geen USB kabel bij je case krijgt?
Nee.quote:Op zondag 6 mei 2012 20:15 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Ik vroeg me dus ook al af of de voeding (ook bij een case) via usb gaat of niet...
Ja, bij een 2,5 dus wel.quote:Op zondag 6 mei 2012 20:15 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Ik vroeg me dus ook al af of de voeding (ook bij een case) via usb gaat of niet...
Sharkoon Rapid-Case 3.5" SATA USB3.0quote:Op zondag 6 mei 2012 16:01 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Die is toch niet 3.0?
Is er een groot verschil tussen 3.0 en 2.0?
Nope, niet moeilijk.quote:Op zondag 6 mei 2012 23:02 schreef shiznuts het volgende:
Wat een gedoe over harddrives zeg.Zo moeilijk is het toch allemaal weer niet...
Ik hoop dat ik deze week ook eens flink wat spul binnenkrijg. Ik wil eens beginnen aan de hexa, heeft wel lang genoeg geduurt zo. Plus de ES800M (dat zal wel nog niet gebeuren) en misschien toch maar een zaklamp voor m'n broer kopen (geen idee nog welke).quote:Morgen eindelijk weer eens vrij, kan ik de deur openmaken *hint postbode: hint!*.
If not, dan heb ik nog wat tegoed om in te halen, of eerder áf te halen van het postkantoor.
Ik heb wat gemist...quote:Iemand trouwens al de Paasactie-coupon-bestelde-items van Pandawill binnen? (Hier nog niks)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |