Heb je het over mij ? Met de LED pig?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:28 schreef Fifut het volgende:
Gewoon even een tweede account aangemaaktBedankt voor het melden trouwens!
Ben niet zo goed in begrijpend lezen.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:58 schreef shiznuts het volgende:
The science of deduction. Begrijpend lezen. Je kunt daaruit opmaken dat hij van jouw 'die nog geen lid zijn' -> 'even een tweede account aangemaakt' maakt en dus ook als je al bekend bent bij ze, je onder een tweede account er 'schijnbaar' eentje bestellen kunt.
Is er een deal is mn pc stuk!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:21 schreef namemotion het volgende:
Voor degene die nog niet lid zijn van PriceAngels hier een link voor de LED pig voor maar 1 cent! http://www.priceangels.co(...)67d70ae31882c66f7e47
De felste is een Fenix tk70, gebruikt D batterijen en is zo'n 200 euro 155 bij speciaal adresje.quote:Op zondag 6 mei 2012 02:46 schreef Iemand91 het volgende:
Ben toch aan het twijfelen over die zaklamp. Voor het geld is vast niets beters te krijgen, maar voor meer geld dan? Ik zoek eigenlijk de felst mogelijke zaklamp die gewone in Nederland verkrijgbare batterijen gebruikt. Mag qua grootte ook best wat groter zijn dan die SAIK SA15. (hoeft niet, als het nodig is mag het uiteraard)
Dus al het ware gewoon een stevige, robuuste zaklamp waar hij geen aparte uandelingen voor howft te doen met gebruik. (Dus opletten met opladen enzo)
quote:
Ja je besteld een hdd case, haalt je hdd uit je pc en plaats je in de case. Eventueel nog backuppen en dan je schijf formatteren en je hebt een lege externe hdd.quote:Op zondag 6 mei 2012 14:29 schreef bobbernaut het volgende:
Mijn computer is kapot, en ik wil nu dus me harde schijf die in me pc zit gebruiken als normale harde schijf, hoe doen jullie dat?
Want jullie bestellen soms HDD cases maar ik weet niet echt waarvoor dat is..
Ah oke! Maar zo HDD is toch zo groot vierkant ding?quote:Op zondag 6 mei 2012 14:32 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja je besteld een hdd case, haalt je hdd uit je pc en plaats je in de case. Eventueel nog backuppen en dan je schijf formatteren en je hebt een lege externe hdd.
Begin er maar niet aan, gewoon weggooienquote:Op zondag 6 mei 2012 14:34 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Ah oke! Maar zo HDD is toch zo groot vierkant ding?
Dat past nooit in zo case?
Hoezo? Toch 750 GB!quote:Op zondag 6 mei 2012 14:40 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Begin er maar niet aan, gewoon weggooien
Eigenlijk heeft hij wel gelijk. Het is niet moeilijk te begrepen dat, wanneer ze een hdd case maken ze hem zo groot maken dat er daadwerkelijk een hdd inpast. Zoek eens op Google hoe een hdd eruit ziet. En waarom laat je je pc niet maken?quote:
ding is 2,5 jaar oud, wss is alles doorgebrand en de voeding is ook kapot.quote:Op zondag 6 mei 2012 14:47 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Eigenlijk heeft hij wel gelijk. Het is niet moeilijk te begrepen dat, wanneer ze een hdd case maken ze hem zo groot maken dat er daadwerkelijk een hdd inpast. Zoek eens op Google hoe een hdd eruit ziet. En waarom laat je je pc niet maken?
Ok zonde. Ja je kunt je hdd eruit schroeven en dan in een externe hdd case schroeven. Eventueel kun je nog bestanden eraf halen (mocht dat nodig zijn) en dan formatteer je de schijf en heb je een externe hdd van 750gb.quote:Op zondag 6 mei 2012 14:49 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
ding is 2,5 jaar oud, wss is alles doorgebrand en de voeding is ook kapot.
Voeding is rond de 100, en dan moet ie ook naar zo computer gozer, kost ook rond de 100
erin zetten rond 40, en als alles doorgebrand is ben ik nog meer kwijt.
Nu kan ik beter gamen etc
Maar kan ik nou zo HDD case kopen en dan mijn oude HDD erin doen?
Dit wilde ik weten, bedankt!quote:Op zondag 6 mei 2012 14:52 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ok zonde. Ja je kunt je hdd eruit schroeven en dan in een externe hdd case schroeven. Eventueel kun je nog bestanden eraf halen (mocht dat nodig zijn) en dan formatteer je de schijf en heb je een externe hdd van 750gb.
Er zit al een schijf in de laptop, en die is 1 TBquote:Op zondag 6 mei 2012 14:55 schreef monkeybrain het volgende:
Je kunt ook de schijf in je nieuwe computer stoppen. Schijven zijn vrij duur geworden door de overstromingen, kun je over 6 maanden iets nieuws kopen.
Je zoekt een 3.5inch kastje, niet een 2.5inch. Kabel zit er meestal bij.
De stroom adapter kan weleens een gaar model zijn.quote:Op zondag 6 mei 2012 14:57 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Er zit al een schijf in de laptop, en die is 1 TB
edit
is zo hdd case van dx ofzo wel veilig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |