Datquote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:01 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Klinkt echt superlief !! En het zal wel helpen dat ze aanstalten maken om al zelf te eten, hopelijk hebben ze het snel door.
Ergquote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:59 schreef Cat22 het volgende:
![]()
Toch best wel vroeg, om 6 uur opstaan als je er om 12 uur pas inligt.![]()
Maar het was zo schattig: ik kwam om half elf thuis dus meteen aan de fles (naja, spuitje) en alle kinders dronken gretig om de beurt en lebberden wat van het schoteltje. Tijdens dit hele proces stond Fiyero aan mijn voeten te gillen dat hij op schoot wilde. Zo gezegd, zo gedaan. Klacht van Boq. Ook erbij.De mannen besloten te gaan
Waarop er heftig protest was van Betty en Brinta... ook erbij en vier slapende kittens op schoot.
Ik wilde oohook!![]()
![]()
![]()
Vanmorgen weer gevoerd, toen moest alles nog zo'n beetje wakker worden geloof ik. Maar Bink eet al voorzichtig brokjes, de rest snuffelt zwaar belangstellend en Fiyero deed heel trots zijn eerste plasje in de kattebak.![]()
Hard bijkomen doen ze niet, maar er zit wel weer groei in en ze dwarrelen rond alsof ze nergens last van hebben, dus daar ga ik dan maar vanuit.
Is je balkonren klaar?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:17 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Erghoor dat ze zo knuffelig zijn...
Fijn dat het goed gaat
P&P mogen sinds gisteren naar buiten.. het is inderdaad erg eng allemaal
Kijk, dat is info waar ik iets mee kan! Want ik vond het ook heel vreemd om te horen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:46 schreef lisa het volgende:
Dat is schrikken zeg. Ik ga hard duimen maar ik begrijp het niet zo goed. Ik heb indertijd een volwassen kat gehad die van de ene op de andere dag blind was geworden. Ze kon er helaas helemaal niet mee omgaan, zat alleen maar te blazen in een hoekje bij ieder geluidje wat ze hoorde. Durfde geen stap te zetten, kortom zeer ongelukkig beestje terwijl het altijd een vrolijk, lief, opgewekt beestje was. Toen we ook teruggingen naar de dierenarts om haar in te laten slapen (nog nooit zo'n moeilijke beslissing geweest omdat ze in onze ogen verder gezond was), vertelde de dierenarts juist dat oudere katten vaak niet meer om kunnen schakelen terwijl katten die blind geboren zijn, of op jonge leeftijd blind geraakt zijn, zich prima kunnen aanpassen.
Ja dat zou ik ook gedacht hebben omdat bij blinden andere zintuigen dingen overnemen , maar ik duim gewoon dat ze haar weg kan vindenquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:46 schreef lisa het volgende:
Dat is schrikken zeg. Ik ga hard duimen maar ik begrijp het niet zo goed. Ik heb indertijd een volwassen kat gehad die van de ene op de andere dag blind was geworden. Ze kon er helaas helemaal niet mee omgaan, zat alleen maar te blazen in een hoekje bij ieder geluidje wat ze hoorde. Durfde geen stap te zetten, kortom zeer ongelukkig beestje terwijl het altijd een vrolijk, lief, opgewekt beestje was. Toen we ook teruggingen naar de dierenarts om haar in te laten slapen (nog nooit zo'n moeilijke beslissing geweest omdat ze in onze ogen verder gezond was), vertelde de dierenarts juist dat oudere katten vaak niet meer om kunnen schakelen terwijl katten die blind geboren zijn, of op jonge leeftijd blind geraakt zijn, zich prima kunnen aanpassen.
Zou ook een optie zijn, daar moet ik nog even over nadenken, het is nu opeens allemaal zo anders.quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:41 schreef BlueEyes het volgende:
Sjee Cat, wat een toestand!
Weet je zeker dat je haar dan zelf wilt houden als ze blind is?
(ben namelijk geneigd om bij mijn broer na te vragen of hij een blind poesje zou willen, hij is wel kneusjesfan en alle katten zijn altijd dolop hem... óf toch mijn vriend héééééééél lief aan te kijken of hij het goed vindt naast mijn 2 monstersiamezen een klein half/kwart/whatever-siamezig smurfje erbij te hebben...)
Dat!quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:50 schreef BlueEyes het volgende:
Oh het is een aanbod, ik weet niet eens hoe mijn broer er over denkt (en m'n vriend durf ik ook niet helemaal te voorspellen)
Hou het in je achterhoofd, ik beloof niets, jij belooft niets, voorlopig duimen we met z'n allen dat het meisje het goed gaat doen en alles wat ze zeggen over 'blinde' kittens het tegendeel gaat bewijzen en dat ze het super doen gaat!
Helemaal mee eensquote:Op woensdag 23 mei 2012 15:50 schreef BlueEyes het volgende:
Oh het is een aanbod, ik weet niet eens hoe mijn broer er over denkt (en m'n vriend durf ik ook niet helemaal te voorspellen)
Hou het in je achterhoofd, ik beloof niets, jij belooft niets, voorlopig duimen we met z'n allen dat het meisje het goed gaat doen en alles wat ze zeggen over 'blinde' kittens het tegendeel gaat bewijzen en dat ze het super doen gaat!
Ze is een schildpadje. De cypersen zijn allemaal mannen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:21 schreef lisa het volgende:
Wat knap een echte grote poezenplas! En is Betty nou ook nog een schildpadje (net als onze Lotje)? Of is het een cypersje? Ik kan het niet zo goed zien op de foto.
Misschien ziet ze wel vage omtrekken met haar goede oogje (omdat ze niet in de diepte stapt). Laten we het hopen en je hebt kans dat zij veel meer op haar snorharen gaat vertrouwen en haar gehoor natuurlijk.
Niet het calicivirus?quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ze is een schildpadje. De cypersen zijn allemaal mannen.
Maar met dit toverballennest kunnen die kleuren nog alle kanten uitgaan volgens mij.
Zwart is zilvergrijs aan het worden, blauw krijgt een rossig neusje, zus schildpad begint blond te worden. Go figure!![]()
Was ik trouwens nog vergeten dat ik een berichtje van de baasjes van Dido kreeg: die begon opeens te hinken met een pootje. De DA dacht aan een ontsteking dus die heeft nu antibiotica en pijnstilling en dan zou het goed moeten komen.
Daar dacht de DA niet aan nee.quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:00 schreef Oognip het volgende:
[..]
Niet het calicivirus?
Weet je trouwens ook hoe het met Dot is of heb ik daar overheen gelezen?
Aaaawquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Daar dacht de DA niet aan nee.
Ow ja, Dot! Die heb ik vanmorgen nog gekroeld.![]()
Ze zit dus nog in het asiel maar liet zich na enige aarzeling goed door me aanhalen. Ze zag er goed uit maar is daar niet op haar plek (zoals elk dier uiteindelijk) dus ik hoop dat ze snel een baasje heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BronOp donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Superquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:56 schreef Cat22 het volgende:
En.... eerste drolletjes!![]()
Ik had het nooit gedacht maar inimikatertje Boq was de trots producent.Hij heeft er vijf minuten heul hard voor moeten werken maar het resultaat was er dan ook naar.
Dat is heerlijk ja!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:00 schreef Oognip het volgende:
Aaaah liefEn wat leuk dat er een klik is
Wat een geluk dat je een moederpoes hebt die ze schoonmaakt
Net een vriend van me, die staat ook altijd met z'n ogen dicht op de foto, reageert iets te snel op de voorflitsquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:57 schreef Cat22 het volgende:
Topic geopend op een kattenforum, eentje hier, allemaal positieve verhalen.![]()
En kijk nou toch!
[ afbeelding ]
Blind in een boom klimmen.
quote:Op zondag 27 mei 2012 00:02 schreef Beeertjee het volgende:
Dus mogen wij rond 29 juni (als alles goed blijft gaan) Bink én Barney ophalen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |