Ahhh!quote:
Die oogjes en dat mondje, geweldigquote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:40 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Maar het is wel een lief hondje
Een voorzetje, een kleintje!quote:
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:32 schreef oh-oh het volgende:
Oh echt, ze is te leuk en lief zeg![]()
Ik denk dat ik Texel maar cancel
en Sjon gedraagt zich nog?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:34 schreef oh-oh het volgende:
Nou aan Yous gaat het echt niet liggen!!!
Ze is klein trouwens, kleiner dan Sjon
Neee niks!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:32 schreef oh-oh het volgende:
Oh echt, ze is te leuk en lief zeg![]()
Ik denk dat ik Texel maar cancel
Awwwwwwwwquote:
Ik snap er geen zak van, maar de opwinding is leukquote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:28 schreef moussy het volgende:
Facebook bla bla bla, Belana is bezig met een zoektocht naar een bepaalde hond, laat een foto zien aan oh-oh waar ook een nudist op staat. Ik reageer, en opeens is operatie Naakthond gestart!
Jaquote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik snap er geen zak van, maar de opwinding is leuk
Ik zit hardop te lachen nuquote:
Bah wat klinkt dat allemaal keurigquote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:49 schreef oh-oh het volgende:
![]()
Net even gewandeld, doet ze prima, en ze heeft ook een grote plas gedaan aan de lijn
![]()
Ze is gewend om zelf de hele dag in en uit te kunnen lopen en de riem is wss jaren geleden voor haar, maar daar merk je niks van.
Eten deed ze net met Billy en Kees in de keuken, en net als die andere twee at ze braaf snel dr eigen bakkie leeg. Nu moet ze dringend weer bankhangen met Chico.
Ze is hier dus echt meteen helemaal thuis en op haar gemak, ik twijfel er niet aan dat dat bij Moussy net zo zal gaan maandag
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:25 schreef moussy het volgende:
[..]
Bah wat klinkt dat allemaal keurig
Nu dan maar rozenblaadjes en bloemknopjes met roze wolkjes naar Donna smijten, dan komt alles goed
Cas (is jongste stuk DNA) vertelde in de super net aan de moeder van zn vriendinnetje het hele verhaal, jaahaa zegt ie, een dikke lillikerd"Oh" zegt ze, "zo'n naakte, haha past wel bij jullie!!" Kweenie of ik daar nou zo blij mee ben
Totaal niet, volgens mij heeft ze heul nie door dat ze nu met 4 nakies ipv met 3 nakies in huis woontquote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:44 schreef Dandilion het volgende:
Pas maar op straks wil je haar zelf houden hahahahaha
hoe reageert kees aka de bitch op haar?
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:01 schreef oh-oh het volgende:
En als je zelf ook lekker snurkt en scheten laat heb je dr denk ik weinig last van.
Ah mooi, kan het DNA en de man nu écht een hond de schuld geven van al dat geruft, nu zijn ze helemaal blij!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:01 schreef oh-oh het volgende:
Echt amazing, ik schrok me dood de eerste keer dat ze t deed, alleen Billy kan dat van die van mij![]()
Oh, volgens Kim snurkt ze wel, en laat ze scheten.
Komt ze nu mee he![]()
Ik heb er nog niks van gemerkt so far![]()
En als je zelf ook lekker snurkt en scheten laat heb je dr denk ik weinig last van.
Als ze rondloopt tussen de rest schrik ik elke keer van hoe klein ze is.
Grootste lijf van alle honden hier maar tis echt maar een ukje
Aww saampiesquote:
en streepjesquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:27 schreef oh-oh het volgende:
Roezels zullen dr dikke reet lekker flatteren
hoe gaaf is datquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:33 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb haar ook al zien stokstaarten trouwens
oh maar ik heb nog zo'n 100 sms'jes in mn bundel over, kunnen we wel 2 dagen mee vooruitquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:09 schreef oh-oh het volgende:
Ik baal echt als een stekker dat ik volgende week zo weinig online ben want ik ben zo benieuwd hoe ze haar gaan vinden in huize Moussy![]()
oh myquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:21 schreef oh-oh het volgende:
Dr minst gunstige hoek heb ik net gevonden
![]()
[ afbeelding ]
Zal flink schelen in het brandstofverbruikquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:36 schreef oh-oh het volgende:
Uh ja, zou kunnen, Sjon sloopt wel eerst die drie katten van Moussy, en die blinde herder, maar daarna zouden ze het daar samen heel leuk kunnen hebben![]()
Baaf, ik sms je, we hebben geen tijd afgesproken, ik sms als ik in de buurt ben, en dan mik ik die bolle uit de auto
Mócht je van gedachten veranderen.... doe die boodschappen dan NIET terw....quote:
Ik word bijna plaatsvervangend nerveus en excitedquote:Op maandag 7 mei 2012 08:26 schreef moussy het volgende:
Dekentjes, dekbedjes, mandjes, alles ligt klaar, spannendgelukkig moet ik eerst ff 3 uurtjes werken, gaat de tijd tenminste wat sneller
Doe je de hele rit naar DH met auto? Ik zag je al treinen met alle hondjes en bagagequote:Op maandag 7 mei 2012 09:02 schreef oh-oh het volgende:
Oh onderweg verwacht ik geen problemen, van Arcen naar hier was ook geen punt, ze vindt het vast leuk en gezellig in de auto![]()
Bij Mous verwacht ik ook geen problemen, ik hoop er heel stiekem een klein beetje op, want dan kan ik dr zelf houden![]()
Tis echt een gezelligheidsdier![]()
![]()
quote:Op maandag 7 mei 2012 14:55 schreef Qwea het volgende:
Ik zit met oh-oh te smsen, woon je ook in DH, moussie?
Nope. Ze rijd biena bij schagenquote:Op maandag 7 mei 2012 15:02 schreef phluphy het volgende:
Zijn ze er al? Nieuws willen we! Foto's ook!
Yay voor Yous and Yay voor Tessolquote:Op maandag 7 mei 2012 16:21 schreef Qwea het volgende:
Zo, Yous is bij Moussy en oh-oh zal onderhand bijna bij texelt zijn
Verder geen verslag?quote:
Ik denk dat ze in huis druk zijn met het nieuwe meisje, misschien al lekker buiten?quote:Op maandag 7 mei 2012 16:54 schreef Strega het volgende:
Ik ben zo benieuwd hoe het morgen gaat!
[..]
Verder geen verslag?
Moussy ging Yous naar buiten mikken samen met de herderquote:Op maandag 7 mei 2012 17:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze in huis druk zijn met het nieuwe meisje, misschien al lekker buiten?
Wat een snoesjequote:Op maandag 7 mei 2012 18:32 schreef moussy het volgende:
Ze is zó grappig, als je al naar dr kijkt gaat ze zich uitsloven op de bankze ligt nu op de bank te spelen met een kattenspeeltje
en ze doet kusjes geven, veel, en op schoot zitten, veel
donna vindt dr volgens mij maar een uitslover
maar yous doet er alles voor om je helemaal in te pakken, tis echt een schatje
Volgens mij vergroeid ze het liefst met de bank, want de katten lopen gewoon in de rondte en ze kijkt wel, heel soms een grommeltje als ze te dicht bij komen, maar meer niet
Ze vindt Cas, de jongste (8jr) wel héél erg lief hoor
Oh jeequote:Op maandag 7 mei 2012 21:32 schreef moussy het volgende:
en ze is echt niet gecharmeerd van de katten
ze is juist van alles gewend, van klein naar groot, maar deze willen bij dr liggenquote:Op maandag 7 mei 2012 21:34 schreef senesta het volgende:
[..]
Oh jeeHoop dat ze snel bijtrekt maar. Was ze geen katten gewend ook?
Oh wat een lekker ding!quote:Op maandag 7 mei 2012 18:54 schreef moussy het volgende:
tis een sukkel, Rommel staat naar dr te kijken, ze grommelt en heeft niet door dat Rommel gewoon blijft zitten, nog een grommel, toen draaide ze zich maar weer om, slapen.
Oh, dit gaat denk ik echt zo leuk wordenquote:Op maandag 7 mei 2012 23:52 schreef moussy het volgende:
Nou, Peet en Cas gaat een moeilijke keuze worden, hij is net thuis en ze is helemaal aan het racen, met hem, en op schoot aan het klimmen, en ze vergat even dat ze een kat zag lopen, en donna heeft boven op dr gezeten![]()
die plofte op de bank, maar daar lag dat kleine ding, ze schrok zich het apelazerus, donna niet eens
Het zal ook wel wennen zijn en wat oh-oh zei; een hoop indrukken, diverse huizen, allemaal nieuwe mensen/honden/katten/kinderen... Misschien wil ze wel gewoon een hele dag met rust gelaten worden?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 09:27 schreef moussy het volgende:
Nou, op dit moment vind ze alleen de 2benige leuk
Dat doen we ook hoor, we zitten er niet boven op, kinderen zijn mooi naar school ook, dus die zitten er ook niet boven op, we rommel gewoon en de rest doet maarquote:Op dinsdag 8 mei 2012 09:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het zal ook wel wennen zijn en wat oh-oh zei; een hoop indrukken, diverse huizen, allemaal nieuwe mensen/honden/katten/kinderen... Misschien wil ze wel gewoon een hele dag met rust gelaten worden?
Ah dat klinkt als lekker relaxedquote:Op dinsdag 8 mei 2012 09:36 schreef moussy het volgende:
[..]
Dat doen we ook hoor, we zitten er niet boven op, kinderen zijn mooi naar school ook, dus die zitten er ook niet boven op, we rommel gewoon en de rest doet maarTwee katten zitten boven, die willen er niks van weten, ook goed
nou, dat zeiden wij net ook al tegen elkaar, en-of het roedeltje. Donna mag iig niet in dr buurt komen, dan wordt ze afgesnarktquote:Op dinsdag 8 mei 2012 09:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah dat klinkt als lekker relaxed![]()
Misschien mist ze oh-oh
Ja die hondjes kende ze al langer denk ikquote:Op dinsdag 8 mei 2012 09:38 schreef moussy het volgende:
[..]
nou, dat zeiden wij net ook al tegen elkaar, en-of het roedeltje. Donna mag iig niet in dr buurt komen, dan wordt ze afgesnarkt
En ze komt uit een roedel en oh-oh heeft een roedel waar alle rangen en standen al bepaald zijn. Ik heb geen idee of de grootte verschil uitmaakt.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 09:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja die hondjes kende ze al langer denk ikZou ze nog verschil zien tussen een grote Donna en de kleintjes van oh-oh? Geen idee. Een roedel hondjes is wel anders dan 1 solo natuurlijk...
Ja in een roedel zitten zal ook wel een stukje zekerheid scheppen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 09:58 schreef moussy het volgende:
En ze komt uit een roedel en oh-oh heeft een roedel waar alle rangen en standen al bepaald zijn. Ik heb geen idee of de grootte verschil uitmaakt.
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:41 schreef moussy het volgende:
Ik was zó trots op die twee, ik plofte bijnaZe volgt donna dr gang en richting!
quote:Donna is niet zielig hoor, ze weet ook niet beter en ze redt zichzelf echt heel erg goed
Wat fijn dat ze nu al Donna volgt na 1 dag , dit gaat helemaal goedkomenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:41 schreef moussy het volgende:
Donna is niet zielig hoor, ze weet ook niet beter en ze redt zichzelf echt heel erg goed
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:41 schreef moussy het volgende:
Oooh wauw, wat goedquote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:25 schreef moussy het volgende:
Van achter Donna, naar tussen dr achterpoten lopen, wat niet zo hendig sjiek was, naar de dolfijntjesloop!
[ afbeelding ]
Echt.....quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:41 schreef moussy het volgende:
Donna is niet zielig hoor, ze weet ook niet beter en ze redt zichzelf echt heel erg goed
Ah wat zoetquote:Op woensdag 9 mei 2012 16:20 schreef moussy het volgende:
Als je thuis komt moet ze eerst ff op schoot zitten voordat je verder ook maar iets kan doen![]()
Lieve luie Yousquote:Op woensdag 9 mei 2012 16:20 schreef moussy het volgende:
Nadat ze alle 4potige 1x afgesnauwd heeft lijkt het dr allemaal geen kont meer uit te maken. Donna wil héél graag spelen, maar Yous rent dan nog wel eens ff weg van Donna, valt ook niet mee zo'n idioot groot gevaarDe katten kunnen ook gewoon in de rondte lopen, ze vliegt er niet achter aan, als ze dicht bij komen tilt ze dr kop op en gaat daarna gewoon weer verder met waar ze mee bezig was, het liefste slapen, uitsloven of met dr muis spelen.
[ afbeelding ]
Als je thuis komt moet ze eerst ff op schoot zitten voordat je verder ook maar iets kan doen![]()
quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:12 schreef moussy het volgende:
Zoals ik Rommel (Romeo eigenlijk), dat grote lel, ken, had hij er het liefste bij gelegen, maar de eerste poging was toen nog niet zo'n succes, nu ligt hij gewoon zo, of op een afstandje er naast.
Wat een mooie kat is Rommelquote:Op woensdag 9 mei 2012 21:12 schreef moussy het volgende:
Zoals ik Rommel (Romeo eigenlijk), dat grote lel, ken, had hij er het liefste bij gelegen, maar de eerste poging was toen nog niet zo'n succes, nu ligt hij gewoon zo, of op een afstandje er naast.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.yous houdt niet van regenHad vanmorgen geen zin in eten, dus ging ze haar brokjes verstoppen, onder kussentjes op de bank, ingegraven in een dekentje enz enz. Donna er achter aan, want die ging schatgraven
Je zou er haast een boek over schrijven!
quote:Op donderdag 10 mei 2012 13:09 schreef moussy het volgende:
Dat rommel een ragdoll is wist ik helemaal niet toen ik hem op ging halen, ik had serieus nog nooit echt van het ras gehoord![]()
Bah verschrikkelijk zo'n mensenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.yous houdt niet van regenHad vanmorgen geen zin in eten, dus ging ze haar brokjes verstoppen, onder kussentjes op de bank, ingegraven in een dekentje enz enz. Donna er achter aan, want die ging schatgraven
, fijn dat hij nu bij jullie een goed huisje heeft
![]()
Yous een mooi weer hondje
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
quote:Op donderdag 10 mei 2012 13:09 schreef moussy het volgende:
Dat rommel een ragdoll is wist ik helemaal niet toen ik hem op ging halen, ik had serieus nog nooit echt van het ras gehoord![]()
Moussy, wat een horrorverhaal over Rommel. Sommige mensenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.yous houdt niet van regenHad vanmorgen geen zin in eten, dus ging ze haar brokjes verstoppen, onder kussentjes op de bank, ingegraven in een dekentje enz enz. Donna er achter aan, want die ging schatgraven
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
Het is ook echt een kleintje!quote:Op donderdag 10 mei 2012 16:53 schreef moussy het volgende:
Tis afschuwelijk, maar ja, gelukkig heeft hij er "maar" 7 mnd gewoond.
[ afbeelding ]
Is dit Yousje?quote:Op donderdag 10 mei 2012 16:53 schreef moussy het volgende:
Tis afschuwelijk, maar ja, gelukkig heeft hij er "maar" 7 mnd gewoond.
[ afbeelding ]
Whaaquote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:08 schreef moussy het volgende:
Zo denken Rommel en Donna er (helaas) ook over
Filmpje!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:23 schreef moussy het volgende:
Jaaah! Yous doet idd dansen, incl rondjes draaien en op dr achterpootjes huppen en rennen door het hoge gras doe je als een hertje, springen![]()
ik ook, hele dikke fleece, al opgegraven voor de survivaltochten met P.quote:
Ahhhhhhh Yousje in het zonnetjequote:Op zondag 13 mei 2012 11:51 schreef moussy het volgende:
De zon schijnt en wie wil er zonnen in dr blote kont? Juist ja, yous, straks maar zonnebranddinges halen
Gek toch he?! Ik vind een bench ook helemaal niet nodig, ze lopen gewoon beide los! Maar ja, blijkbaar vind ze het fijn..quote:Op zondag 13 mei 2012 14:09 schreef oh-oh het volgende:
![]()
![]()
Haha die Yous ook, van bedhond naar benchhond , gek ding
Een heel sociaal typje dusquote:Op maandag 14 mei 2012 12:52 schreef moussy het volgende:
Gister verjaardag van de oudste, Yous dacht dat alle visite voor haar kwam, op een gegeven moment rende ze óver de eetkamertafel van het ene schootje naar het andere![]()
en Donna deed vrolijk mee, die deed ook niks anders dan op schootjes hangen
![]()
quote:Op maandag 14 mei 2012 21:31 schreef moussy het volgende:
Ja! Vanavond had het DNA mot met elkaar, toen ging ze meedoen
quote:Op maandag 14 mei 2012 21:34 schreef oh-oh het volgende:
Oh man ik kan niet wachten tot het badje weer staat bij jullie![]()
![]()
![]()
Bohhhh wat leukquote:
Bohhhquote:
Door dat groen heet ze vandaag komkommerquote:Op woensdag 16 mei 2012 15:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bohhh
En wat een leuk stofje dat groen met stippen!
Ja hoor, ze ligt meestal nog psies zo op de bank als dat we weg gingenquote:Op woensdag 16 mei 2012 20:48 schreef oh-oh het volgende:
Is ze al alleen thuis geweest met de andere beesten en zo ja hoe gong het???
Bwhehehehehe whyyyy am I not suprisedquote:Op woensdag 16 mei 2012 20:58 schreef moussy het volgende:
[..]
Ja hoor, ze ligt meestal nog psies zo op de bank als dat we weg gingen
Wat een leuk stel zo samenquote:Op woensdag 16 mei 2012 20:34 schreef moussy het volgende:
komkommer!
[ afbeelding ]
dit is toch echt wel heel erg dr grote vriend
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 10:24 schreef moussy het volgende:
Haar verschijning hier op het dorp laat auto's stoppen om te kijken (dat is echt heel bizar, went dat ooit?)
Nee, ze is meer dan leukquote:
Ah gosquote:Op zaterdag 2 juni 2012 11:35 schreef moussy het volgende:
Donna doet moederen over Yous,kontje wassen en dat soort, Yous weet nog niet wat ze er van moet denken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |