i knowquote:Op woensdag 16 mei 2012 19:37 schreef Pisces29 het volgende:
Mannie, dat klinkt echt net zo erg als hubbie
Weet je wat mij zo opvalt, je moet haar niet, je kan haar wel uitkotsen, je vind haar smerig.quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:25 schreef sherezade het volgende:
[..]
En terecht! ik kan het niet mooier maken dan dat het is!
Ja hoor hij heeft haar gezien, het bleek een ongemakelijk bezoek geweest te zijn, niet lang en hij bleek wat cadeautjes mee te hebben genomen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Of daar hoor je zeker niemand over?
gedetailleerd, kom op zeg...het is lang en breed uitgemeten in de media .....het is net als een auto ongeluk...je wilt het eigenlijk niet zien maar je blijft toch kijkenquote:Op woensdag 16 mei 2012 19:58 schreef schaampoppetje het volgende:
[..]
Weet je wat mij zo opvalt, je moet haar niet, je kan haar wel uitkotsen, je vind haar smerig.
Maar je weet alles zo gedetailleerd van haar dat het bijna een obsessie lijkt. Als ik iemand niet moet, wil ik er geen eens wat over weten. Maar je weet alles van haar vanaf haar vijftiende. Dus lijkt mij dat je toch iets boeiends aan haar vind.. Misschien een punt om over na te denken?? Het is maar een optie hoor....
hahaaha, ja zo kan je het ook bekijken, maar dan ook nog de moeite nemen om het ongeluk letterlijk te beschrijven vind ik toch wat anders. Of zie ik dat verkeerd, want bij een ongeluk heb je de keuze als je wegloopt niet meer achterom te kijken. Dat is ook zo met deze topic, je hoeft het niet te lezen, op 1 of andere manier trekt het je toch aan. Mij dus duidelijk ook, ik heb me niet voor niks aangemeldt, na maanden allemaal dingen gelezen te hebben, die ik soms erg stuitend vond. Dus ik steek ook mijn hand in eigen boezem hoor.quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:04 schreef sherezade het volgende:
[..]
gedetailleerd, kom op zeg...het is lang en breed uitgemeten in de media .....het is net als een auto ongeluk...je wilt het eigenlijk niet zien maar je blijft toch kijken
Ja nouja zie het als tijdverdrijf ook, en voor het feit dat ze nu wordt neer gezet als een onschuldig zielig vrouwtje zonder geld vind ik gewoon krom plus voor het feit dat ik genoeg alleenstaande moeders tegen kom die het wel echt heel zwaar hebben.quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:18 schreef schaampoppetje het volgende:
[..]
hahaaha, ja zo kan je het ook bekijken, maar dan ook nog de moeite nemen om het ongeluk letterlijk te beschrijven vind ik toch wat anders. Of zie ik dat verkeerd, want bij een ongeluk heb je de keuze als je wegloopt niet meer achterom te kijken. Dat is ook zo met deze topic, je hoeft het niet te lezen, op 1 of andere manier trekt het je toch aan. Mij dus duidelijk ook, ik heb me niet voor niks aangemeldt, na maanden allemaal dingen gelezen te hebben, die ik soms erg stuitend vond. Dus ik steek ook mijn hand in eigen boezem hoor.
Michella viel haar aan.quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:30 schreef sherezade het volgende:
[..]
hebben we gezien ja met die bitchfight met Michellalekker door de modder rollen
onder losbandig versta ik toch wat anders, dan je kontje verkopen in Teasers op je 15equote:Op woensdag 16 mei 2012 20:40 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Michella viel haar aan.
En waarom heb je nou zo'n hekel aan Amanda?
Ja, ze heeft zich losbandig gedragen toen ze jonger was, maar nu is ze ouder en bovendien moeder.
En als de vader van je kind totaal geen interesse in zijn kind heeft en pas na zo'n lange tijd een keer een kort bezoekje brengt, snap ik heel goed dat ze boos was en naar de media is gestapt.
Als het om Vegas gaat, is Amanda beter bezig dan Afrojack.
Kontje verkopen?quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:43 schreef sherezade het volgende:
[..]
onder losbandig versta ik toch wat anders, dan je kontje verkopen in Teasers op je 15e
kan ik niet 100% zeker over zijn.....ik weet niet wat daar allemaal gebeurt achter de schermen...quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:45 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Kontje verkopen?
Het zijn geen prostituees ...
Ik snap ook dat ze wellicht boos is dat die dropveter niet eerder komt kijken, maar om dan naar de pers te stappen...quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:40 schreef Madame_Paon het volgende:
snap ik heel goed dat ze boos was en naar de media is gestapt.
ze had het ook wel kunnen verwachten van de ene kant, hij heeft zich al die tijd er niks van aan getrokkenquote:Op woensdag 16 mei 2012 20:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik snap ook dat ze wellicht boos is dat die dropveter niet eerder komt kijken, maar om dan naar de pers te stappen...
Ten eerste wordt er natuurlijk weer vergeten dat Amanda duidelijk had verteld dat ze geen DGK perikelen wilde in de jungle. Dat ze daarom naar huis ging bij fysiek geweld... Dus ja wel volwassener geworden. En bij teasers liep ze in een sexy pakje te bedienen en niemand hoefde aan haar te zitten of ze werden er al uitgegooid. Dus niks kontje verkopen en ja ze was te jong, maar in de tijd van DGK dacht ook iedereen dat ze veel ouder was dan ze zei. En daar heeft ze blijkbaar ook gebruik van gemaakt tegenover de eigenaar daar. Tegenwoordig hebben we gelukkig een ID nodig en zolang zij daar zelf geen last van heeft gehad is het aan haar toch?quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:43 schreef sherezade het volgende:
[..]
onder losbandig versta ik toch wat anders, dan je kontje verkopen in Teasers op je 15e
kan niet bevestigd noch ontkend worden, we weten allemaal niet wat er gebeurd achter de schermen, of wat ze deed na werktijd met de klanten, maar voor de rest is het vrij normaal dat je met je 15e in een bar als Teasers gaat werkenquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:00 schreef schaampoppetje het volgende:
[..]
Ten eerste wordt er natuurlijk weer vergeten dat Amanda duidelijk had verteld dat ze geen DGK perikelen wilde in de jungle. Dat ze daarom naar huis ging bij fysiek geweld... Dus ja wel volwassener geworden. En bij teasers liep ze in een sexy pakje te bedienen en niemand hoefde aan haar te zitten of ze werden er al uitgegooid. Dus niks kontje verkopen en ja ze was te jong, maar in de tijd van DGK dacht ook iedereen dat ze veel ouder was dan ze zei. En daar heeft ze blijkbaar ook gebruik van gemaakt tegenover de eigenaar daar. Tegenwoordig hebben we gelukkig een ID nodig en zolang zij daar zelf geen last van heeft gehad is het aan haar toch?
Ze is niet naar de pers gestapt, de pers was er in vele getalen bij mom's moment, ze was dezelfde dag nog bij boulevard en schownieuws. Omdat de roddelbladen toen al uit waren, staat het er nu pas daar in. Ze zegt niets meer dan op TV, alleen die roddelbladen maken er zoals gewoonlijk hun verhaal van, veel smeuiger, kom op we weten toch wel hoe die bladen werken. Of ben ik daar nu de enige in?quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik snap ook dat ze wellicht boos is dat die dropveter niet eerder komt kijken, maar om dan naar de pers te stappen...
Nee hoorquote:
Mooi, laat die aap maar kletsen, kan zij gewoon genieten van haar kleine meisje. De babytijd gaat al zo achterlijk hardquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:14 schreef schaampoppetje het volgende:
[..]
Dat zeg ik dus niet, ik zeg dat het oud nieuws is...
Post het dan niet.quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:50 schreef sherezade het volgende:
[..]
kan ik niet 100% zeker over zijn.....ik weet niet wat daar allemaal gebeurt achter de schermen...
En wat dan nog als het waar zou zijn wat jij denkt, moet dat haar hele leven verder bepalen .quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:03 schreef sherezade het volgende:
[..]
kan niet bevestigd noch ontkend worden, we weten allemaal niet wat er gebeurd achter de schermen, of wat ze deed na werktijd met de klanten, maar voor de rest is het vrij normaal dat je met je 15e in een bar als Teasers gaat werken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |