vreemd woordquote:
Ha die Nick, hoe gaat het met de hossels?quote:
Nee, ik draag een steentje bij met recensies om je vingers bij af te likken.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
iedere halve is tegenwoordig welkom bij de redactie film is het niet?
gestaag.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:07 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Ha die Nick, hoe gaat het met de hossels?
Komt er weer een sappig verhaaltje aan?quote:
volgende weekquote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:14 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Komt er weer een sappig verhaaltje aan?
bien surquote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:53 schreef ThaTim het volgende:
leeell, al de nieuwste GoT aflevering gezien?
OKquote:
Renly died taking it from behindquote:
SPOILERS. ik moet alles nog kijkenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:20 schreef ThaTim het volgende:
[..]
OK
[..]
Renly died taking it from behind
hehe
slechte grapquote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:20 schreef ThaTim het volgende:
[..]
OK
[..]
Renly died taking it from behind
hehe
alles nog moeten kijkenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:21 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
SPOILERS. ik moet alles nog kijken
de nait is dawwuk ent foel of tewwuwsquote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:22 schreef leeell het volgende:
[..]
slechte grap
en ik vertrouw die carice van houten niet
Het lijkt me een overhypte serie, kijk liever non fantasie zonder dwergen, tovenaars en gekke gremlins.quote:
Leuk, goed, houd wel van maatschappijkritische stukken. De platte schrijfstijl had ook wel wat.quote:
je ziet er niet de klassieker in, die ik er in zie merk ik. Stuk in Afrika was vet he. En tis niet zo zeer maatschappij kritisch, hoewel ook wel beetje. Maar meer kritiek en haat tegen het bestaan, zelf.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:44 schreef Dastan het volgende:
[..]
Leuk, goed, houd wel van maatschappijkritische stukken. De platte schrijfstijl had ook wel wat.
Ik kon 'm erg waarderen hoor, maar het is lang niet mijn favoriete boek.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:48 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
je ziet er niet de klassieker in, die ik er in zie merk ik. Stuk in Afrika was vet he. En tis niet zo zeer maatschappij kritisch, hoewel ook wel beetje. Maar meer kritiek en haat tegen het bestaan, zelf.
geen dwegen en gremlins en tovenaars hoorquote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:31 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Het lijkt me een overhypte serie, kijk liever non fantasie zonder dwergen, tovenaars en gekke gremlins.
gwnquote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
waarom weet jij de naam van een egyptische voetballer=
sc'en bedoel je.quote:
tipje van de sluier?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:01 schreef leeell het volgende:
het zal je verbazen hoe berucht wij eigenlijk zijn hè
jij wil gwn weer die str33p door mn naam zienquote:
nee, dat zou jammer zijnquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:05 schreef leeell het volgende:
[..]
jij wil gwn weer die str33p door mn naam zien
mja, draaiboeken, telefoongesprekken, interne conflicten all0szquote:
klinkt als materiaal voor een boekquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:06 schreef leeell het volgende:
[..]
mja, draaiboeken, telefoongesprekken, interne conflicten all0sz
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
klinkt als materiaal voor een boek
de journalistiek stijgt je naar het hoofdquote:
quote:
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
de journalistiek stijgt je naar het hoofd
hehequote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
de journalistiek stijgt je naar het hoofd
onbekend genotquote:
Jwzquote:Op zondag 6 mei 2012 13:16 schreef leeell het volgende:
via mijn feed zag ik toch even dikke haat tussen meloewa en rellie_rollie
quote:Op maandag 7 mei 2012 20:44 schreef leeell het volgende:
kick off nieuwe project
o
veel colleges met uitleg veel verdelen mbt de taken
saai
en toen nog een borrel met projectgroep
leuk
nu naar de bios.met J
les intouchables
tof
ligt te verstoffen ergensquote:Op maandag 7 mei 2012 22:46 schreef Ezell het volgende:
Ik heb zin in TC. Waar is KB met die blokfluit?!![]()
gezegd nog welquote:Op maandag 7 mei 2012 23:17 schreef Etsu het volgende:
dit gaat ielllll niet leuk vinden, nu ezell dr cam aan heeft gezegd en hij er niet is.
Dit.quote:Op maandag 7 mei 2012 23:17 schreef Etsu het volgende:
dit gaat ielllll niet leuk vinden, nu ezell dr cam aan heeft gezegd en hij er niet is.
Nee hoor mijn onwetende schatjesquote:Op maandag 7 mei 2012 23:17 schreef Etsu het volgende:
leg uitquote:
quote:
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 01:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Morgen weer. Nu slapen. En stop volgen.
voor de 2de keer gezien, ge-wel-dige filmquote:
OKé, oké, staat op het lijstje.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 02:19 schreef leeell het volgende:
[..]
voor de 2de keer gezien, ge-wel-dige film
KIJKEN DUS
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat kinderachtigquote:
Ik niet, etsu.quote:
aiii de ontkenningsfase.. sterktequote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik niet, etsu.
Toch best ingewikkeld, dat begrijpend lezen.
Kun je me misschien wat opvrolijken met wat schijtlollige plaatjes?quote:
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Kun je me misschien wat opvrolijken met wat schijtlollige plaatjes?
Frank de boer voor bondscoach !!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
overigens heb ik zelf ook een leuk plaatje in de aanbieding, verspreid het woord:
[ afbeelding ]
Dit zijn geen praatjes meer popquote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
van persie
praatjes vullen geen gaatjes
mjamjaquote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:56 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Dit zijn geen praatjes meer pop![]()
http://nos.nl/artikel/365(...)-premier-league.html
O god, ik was dit blaadje gisteren kwijtgeraakt. Dat ding bleek uiteindelijk in het koffertje dat ik van school heb geleend te zitten. Daar kwam ik pas achter toen zo'n vent van school de inhoud ervan ging controleren. "Je bent je blaadje vergeten." Ik heb het blaadje meteen verfrommeld en in de prullenbak gegooid...quote:
Zemmel +quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:23 schreef Dastan het volgende:
Ik ben ook helegaar in de war. Of ik nu moet gaan avondeten, bijvoorbeeld. Mijn hele televisieavond is aan diggelen, de winkels zijn dicht, wanneer moet ik tandenpoetsen, wanneer moet ik douchen, moet ik mijn haar überhaupt nog kammen, zo veel vragen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |