Op zaterdag 5 mei 2012 12:48 schreef doeterniettoe123 het volgende:Hallo,
Ik ben een man van 20, en ja, ik word graag gedomineerd door vrouwen.
Nee- Voeten likken&masseren(dat laat mijn vriendin toe, en ik vind het ook wel geil als ze mij aftrekt met haar voeten, en ik kom ook wel eens klaar op haar voeten)
Nope- Handboeien, vastbinden en spanken etc vind ik ook geil, handboeien doen we soms, maar niet altijd.
Yes op z'n tijd mag het wat harder allemaal- Lijkt me geil als mijn vriendin eens in mijn gezicht/mond zal spugen, maar goed, dat vindt mijn vriendin niks.
Nope, sick- Ik vind het ook geil als mijn vriendin helemaal los gaat, dus mij keihard neukt etc, en mij slaafje noemt terwijl ik haar meesteres moet noemen.
Nope- Laatste, het lijkt me echt fucking geil als mijn vriendin mij een keer van achter zal nemen met een dildo.
Anaal 
Dat zou ik sowieso nooit willen, laat staan doen.
Voor mensen die dit niks vinden, waarom?
Het hele gedomineer verhaal trek ik gewoon niet. En ik ben echt niet van hup de man heeft de broek in huis aan, mijn wil is wet. Maar in bed gedomineerd worden

Ik vind dat zo kleinerend voor mijn doen en wezen. Ik voel me dan gewoon minderwaardig. En zou me buiten het bed dan ook totaal waardeloos voelen. Als ik ergens een hekel aan heb is een relatie die uit balans is.
En hebben jullie ook een vriendin die zo iets doet? Zo ja wat?
Nou ja beetje vastbinden, blinddoeken, bijten, krabben , slaan. Zolang het maar van beide kanten komt en het niet te ver gaat.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.