quote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:48 schreef doeterniettoe123 het volgende:
- Laatste, het lijkt me echt fucking geil als mijn vriendin mij een keer van achter zal nemen met een dildo.
- Voeten likken&masseren(dat laat mijn vriendin toe, en ik vind het ook wel geil als ze mij aftrekt met haar voeten, en ik kom ook wel eens klaar op haar voeten)
- Lijkt me geil als mijn vriendin eens in mijn gezicht/mond zal spugen, maar goed, dat vindt mijn vriendin niks.
- Voeten likken&masseren(dat laat mijn vriendin toe, en ik vind het ook wel geil als ze mij aftrekt met haar voeten, en ik kom ook wel eens klaar op haar voeten) Nee
- Handboeien, vastbinden en spanken etc vind ik ook geil, handboeien doen we soms, maar niet altijd. Nee
- Lijkt me geil als mijn vriendin eens in mijn gezicht/mond zal spugen, maar goed, dat vindt mijn vriendin niks. Nee
- Ik vind het ook geil als mijn vriendin helemaal los gaat, dus mij keihard neukt etc, en mij slaafje noemt terwijl ik haar meesteres moet noemen. Damn, nee
- Laatste, het lijkt me echt fucking geil als mijn vriendin mij een keer van achter zal nemen met een dildo. Dit al helemaal niet
Maar wat is er nou geil aan een ander in je mond te laten spugen? Ook al is het wellicht dominant, ik zou er van gaan kokhalzen denk ikquote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:57 schreef doeterniettoe123 het volgende:
Niet om.het foute beeld te creeren, dat spugen lijkt me geil voor een keer te proberen en dan is het niet meteen spuugseks ofiets want dat gaat gewoon tever, ligt voor de rest totaal geen focus of nadruk op
Ik heb geen seks.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:05 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
En wat doe jij allemaal voor spannende dingen tijdens de seks?
Hallo,
Ik ben een man van 20, en ja, ik word graag gedomineerd door vrouwen.
Ik open dit topic om te zien welke mannen heb nog meer hebben, en hoe ver.
Ik heb sindskort ook een vriendin van 18, en zij domineert me wel eens omdat ze weet dat ik het geil vind.
Buiten gedomineerd te worden heb ik ook een voeten fetisj, en mijn vriendin heeft prachtige voeten
Wat ik geil of eventueel geil zal vinden:
- Voeten likken&masseren(dat laat mijn vriendin toe, en ik vind het ook wel geil als ze mij aftrekt met haar voeten, en ik kom ook wel eens klaar op haar voeten) ligt er aan hoe lekker ze is
- Handboeien, vastbinden en spanken etc vind ik ook geil, handboeien doen we soms, maar niet altijd. kan wel geil zijn
- Lijkt me geil als mijn vriendin eens in mijn gezicht/mond zal spugen, maar goed, dat vindt mijn vriendin niks. vind ik op een of andere manier ook wel geil
- Ik vind het ook geil als mijn vriendin helemaal los gaat, dus mij keihard neukt etc, en mij slaafje noemt terwijl ik haar meesteres moet noemen. omdat?
- Laatste, het lijkt me echt fucking geil als mijn vriendin mij een keer van achter zal nemen met een dildo. opkankeren
Kortom, gewoon helemaal gedomineerd te worden door mijn vriendin.
Wie van jullie herkennen dit?
Voor mensen die dit niks vinden, waarom?
En hebben jullie ook een vriendin die zo iets doet? Zo ja wat?
Tevens verwen ik haar ook wel eens, dus het komt niet allemaal van haar kant hoor
Tips zijn ook altijd welkom
Nou, als ik het zo hoor ben je nog saaier dan een belegen stuk kaas zegquote:
Speciaal voor jou.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:48 schreef doeterniettoe123 het volgende:
Hallo,
Ik ben een man van 20, en ja, ik word graag gedomineerd door vrouwen.
Ik open dit topic om te zien welke mannen heb nog meer hebben, en hoe ver.
Het is toch alleen maar speeksel?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:52 schreef Jellereppe het volgende:
Klinkt als een goede relatie.Alleen het spugen is een beetje een aparte zaak.
Pasgeleden nog discussie gelezen van neukende mensen, dat ze het ielgh vinden om elkaars tandenborstel te gebruiken, maar beffen en pijpen is geen probleem voor hun...quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:56 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Het is toch alleen maar speeksel?
Bij een goed potje zoenen krijg je ook het spuug van de ander in je mond.
Tijdens het tandenpoetsen ben je meestal minder geil en denk je wat nuchterder na.quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:59 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Pasgeleden nog discussie gelezen van neukende mensen, dat ze het ielgh vinden om elkaars tandenborstel te gebruiken, maar beffen en pijpen is geen probleem voor hun...
Wat een intens sneue site zeg...quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |