abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111414545
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:19 schreef Taurus het volgende:

[..]
SM is natuurlijk niet erg; als mensen daar zelf mee instemmen.
SM moet wel een verlengde zijn van een psychische afwijking, dat moet echt zijn oorsprong buiten het bed hebben liggen en waarschijnlijk in de jeugdige jaren.
pi_111414597
Natuurlijk. Female domination is kinky.
pi_111414599
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:21 schreef Ffleamig het volgende:

[..]

SM moet wel een verlengde zijn van een psychische afwijking, dat moet echt zijn oorsprong buiten het bed hebben liggen en waarschijnlijk in de jeugdige jaren.
Nee.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_111414664
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:23 schreef Tally het volgende:

[..]

Nee.
Verwijder dan ook gelijk die comment, i.p.v. erop te reageren. Dit kan toch niet?
pi_111414685
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:23 schreef Tally het volgende:

[..]

Nee.
Kan ik me dus echt compleet niet voorstellen, daar moet iets achter zitten, onzekerheid of een of ander trauma, dat moet haast wel.
pi_111414696
quote:
2s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:24 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Verwijder dan ook gelijk die comment, i.p.v. erop te reageren. Dit kan toch niet?
? Je kunt ook gewoon de discussie aangaan om me van het tegendeel te overtuigen?
pi_111414785
quote:
2s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:24 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Het is geen persoonlijk aanval :) Daarbij mag hij ook zijn (rare) mening hebben.
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:25 schreef Ffleamig het volgende:

[..]

Kan ik me dus echt compleet niet voorstellen, daar moet iets achter zitten, onzekerheid of een of ander trauma, dat moet haast wel.
Dat jij het je niet kan voorstellen betekend niet dat er iets MOET achter zitten.
quote:

[..]

? Je kunt ook gewoon de discussie aangaan om me van het tegendeel te overtuigen?
Je bent niet te overtuigen gezien je vorige opmerkingen en op de posts van mensen die het geprobeerd hebben :)
pi_111414851
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:21 schreef Ffleamig het volgende:

[..]

Psychische afwijking zou kunnen, maar het hoeft geen ongezonde afwijking te zijn die 'uit de jeugdige jaren afkomstig is'. Het kan toch ook (ik noem maar wat) een voorkeur zijn van iemand die zijn hele leven orderlijk en beheerst is, een controlefreak is en wat seks betreft opgewonden raakt van 'wat eigenlijk niet mag', remmen los en ervaren hoe het is om de controle eens in iemand anders' handen te leggen?
pi_111414856
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:28 schreef Tally het volgende:

[..]

Het is geen persoonlijk aanval :) Daarbij mag hij ook zijn (rare) mening hebben.

[..]

Dat jij het je niet kan voorstellen betekend niet dat er iets MOET achter zitten.

[..]

Je bent niet te overtuigen gezien je vorige opmerkingen en op de posts van mensen die het geprobeerd hebben :)
De SM mensen of bondage-dominantie mensen kunnen ook gewoon eerlijk zeggen waar het vandaan komt maar dat durven ze waarschijnlijk niet of ze hebben nog nooit zo diep in zichzelf gegraven.
pi_111414915
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:29 schreef Taurus het volgende:

[..]

Psychische afwijking zou kunnen, maar het hoeft geen ongezonde afwijking te zijn die 'uit de jeugdige jaren afkomstig is'. Het kan toch ook (ik noem maar wat) een voorkeur zijn van iemand die zijn hele leven orderlijk en beheerst is, een controlefreak is en wat seks betreft opgewonden raakt van 'wat eigenlijk niet mag', remmen los en ervaren hoe het is om de controle eens in iemand anders' handen te leggen?
Mee eens, het woord afwijking klinkt wellicht wat te beladen voor de meeste hier en ze voelen zich daardoor aangevallen maar de enigen die dat werkelijk kunnen zeggen zijn degenen die daaraan doen, maar dan moeten ze wel eerlijk zijn en het niet simpelweg afdoen als volslagen normaal en vanzelfsprekend.
pi_111414926
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:28 schreef Tally het volgende:

[..]

Ik vind het anders een aardig beledigende uitspraak, niet alleen deze, maar nog meer van zijn provocerende oneliners.

quote:
Hier ben ik het dan wel mee eens. Er is volgens Ffleamig maar 1 waarheid en dat is de zijne. Kom je met goede argumenten/bronnen die het tegendeel bewijzen, krijg je weer één of andere provocerende oneliner daar voor terug.
pi_111414943
Ik vind het geil omdat ik vrouwen vaak als zachtaardig en onzeker ervaar. Tijdens zo'n dominatie sessie zijn ze dat dus niet, lekker vals, lekker egoïstisch. Daar kick ik op. Ja meesteres! WAT?! PATS!

Love it.

Maar dingen als klemmen, dildo's of spuug hoeft ze niet mee aan te komen. Dat vind ik gewoon niks.
pi_111414953
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:29 schreef Ffleamig het volgende:

[..]

De SM mensen of bondage-dominantie mensen kunnen ook gewoon eerlijk zeggen waar het vandaan komt maar dat durven ze waarschijnlijk niet of ze hebben nog nooit zo diep in zichzelf gegraven.
Nee, dat hoeft gewoon niet. Er hoeft niets te zijn gebeurd om SM leuk te vinden.
pi_111415080
quote:

[..]

Dat kan, maar dat is met alles zo. Echter, bij de meeste is het gewoon zo, dat het puur voor het lekker is. En ik ken er een stuk meer dan jij. Voor de rest is het nu wel klaar. Jij hebt je afwijkende mening hier genoeg geventilleerd, men weet het. Klaar.
pi_111415085
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:31 schreef Ffleamig het volgende:

[..]

Mee eens, het woord afwijking klinkt wellicht wat te beladen voor de meeste hier en ze voelen zich daardoor aangevallen maar de enigen die dat werkelijk kunnen zeggen zijn degenen die daaraan doen, maar dan moeten ze wel eerlijk zijn en het niet simpelweg afdoen als volslagen normaal en vanzelfsprekend.
Waarom zijn mensen die anders zijn dan jij meteen mensen met problemen, trauma's etc?
pi_111415087
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:32 schreef Tally het volgende:

[..]

Nee, dat hoeft gewoon niet. Er hoeft niets te zijn gebeurd om SM leuk te vinden.
Maar dan zul je toch op een bepaalde manier in het leven staan of het leven zo ervaren dat je het prettig vind dat je vernederd en gedomineerd wordt in bed?
pi_111415230
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:36 schreef Ffleamig het volgende:

[..]

Maar dan zul je toch op een bepaalde manier in het leven staan of het leven zo ervaren dat je het prettig vind dat je vernederd en gedomineerd wordt in bed?
Misschien heeft hij/zij juist een dominante baan. Is baas of wat dan ook. En wil nu de andere kant van de zweep mee maken. Dat heeft niets met verleden, trauma's of wat dan ook te maken.
pi_111415250
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:36 schreef Ffleamig het volgende:

[..]

Hoe komt het dat jij zo dom bent dat jij niet kan begrijpen dat het gewoon een voorkeur voor iets is, en dat er geen diepere betekenis, laat staan trauma uit het verleden achter hoeft te zitten?

Ik heb ook zo mijn voorkeuren en fetish, en er zijn echt geen traumatische gebeurtenissen in mijn leven geweest. En you know what? Ik kan ook ontzettend genieten van vanilla seks. Raar hè? :6
pi_111415260
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:36 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Dat kan, maar dat is met alles zo. Echter, bij de meeste is het gewoon zo, dat het puur voor het lekker is. En ik ken er een stuk meer dan jij. Voor de rest is het nu wel klaar. Jij hebt je afwijkende mening hier genoeg geventilleerd, men weet het. Klaar.
Ik wil er best mee ophouden maar dan valt het me wel weer op dat je mijn mening afwijkend noemt?
pi_111415283
quote:
2s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:40 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Hoe komt het dat jij zo dom bent dat jij niet kan begrijpen dat het gewoon een voorkeur voor iets is, en dat er geen diepere betekenis, laat staan trauma uit het verleden achter hoeft te zitten?

Ik heb ook zo mijn voorkeuren en fetish, en er zijn echt geen traumatische gebeurtenissen in mijn leven geweest. En you know what? Ik kan ook ontzettend genieten van vanilla seks. Raar hè? :6
Vanilla seks?
pi_111415330
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:41 schreef Ffleamig het volgende:

[..]

Vanilla seks?
http://en.wikipedia.org/wiki/Vanilla_sex
pi_111415405
quote:
Hij kent de term niet vanuit zijn leef mileu....
pi_111415853
quote:
Zachtaardige normale seks begrijp ik?
pi_111416894
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:55 schreef Ffleamig het volgende:

[..]

Zachtaardige normale seks begrijp ik?
Normaal als in zonder hulpmiddelen e.d., gewoon standaard seks en niet als in alle andere seks is abnormaal ja.
pi_111419316
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:41 schreef Ffleamig het volgende:

[..]

Ik wil er best mee ophouden maar dan valt het me wel weer op dat je mijn mening afwijkend noemt?
>>> SEX FB
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')