abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 10 mei 2012 @ 00:01:53 #26
341900 Atmosphere82
The ground had gone sour Louis
pi_111361155
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 23:52 schreef pussywillow het volgende:
Ik kan me voorstellen dat het je ding niet is, maar sneu?
Je ballen vrijwillig laten vermorzelen vind ik het op het sneue af, echt! :N
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
pi_111361529
Niemand verplicht je dan ook om dat te doen ^^.

Heb je het pas ontdekt door je vriendin TS? Of je heb je al meer ervaring met gedomineerd worden?

Op FOK! hebben we ook een bdsm forum, daar heb je echter toegang voor nodig. Gebruik de search dan kun je zien dat er veel topics over dit onderwerp zijn.
ijs_beer fan!
pi_111361653
Ik blijf het raar vinden, het is toch niet leuk om je vriendin je pik te laten breken. :S
pi_111361845
Het gaat dan ook niet om het 'breken' zelf maar om de spanning en voelen/uitvinden waar je grens ligt.
ijs_beer fan!
pi_111361923
Nou spannend.
pi_111361992
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 23:23 schreef blek het volgende:

[..]

Tijdens het tandenpoetsen ben je meestal minder geil en denk je wat nuchterder na.
Ik ben meestal niet geil (hehe) tijdens het tandenpoetsen maar ik maak geen probleem van als ze mijn tandenborstel gebruikt. Als ik met haar zit te bekken ben ik ook niet altijd geil.

Kijk, een tandenborstel met tandenpasta wast het vuil min of meer weg, wattenstaafjes kan je niet delen, dat wast immers niets weg. Om maar ff aan te geven dat ik niet meteen een goorlap ben omdat ik het tandenborstel delen geen probleem vind.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_111372551
Ik ben altijd bang dat ik op zo'n man stuit en daar te laat achter kom. Het lijkt me verschrikkelijk een man te moeten domineren, misschien 'n keer voor de fun maar ik kan dat niet serieus (wat wel de bedoeling is, lijkt me).
pi_111373321
Kan het topic volwassen blijven? Opkankeren en sneu zijn termen die niet meehelpen om het een goede discussie te houden.
pi_111373457
@TS Heb je dit gedrag ook wel eens buiten de bedstede?
pi_111373518
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 12:17 schreef Taurus het volgende:
Ik ben altijd bang dat ik op zo'n man stuit en daar te laat achter kom. Het lijkt me verschrikkelijk een man te moeten domineren, misschien 'n keer voor de fun maar ik kan dat niet serieus (wat wel de bedoeling is, lijkt me).
Het lijkt me als vrouw lachwekkend als je een man moet domineren. Het lijkt me ook niks om gedomineerd te worden. Niet dat ik als man wel wil domineren, maar dat terzijde.
pi_111373520
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 12:17 schreef Taurus het volgende:
Het zou voor mij een vreselijke afknapper zijn, naar Sesamstraat kijken lijkt me nog opwindender dan geslagen te worden met een zweep :')
pi_111375031
quote:
1s.gif Op donderdag 10 mei 2012 12:46 schreef BlackDragon6 het volgende:

[..]

Het lijkt me als vrouw lachwekkend als je een man moet domineren. Het lijkt me ook niks om gedomineerd te worden. Niet dat ik als man wel wil domineren, maar dat terzijde.
`
Ik zou er ook ongemakkelijk van worden (en daardoor moeten lachen). Voor mij moet in bed een rollenspel of een bepaalde machtsverhouding dicht bij de realiteit liggen, forceren vind ik lastig. Ik vind het dus ook altijd raar als ik een man hoor zeggen 'variatie, zo af en toe domineer ik, zo af en toe zij'. Daar kan ik me niets bij voorstellen, voor mij moet een man domineren en een vrouw gedomineerd worden.

Ben altijd wel benieuwd of het ook iets over je persoon zegt of dat het puur een seksuele voorkeur is. Wat zegt het als een man opgewonden wordt van een dominante vrouw (in bed)?
pi_111375701
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 13:27 schreef Taurus het volgende:

Ben altijd wel benieuwd of het ook iets over je persoon zegt of dat het puur een seksuele voorkeur is. Wat zegt het als een man opgewonden wordt van een dominante vrouw (in bed)?
Is dat niet hetzelfde als vragen wat het betekent als iemand wel of geen spruitjes lust? Waarom moet er altijd persé een betekenis aan iets worden gegeven wat gewoon een voorkeur is.

Zelfde als met die Ffleamig troll, voor alles wat verder gaat dan missionaris ben je geestelijk gestoord.
pi_111375762
quote:
2s.gif Op donderdag 10 mei 2012 13:46 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Is dat niet hetzelfde als vragen wat het betekent als iemand wel of geen spruitjes lust? Waarom moet er altijd persé een betekenis aan iets worden gegeven wat gewoon een voorkeur is.

Zelfde als met die Ffleamig troll, voor alles wat verder gaat dan missionaris ben je geestelijk gestoord.
Als je zulke seksuele verlangens hebt die eigenlijk niets met seks te maken hebt is er iets aan de hand met je, dat is mijn mening inderdaad en gelukkig van vele anderen.
pi_111375845
TS is een cuckold!!!
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
pi_111375957
quote:
10s.gif Op donderdag 10 mei 2012 13:50 schreef AldoTheApache het volgende:
TS is een cuckold!!!
Die kende ik nog niet, ik heb me even ingelezen en dan durven die mensen nog te beweren dat ze normaal en geestelijk gezond zijn 8)7
pi_111376051
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 13:48 schreef Ffleamig het volgende:

[..]

Als je zulke seksuele verlangens hebt die eigenlijk niets met seks te maken hebt is er iets aan de hand met je, dat is mijn mening inderdaad en gelukkig van vele anderen.
Er is pas wat met je aan de hand als je niet kan accepteren of begrijpen dat andere mensen andere voorkeuren hebben, op welk gebied dan ook, dus ook m.b.t. seksualiteit. M.a.w. Ffleamig, jij bent ziek in je hoofd.
pi_111376098
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 13:53 schreef Ffleamig het volgende:

[..]

Die kende ik nog niet, ik heb me even ingelezen en dan durven die mensen nog te beweren dat ze normaal en geestelijk gezond zijn 8)7
TS laat zijn vriendin even uitwonen door 3 grote negers :D
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
pi_111376278
quote:
2s.gif Op donderdag 10 mei 2012 13:56 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Er is pas wat met je aan de hand als je niet kan accepteren of begrijpen dat andere mensen andere voorkeuren hebben, op welk gebied dan ook, dus ook m.b.t. seksualiteit. M.a.w. Ffleamig, jij bent ziek in je hoofd.
Seks is seks, honden zijn honden, marteling is marteling, onzekerheid is onzekerheid, elektriciteit is elektriciteit, indianen zijn indianen.
Zodra je deze door elkaar gaat halen klopt er toch echt iets niet, het maakt mij niet uit hoe mensen het noemen maar het is wel degelijk afwijkend.
  donderdag 10 mei 2012 @ 14:05:26 #45
265283 maickeltje
Nothing to lose
pi_111376362
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 21:25 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Maar wat is er nou geil aan een ander in je mond te laten spugen? Ook al is het wellicht dominant, ik zou er van gaan kokhalzen denk ik :@ :') En slik je het dan ook door? Of spuug je het weer uit?
Hij geilt er dan op als zijn vriendin zegt... doorslikken slet!! :Y
pi_111376533
quote:
2s.gif Op donderdag 10 mei 2012 13:56 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Als mijn bedpartner me in de mond spuugt dan trap ik ze dus echt wel de deur uit :{w
pi_111377286
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 14:12 schreef Ffleamig het volgende:

[..]

Als mijn bedpartner me in de mond spuugt dan trap ik ze dus echt wel de deur uit :{w
Dat zou ik ook doen als ik een wijf was wat naast zo'n saaie lul in bed lag :')
pi_111377462
quote:
2s.gif Op donderdag 10 mei 2012 14:33 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Dat zou ik ook doen als ik een wijf was wat naast zo'n saaie lul in bed lag :')
Ik ben nog nooit saai genoemd, in bed en uit bed niet.
pi_111377600
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 14:37 schreef Ffleamig het volgende:

[..]

Nee inderdaad saai ben je niet, je bent zo verknipt dat je me elke keer weer verbaast ;)
pi_111377652
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 14:37 schreef Ffleamig het volgende:

[..]

Maar wel alles wat een beetje anders is als een mietje lopen afzeiken, flikker toch op man :') Wegrennen als je bij iemand handboeien in bed ziet, haha _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')