abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 15 mei 2012 @ 05:48:22 #151
369753 oryxie
ditvindikleuk
pi_111567044
Man met boor draait door
Nu verlengt wegens groot succes
donald duck WT gamen metal eten asterix en obelix guust flater (strips) en nog veel meer
  dinsdag 15 mei 2012 @ 07:10:37 #152
308981 Narcotical
Best in the World
pi_111567239
Volgens mij zit er hier een steekje los
"IT'S CLOBBERIN' TIME!!!"
pi_111567251
Waar Zac Efronima al een vriendin heeft
  dinsdag 15 mei 2012 @ 07:47:03 #154
372577 OegaBoegaBoogie
Inheemse bosneger
pi_111567502
Leider Japan heeft een hekel aan inboorlingen
Tongring
pi_111567767
5 minutes of fame gelukkig niet door de neus geboord
  dinsdag 15 mei 2012 @ 09:14:37 #156
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_111568687
Besparingen Japanse gezondheidszorg treffen ook hersenoperaties.
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
  dinsdag 15 mei 2012 @ 10:31:16 #157
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_111570635
De nummer twee van vorig jaar mag het nog een keer proberen.
  dinsdag 15 mei 2012 @ 11:39:32 #158
217555 TitaToven
Mijn vader is een tovenaar
pi_111573052
De Consumentenbond heeft 12 nieuwe boormachine's getest
Ik schijn nogal ongeduldig te zijn
Zal iedereen af en toe maar stilzetten dan (klik)
  Paintbaas dinsdag 15 mei 2012 @ 15:32:23 #159
52741 HaJee
pi_111582014
Aangeboren afwijking kost Japanner slaap.
pi_111582589
Schizofrene Japanner wisselt van persoonlijkheid tussen bouwvakker en kop-van-jut.
  dinsdag 15 mei 2012 @ 18:42:03 #161
101492 Rob310
meneer van de Plus
pi_111590100
Japanse versie van "Hints;" man moet 'boorkop' uitbeelden
De meeste computerproblemen ontstaan ergens tussen de rugleuning van de bureaustoel en het toetsenbord...
  dinsdag 15 mei 2012 @ 19:13:53 #162
323881 vlutje
Altijd in voor een feestje
pi_111591305
Nieuwe rage in Japan: Japanse roulette
pi_111591635
De nieuwe Boormachine van 2 Vliegen In 1 Klap!

Zo sterk dat zelfs de hardst schreeuwende schedel tot stilte wordt gebracht en beter geventileerd.
Een ongeluk zit in een klein hoekje. Geluk zit in de rest.
pi_111600204
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 15:32 schreef HaJee het volgende:
Aangeboren afwijking kost Japanner slaap.
Heel scherp _O_
beter een knipoog dan een blauw oog
  woensdag 16 mei 2012 @ 03:02:27 #165
179534 Waaghals
Wolfgang Abel
pi_111611616
1.Narcotical

quote:
Volgens mij zit er hier een steekje los
2. johannes_vermeer

quote:
Generaal Lee heeft er alles voor over om zijn rekruten te drillen.
3. Hajee

quote:
Aangeboren afwijking kost Japanner slaap.
Tussenstand:

Narcotical 12 (+4)
Waaghals 11
johannes_vermeer 7 (+2)
Rob310 6
Scuidward 4
smitjew 4
Hajee 4 (+1)
Weka 3
Katyn 2
Badschaap 1
Knipoogje 1
maringo 1
Where's me jumper?
  woensdag 16 mei 2012 @ 09:12:06 #166
308981 Narcotical
Best in the World
pi_111613468
Dank jury, hier de nieuwe foto :)



Uitslag volgt waarschijnlijk morgen aan het eind van de ochtend of begin van de middag
"IT'S CLOBBERIN' TIME!!!"
  woensdag 16 mei 2012 @ 09:27:37 #167
179534 Waaghals
Wolfgang Abel
pi_111613869
Maffia in de woestijn moet creatief zijn bij het dreigement: "swimming with the fishes"
Where's me jumper?
  woensdag 16 mei 2012 @ 09:44:17 #168
30961 Knaller
knalt er op los
pi_111614377
"Hier krijg je toch een waterhoofd van!"
"A single rose can be my garden, a single friend my world."
  woensdag 16 mei 2012 @ 09:47:12 #169
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_111614461
Hoezo, zak erover en gaan. Wie wordt hier nou nat van.
  woensdag 16 mei 2012 @ 10:09:12 #170
332935 Warmaster88
Opgezwollen Plasbuis
pi_111615133
Vissenkom? Ik verstond Vissenkop
Niet zeuren, anders blijf ik je topic volpleuren!
  woensdag 16 mei 2012 @ 10:29:48 #171
370366 smitjew
mijn onderschrift is speciaal
pi_111615692
Er is hier iets goedvis!
Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX
pi_111617609
Artis biedt de bezoekers van hun Aquarium nu ook een 'Real Life Experience' aan.
pi_111635582
"vanaf 24 mei in de bioscoop; Nemo 2, 3D"
Onverslaanbaar eiwit, niet te kloppen.
  woensdag 16 mei 2012 @ 19:16:53 #174
361368 Compliment
Ki Ka Compliment
pi_111635806
"Dat koekhappen kwam ons ook de neus uit, dus bedachtten we iets anders."
  woensdag 16 mei 2012 @ 19:29:35 #175
101492 Rob310
meneer van de Plus
pi_111636383
Carry-Away Sushi bar
De meeste computerproblemen ontstaan ergens tussen de rugleuning van de bureaustoel en het toetsenbord...
  woensdag 16 mei 2012 @ 21:21:43 #176
191846 makkie88
Zo moeilijk is het niet
pi_111641897
Nieuwe fotoshop test in het water gevallen
  woensdag 16 mei 2012 @ 21:51:21 #177
206164 Gibson88
Ongekend.
pi_111643206
Chinezen vinden een nieuwe manier van 'Plompzakken' uit.
Ook in moeilijke tijden.
  woensdag 16 mei 2012 @ 23:05:37 #178
369753 oryxie
ditvindikleuk
pi_111646601
Gisteren Nieuw zeedier odekt in china
donald duck WT gamen metal eten asterix en obelix guust flater (strips) en nog veel meer
pi_111652294
Het is vlees noch vis
pi_111652700
Nieuwe fetisj in China: afgehakte hoofden paren met vissen.
  Paintbaas donderdag 17 mei 2012 @ 01:20:14 #181
52741 HaJee
pi_111652985
Vissen moeten nog wennen aan het nieuwe hoofdbestanddeel van hun verblijf.
  donderdag 17 mei 2012 @ 01:49:28 #182
145874 mctwigt
Geestelijke vader van Kwaak
pi_111653660
Dat heb je met potten, die stinken in hun facial area ook naar vis
Two guys and a Duck: #1 #2
#3 #4
Op vrijdag 26 augustus 2011 19:59 schreef ColaBlikje het volgende:
Deze eend moet een eigen stripboek krijgen :D Of een deel in de Donald Duck, of de krant ofzo.
  donderdag 17 mei 2012 @ 01:52:36 #183
104871 remlof
Europees federalist
pi_111653716
Nu bij Henk's dierenparadijs een verzorger bij uw goudvissen.
Yankee go home!
  donderdag 17 mei 2012 @ 08:17:34 #184
166255 Maringo
Bèhèhèhèh
pi_111655662
Japanse pornofilm nu in het theater!
Die volg topic-knop hè...
Op 02-06-2014 16:38 schreef Moeraskat
Je bent te goed voor de mensheid.
pi_111655681
Extreme Sports deze zomer: Waterboarden in Fukushima.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  donderdag 17 mei 2012 @ 15:21:40 #186
308981 Narcotical
Best in the World
pi_111666308
Uitslag

1.
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 01:20 schreef HaJee het volgende:
Vissen moeten nog wennen aan het nieuwe hoofdbestanddeel van hun verblijf.
2.
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 09:47 schreef Scuidward het volgende:
Hoezo, zak erover en gaan. Wie wordt hier nou nat van.
3.
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 09:44 schreef Knaller het volgende:
"Hier krijg je toch een waterhoofd van!"
Tussenstand:
Narcotical 12
Waaghals 11
Hajee 8 (+4)
johannes_vermeer 7
Rob310 6
Scuidward 6 (+2)
smitjew 4
Weka 3
Katyn 2
Badschaap 1
Knaller 1 (+1)

PM gaat eruit
"IT'S CLOBBERIN' TIME!!!"
  Paintbaas donderdag 17 mei 2012 @ 17:51:11 #187
52741 HaJee
pi_111672067
Hiep hiep hoera!!! w/

Hier een nieuwe om je op uit te leven:



Uitslag morgenavond rond een uur of acht.
pi_111672175
Je eigengraf graven

Ik zit op mn mobiel dus kan het niet vetgedrukt maken
  donderdag 17 mei 2012 @ 17:56:47 #189
179534 Waaghals
Wolfgang Abel
pi_111672311
"Hee hallo, jullie mogen hier niet parkeren"
Where's me jumper?
  donderdag 17 mei 2012 @ 17:58:05 #190
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_111672360
"Morgen bij de koffie buldozeren ze vast van het lachen."
pi_111672855
Eerste reddingspoging chileense mijnwerkers geen succes
Ik ken mensen die mensen kennen.
Dus ik heb mensenkennis...
  donderdag 17 mei 2012 @ 18:20:30 #192
308981 Narcotical
Best in the World
pi_111673227
Deze chauffeurs nemen de naam "Kiepwagen" wel heel serieus
"IT'S CLOBBERIN' TIME!!!"
  donderdag 17 mei 2012 @ 18:46:44 #193
166255 Maringo
Bèhèhèhèh
pi_111674105
Synchroonzanddansen met kiepwagens mogelijk Olympisch onderdeel in 2024.
Die volg topic-knop hè...
Op 02-06-2014 16:38 schreef Moeraskat
Je bent te goed voor de mensheid.
pi_111676237
eerste vrouwelijke bestuurster kiepwagen snapt er helemaal niets van.
pi_111676646
Vrachtwagens proberen dubstep.
pi_111677165
Deze vrachtwagens staan te springen voor een nieuwe première van Cars 3
  donderdag 17 mei 2012 @ 20:23:16 #197
370366 smitjew
mijn onderschrift is speciaal
pi_111678666
Chauffeur liet iedereen verbaast achter na het tonen van zijn nieuwe truc
Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX
  donderdag 17 mei 2012 @ 20:52:48 #198
372577 OegaBoegaBoogie
Inheemse bosneger
pi_111680124
Zelfs reddingswagens overleefden Dakar niet zonder problemen
Tongring
  donderdag 17 mei 2012 @ 23:24:49 #199
369753 oryxie
ditvindikleuk
pi_111688137
Henk: nies de vogende keer in een zakdoek Of doe je hand voor je mond

Ik doe dit ook op mijn mobiel. Daarom niet vetgedrukt
donald duck WT gamen metal eten asterix en obelix guust flater (strips) en nog veel meer
  donderdag 17 mei 2012 @ 23:28:22 #200
101492 Rob310
meneer van de Plus
pi_111688385
Domino Day XXXL
De meeste computerproblemen ontstaan ergens tussen de rugleuning van de bureaustoel en het toetsenbord...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')