abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111691363
Hoe werk ik met photoshop: copy/paste
  vrijdag 18 mei 2012 @ 12:39:45 #202
297583 trolololo
Oh hahahaho! Hahaheho! Lololo!
pi_111700424
Gemeente Amsterdam bestelt twee enorme kunstwerken voor een enorm bedrag
Pedicabo ego vos et irrumabo.
pi_111704089
Als je dacht dat dit raar is heb je vast nog nooit shuffelende shovels gezien.
  Paintbaas vrijdag 18 mei 2012 @ 19:51:34 #204
52741 HaJee
pi_111716189
Uitslag:

Nummer1
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 23:28 schreef Rob310 het volgende:
Domino Day XXXL
Nummer2
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 18:20 schreef Narcotical het volgende:
Deze chauffeurs nemen de naam "Kiepwagen" wel heel serieus
Nummer3
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 17:58 schreef Scuidward het volgende:
"Morgen bij de koffie buldozeren ze vast van het lachen."
Nieuwe stand:

Narcotical 14 (+2)
Waaghals 11
Rob310 10 (+4)
HaJee 8
johannes_vermeer 7
Scuidward 6 (+1)
smitjew 4
Weka 3
Katyn 2
Badschaap 1
Knaller 1

pm onderweg

[ Bericht 0% gewijzigd door HaJee op 18-05-2012 20:50:21 ]
  vrijdag 18 mei 2012 @ 20:15:39 #205
308981 Narcotical
Best in the World
pi_111717299
Niet om lullig te doen, maar ik stond al in de tussenstand en sta er nu dus 2x in ;)
"IT'S CLOBBERIN' TIME!!!"
  vrijdag 18 mei 2012 @ 20:18:13 #206
166255 Maringo
Bèhèhèhèh
pi_111717431
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 20:15 schreef Narcotical het volgende:
Niet om lullig te doen, maar ik stond al in de tussenstand en sta er nu dus 2x in ;)
Hij wilt gewoon niet dat je wint. :+
Die volg topic-knop hè...
Op 02-06-2014 16:38 schreef Moeraskat
Je bent te goed voor de mensheid.
  vrijdag 18 mei 2012 @ 20:31:24 #207
101492 Rob310
meneer van de Plus
pi_111718069
Dank.

Nieuwe opgave:



Jurering ergens in de Zaterdagavond
De meeste computerproblemen ontstaan ergens tussen de rugleuning van de bureaustoel en het toetsenbord...
  vrijdag 18 mei 2012 @ 20:33:12 #208
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_111718151
Niets zo charmant, als een hellinkje voor de stoeprand.
  vrijdag 18 mei 2012 @ 20:34:02 #209
308981 Narcotical
Best in the World
pi_111718191
Het is dat hij in een rolstoel zit, want anders stond hij toch behoorlijk voor paal
"IT'S CLOBBERIN' TIME!!!"
  vrijdag 18 mei 2012 @ 20:37:51 #210
370366 smitjew
mijn onderschrift is speciaal
pi_111718365
man is niet alleen mank maar ook blind
Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX
  vrijdag 18 mei 2012 @ 20:40:17 #211
166255 Maringo
Bèhèhèhèh
pi_111718490
Man 79 uur in rolstoel voor paal uit protest tegen het spreekwoord "voor paal staan".
Die volg topic-knop hè...
Op 02-06-2014 16:38 schreef Moeraskat
Je bent te goed voor de mensheid.
  Paintbaas vrijdag 18 mei 2012 @ 20:49:52 #212
52741 HaJee
pi_111718947
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 20:15 schreef Narcotical het volgende:
Niet om lullig te doen, maar ik stond al in de tussenstand en sta er nu dus 2x in ;)
Oeps, de koploper over het hoofd gezien :@ Ga het direct wijzigen, sorry!
  Paintbaas vrijdag 18 mei 2012 @ 20:56:12 #213
52741 HaJee
pi_111719240
Microkrediet voor aanschaf apparatuur volstaat niet voor beginnend sloopbedrijf.
  vrijdag 18 mei 2012 @ 21:03:53 #214
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_111719557
FC Zierikszee verrast gehandicaptenteam met uitje naar de stripclub.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
  vrijdag 18 mei 2012 @ 21:17:45 #215
369753 oryxie
ditvindikleuk
pi_111720163
Groepsfoto van alle bejaarden van bejaardehuis die electrische rolstoel testen


Ps. srry ik zit oP mijn mobiel ik kan het niet dikgedrukt maken
donald duck WT gamen metal eten asterix en obelix guust flater (strips) en nog veel meer
pi_111722067
man heeft eindelijk paal tussen zijn benen

[ Bericht 0% gewijzigd door badschaap op 19-05-2012 14:21:12 ]
pi_111722563
gehandicapte man laat urine lopen na dagenlang vast te hebben gestaan wegens oplopende stoeprand
pi_111730613
Voorrondes paralympics 2012 van start gegaan.
Ik ken mensen die mensen kennen.
Dus ik heb mensenkennis...
  zaterdag 19 mei 2012 @ 01:31:43 #219
372577 OegaBoegaBoogie
Inheemse bosneger
pi_111730623
NK Paalzitten weer begonnen, helaas spelen sommige kandidaten op de verkeerde manier
Tongring
pi_111730737
Gemeente lost klachten over te weinig straatverlichting en lastige stoepranden in een keer op.
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
  zaterdag 19 mei 2012 @ 01:42:27 #221
179534 Waaghals
Wolfgang Abel
pi_111730913
Gemeente stelt paal en perk aan roekeloos rijgedrag rolstoelers op het trottoir
Where's me jumper?
  Paintbaas zondag 20 mei 2012 @ 02:31:57 #222
52741 HaJee
pi_111770642
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 20:31 schreef Rob310 het volgende:
Dank.

Nieuwe opgave:

[ afbeelding ]

Jurering ergens in de Zaterdagavond
Rob!!! :o
pi_111776059
Hoogspanningsmast op trottoir zorgt voor hoge spanningen tussen rolstoelers en gemeente
My Saxo Goes Bwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhp.
automaat, dan krijg je dat :)
  zondag 20 mei 2012 @ 12:22:16 #224
101492 Rob310
meneer van de Plus
pi_111776531
quote:
11s.gif Op zondag 20 mei 2012 02:31 schreef HaJee het volgende:

[..]

Rob!!! :o
Sorry, mijn kalender loopt achter, moet er nog nieuwe batterijen in doen 8)7

1. scherp opgemerkt:
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 22:10 schreef elby1988 het volgende:
gehandicapte man laat urine lopen na dagenlang vast te hebben gestaan wegens oplopende stoeprand
2.
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 01:36 schreef jeroen25 het volgende:
Gemeente lost klachten over te weinig straatverlichting en lastige stoepranden in een keer op.
3.
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 01:42 schreef Waaghals het volgende:
Gemeente stelt paal en perk aan roekeloos rijgedrag rolstoelers op het trottoir
Nieuwe stand:

Narcotical 14
Waaghals 12 (+1)
Rob310 10
HaJee 8
johannes_vermeer 7
Scuidward 6
elby1988 4 (+4)
smitjew 4
Weka 3
jeroen25 2 (+2)
Katyn 2
Badschaap 1
Knaller 1

PM is verstuurd en ontvangen

[ Bericht 32% gewijzigd door Rob310 op 20-05-2012 13:04:32 (pm verstuurd) ]
De meeste computerproblemen ontstaan ergens tussen de rugleuning van de bureaustoel en het toetsenbord...
pi_111781010
Bedankt! 2e deelname en meteen hoofdprijs:P

Nieuwe opgave:



Jurering maandag avond!
game on!

Ps: Doe pas 2 rondes mee, mocht hij al een keer geweest zijn geef even een kick
  zondag 20 mei 2012 @ 14:28:58 #226
179534 Waaghals
Wolfgang Abel
pi_111781070
ik zie het plaatje niet?
is het deze?

Where's me jumper?
pi_111781093
Rechtsongelijkheid voor invaliden - Waar zelfmoord lastig is moet euthanasie toegestaan worden.
pi_111781110
Edit: Hij staat er nu goed in als het goed is.
  zondag 20 mei 2012 @ 14:50:43 #229
101492 Rob310
meneer van de Plus
pi_111782113
Waarschuwing voor alle jeugd: Als je blondjes met je banaan blijft n**ken voor geld, zul je je leven in rook zien opgaan en eindigen als kip zonder kop aan het spit

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De meeste computerproblemen ontstaan ergens tussen de rugleuning van de bureaustoel en het toetsenbord...
  zondag 20 mei 2012 @ 15:14:50 #230
308981 Narcotical
Best in the World
pi_111783222
Blonde Oekraïense hoeren hebben goedkope manier gevonden van adverteren
"IT'S CLOBBERIN' TIME!!!"
  zondag 20 mei 2012 @ 15:18:24 #231
166255 Maringo
Bèhèhèhèh
pi_111783372
Russisch picknicken: voor elk wat wils!
Die volg topic-knop hè...
Op 02-06-2014 16:38 schreef Moeraskat
Je bent te goed voor de mensheid.
  zondag 20 mei 2012 @ 15:41:35 #232
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_111784388
Kip drijft spot met spit.
pi_111785878
Geld sigaretten en bananen zijn normale hosselmethodes geworden, cupido laat zien dat hij nog altijd met scherp schiet
  zondag 20 mei 2012 @ 16:19:22 #234
370366 smitjew
mijn onderschrift is speciaal
pi_111786049
start pakket : hoe vang ik een neger
Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX
pi_111789446
bond tegen roken neemt hardere maatregelen tegen roken
  Paintbaas zondag 20 mei 2012 @ 19:44:54 #236
52741 HaJee
pi_111796103
Ik zie dat Kippido een pijl heeft afgeschoten, is het weer Hanentijnsdag?

:')
  zondag 20 mei 2012 @ 20:02:05 #237
179534 Waaghals
Wolfgang Abel
pi_111797134
Griekse noodrantsoenen blijken ook minder dan verwacht
Where's me jumper?
  zondag 20 mei 2012 @ 22:19:19 #238
369753 oryxie
ditvindikleuk
pi_111807262
Opnieuw in staking tegen omhakken van deze boom

Nu voor de 4e keer en succes alweer
donald duck WT gamen metal eten asterix en obelix guust flater (strips) en nog veel meer
  zondag 20 mei 2012 @ 22:24:42 #239
361368 Compliment
Ki Ka Compliment
pi_111807606
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2012 19:44 schreef HaJee het volgende:
Ik zie dat Kippido een pijl heeft afgeschoten, is het weer Hanentijnsdag?

:')
Wat slecht. :') _O-
  Paintbaas zondag 20 mei 2012 @ 23:43:48 #240
52741 HaJee
pi_111812754
quote:
9s.gif Op zondag 20 mei 2012 22:24 schreef Compliment het volgende:

[..]

Wat slecht. :') _O-
Jij hoort complimenten te geven :(
pi_111847315
Weinig keuze om te maken, het was ook een pittige. Ga toch proberen een keuze te maken ;)
Edit:

1.
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2012 20:02 schreef Waaghals het volgende:
Griekse noodrantsoenen blijken ook minder dan verwacht
2.
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2012 15:14 schreef Narcotical het volgende:
Blonde Oekraïense hoeren hebben goedkope manier gevonden van adverteren
3.
quote:
2s.gif Op zondag 20 mei 2012 15:18 schreef Maringo het volgende:
Russisch picknicken: voor elk wat wils!
Nieuwe stand:

Narcotical 16 (+2)
Waaghals 16 (+4)
Rob310 10
HaJee 8
johannes_vermeer 7
Scuidward 6
elby1988 4
smitjew 4
Weka 3
jeroen25 2
Katyn 2
Badschaap 1
Knaller 1
Maringo 1 (+1)

PM is verstuurd!

[ Bericht 82% gewijzigd door elby1988 op 21-05-2012 20:52:56 ]
  maandag 21 mei 2012 @ 20:54:41 #242
179534 Waaghals
Wolfgang Abel
pi_111848652
thnx :D
nieuwe komt eraan
Where's me jumper?
  maandag 21 mei 2012 @ 20:54:44 #243
361368 Compliment
Ki Ka Compliment
pi_111848655
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2012 16:19 schreef smitjew het volgende:
start pakket : hoe vang ik een neger
Godverdomme _O-
  maandag 21 mei 2012 @ 21:09:34 #244
179534 Waaghals
Wolfgang Abel
pi_111849656
is nog lastig om plaatjes te vinden

Where's me jumper?
  maandag 21 mei 2012 @ 21:16:28 #245
308981 Narcotical
Best in the World
pi_111850135
Hilary Clinton voelt de Parking Bill al aankomen
"IT'S CLOBBERIN' TIME!!!"
  maandag 21 mei 2012 @ 21:17:56 #246
370366 smitjew
mijn onderschrift is speciaal
pi_111850237
quote:
14s.gif Op maandag 21 mei 2012 20:54 schreef Compliment het volgende:

[..]

Godverdomme _O-
en dan win ik niks :'(
Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX
  maandag 21 mei 2012 @ 21:18:42 #247
370366 smitjew
mijn onderschrift is speciaal
pi_111850291
Ter land ter zee en in de lucht dit plaatje heeft alles
Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX
  maandag 21 mei 2012 @ 21:22:57 #248
270524 Flodder450
99% slechtheid, 1% plankton
pi_111850551
Na het vliegdekschip komt nu: de autoboot!
pi_111850754
Vrouw vergeet deur te sluiten na parkeren auto
pi_111850810
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 21:26 schreef elby1988 het volgende:
vrouw vergeet deur te sluiten na parkeren auto
deze is goed :')
pi_111850888
quote:
11s.gif Op maandag 21 mei 2012 21:17 schreef smitjew het volgende:

[..]

en dan win ik niks :'(
Vind die neger grappen altijd zo makkelijk :P
pi_111850922
Amerikaanse vergeet dat er geen drijfauto cheats zijn irl
  Paintbaas maandag 21 mei 2012 @ 22:18:08 #253
52741 HaJee
pi_111854104
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 21:09 schreef Waaghals het volgende:
is nog lastig om plaatjes te vinden

[ afbeelding ]
Ja, d'r staan d'r maar een paar miljard op internet :P
  Paintbaas maandag 21 mei 2012 @ 22:21:18 #254
52741 HaJee
pi_111854307
"Ik zou de kapitein op de brug ontmoeten dus nam ik de auto".
pi_111855409
de bond tegen boten gebruikt nieuw middel : de vrouw
  maandag 21 mei 2012 @ 23:15:53 #256
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_111857463
Ben ik hier bij de wallen?! Of is dit een andere vorm van strak inparkeren.

[ Bericht 41% gewijzigd door Scuidward op 21-05-2012 23:25:45 ]
  maandag 21 mei 2012 @ 23:30:05 #257
101492 Rob310
meneer van de Plus
pi_111858263
Ik dacht: "ACHTER de gele streep parkeren mag wel"
De meeste computerproblemen ontstaan ergens tussen de rugleuning van de bureaustoel en het toetsenbord...
pi_111863364
''de boot (niet)missen''
  dinsdag 22 mei 2012 @ 04:05:44 #259
156258 Metalfrost
dude, what
pi_111863369
"Hihi, de boot leek net zo groot als de veerpont."
Google is your friend, abuse your friends
  dinsdag 22 mei 2012 @ 10:24:35 #260
179534 Waaghals
Wolfgang Abel
pi_111867150
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 22:18 schreef HaJee het volgende:

[..]

Ja, d'r staan d'r maar een paar miljard op internet :P
bijdehante opmerkingen neem ik mee in de jurering ;)
Where's me jumper?
  dinsdag 22 mei 2012 @ 12:04:35 #261
332935 Warmaster88
Opgezwollen Plasbuis
pi_111870931
Al Qaida begonnen met het recruteren van huisvrouwen, hun rijsteil viel in de smaak.
Niet zeuren, anders blijf ik je topic volpleuren!
  dinsdag 22 mei 2012 @ 14:07:21 #262
166255 Maringo
Bèhèhèhèh
pi_111875248
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 10:24 schreef Waaghals het volgende:

[..]

bijdehante opmerkingen neem ik mee in de jurering ;)
Als plus- of minpunt?
Die volg topic-knop hè...
Op 02-06-2014 16:38 schreef Moeraskat
Je bent te goed voor de mensheid.
  dinsdag 22 mei 2012 @ 14:38:10 #263
357776 ArtistA
Bezig aan een comeback
pi_111876370
Planking level 9999999999999
Rijkdom bestaat niet uit het hebben van veel bezittingen, maar eerder uit het bezitten van weinig behoeften - Epictetus
  dinsdag 22 mei 2012 @ 20:58:55 #264
270524 Flodder450
99% slechtheid, 1% plankton
pi_111895525
Vrouw geslaagd voor rijexamen!
  dinsdag 22 mei 2012 @ 21:34:17 #265
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_111898595
Audi deze week hoofdprijs in de loterij. Lotto! Hij kan altijd vallen!
hallo dus dit noemen ze nou twitter
  dinsdag 22 mei 2012 @ 21:38:11 #266
206164 Gibson88
Ongekend.
pi_111898980
Vrouwen, altijd tussen wal en schip in.
Ook in moeilijke tijden.
  woensdag 23 mei 2012 @ 09:58:11 #267
179534 Waaghals
Wolfgang Abel
pi_111916056
1. GibsonLesPaul88

quote:
Vrouwen, altijd tussen wal en schip in.
2. elby1988

quote:
Vrouw vergeet deur te sluiten na parkeren auto
3.Scuidward

quote:
Ben ik hier bij de wallen?! Of is dit een andere vorm van strak inparkeren.
Narcotical 16
Waaghals 16
Rob310 10
HaJee 8
johannes_vermeer 7
Scuidward 7 (+1)
elby1988 6 (+2)
smitjew 4
GibsonLesPaul88 4 (+4)
Weka 3
jeroen25 2
Katyn 2
Badschaap 1
Knaller 1
Maringo 1
Where's me jumper?
  woensdag 23 mei 2012 @ 09:59:10 #268
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_111916089
Ik vond de volgende toch grappiger.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
  woensdag 23 mei 2012 @ 15:05:45 #269
206164 Gibson88
Ongekend.
pi_111927992
Nieuwe ronden nieuwe kansen.

Ook in moeilijke tijden.
  woensdag 23 mei 2012 @ 15:06:59 #270
370366 smitjew
mijn onderschrift is speciaal
pi_111928048
Meisje rechts houd niet zo veel van chocolade ijs als de linker
Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX
  woensdag 23 mei 2012 @ 15:11:19 #271
372577 OegaBoegaBoogie
Inheemse bosneger
pi_111928246
Schotse dames in actie
Tongring
  woensdag 23 mei 2012 @ 15:27:16 #272
332935 Warmaster88
Opgezwollen Plasbuis
pi_111928989
Koekhappen is na 2 Girls 1 Cup uit. Poephappen is de nieuwe rage!
Niet zeuren, anders blijf ik je topic volpleuren!
  woensdag 23 mei 2012 @ 15:39:06 #273
179534 Waaghals
Wolfgang Abel
pi_111929451
50% van de vrouwen heeft problemen met lekkend maandverband
Where's me jumper?
  woensdag 23 mei 2012 @ 18:00:21 #274
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_111935784
"IK WIL ALLEEN MAAR BILLEN ZIEN! MAAK ME GEEEEK!"

quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 15:11 schreef OegaBoegaBoogie het volgende:
Schotse dames in actie
Schotse Hooglanders :P

[ Bericht 46% gewijzigd door Scuidward op 24-05-2012 19:58:58 ]
  woensdag 23 mei 2012 @ 18:02:28 #275
206164 Gibson88
Ongekend.
pi_111935874
Mijne doet natuurlijk niet mee ;)

Links: Whhhhhhaaaaaattt ?!
Rechts: Sweet babylord Jesus, damn !!
Cheerleaders: GIRLPOWER !!!
Ook in moeilijke tijden.
  woensdag 23 mei 2012 @ 18:25:45 #276
308981 Narcotical
Best in the World
pi_111936753
Meiden van PHS hebben last van PMS
"IT'S CLOBBERIN' TIME!!!"
  woensdag 23 mei 2012 @ 18:37:30 #277
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_111937233
Wereldkampioensschappen onzichtbaar Jojoën uitgesteld door haperende Jojodragers.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
  Paintbaas woensdag 23 mei 2012 @ 18:55:01 #278
52741 HaJee
pi_111938080
De twee bovenste vertellen moppen aan de twee onderste die kunnen liplezen.
pi_111941010
Hier zijn twee gekke dames gefotografeerd, zie de rode rondjes. Als u het niet ziet of er twee tieten in ziet, raadpleeg een oogarts.
  woensdag 23 mei 2012 @ 21:11:42 #280
270524 Flodder450
99% slechtheid, 1% plankton
pi_111945072
De linker heeft crackers met kaas, de rechter heeft een sesambroodje, nu, bij de Mcdonalds, voor ¤1!
  woensdag 23 mei 2012 @ 23:19:57 #281
101492 Rob310
meneer van de Plus
pi_111952938
Persoonlijke hygiëne is bij de jongere generatie niet goed op orde.
De meeste computerproblemen ontstaan ergens tussen de rugleuning van de bureaustoel en het toetsenbord...
  Paintbaas donderdag 24 mei 2012 @ 18:02:58 #282
52741 HaJee
pi_111978411
effe kickje
pi_111978691
P.s. Wie wil voor mij jureren aangezien ik hier maar sporadisch post.
En niet weet hoe de jurering werkt met puntenverdeling e.d.
Ook in moeilijke tijden.
  donderdag 24 mei 2012 @ 18:57:11 #284
308981 Narcotical
Best in the World
pi_111980475
Staat allemaal in de OP. Jij kiest je top 3 uit, de nr 1 krijgt 4 punten, nr 2 krijgt 2 punten en de nr 3 krijgt er 1. Die punten tel je op bij de eventuele punten die die personen al hebben en dan werk je de tussenstand bij :)
"IT'S CLOBBERIN' TIME!!!"
  donderdag 24 mei 2012 @ 19:36:45 #285
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_111982029
Of post je top 3 en iemand anders werkt het vast wel ff bij. Maar zelf doen is beter, never to old to learn.
pi_111982374
Aah nee oke, ik snap het nu wel. Ik ga voor 22:00 uur jureren. Dus nog effe de tijd om een onderschrift te plaatsen.
Ook in moeilijke tijden.
pi_111984430
Laatste nieuws: Nieuw soort onuitputbare biertap ontdekt
pi_111987344
sterretje geeft licht nieuw programma rtl 5
pi_111989544
1:
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 15:39 schreef Waaghals het volgende:
50% van de vrouwen heeft problemen met lekkend maandverband
2:
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 23:19 schreef Rob310 het volgende:
Persoonlijke hygiëne is bij de jongere generatie niet goed op orde.
3:
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 18:55 schreef HaJee het volgende:
De twee bovenste vertellen moppen aan de twee onderste die kunnen liplezen.
Eervolle vermelding:
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 18:25 schreef Narcotical het volgende:
Meiden van PHS hebben last van PMS
Waaghals 16 + 4 ( 20 )
Narcotical 16
Rob310 10 + 3 (13)
HaJee 8 + 2 ( 10 )
johannes_vermeer 7
Scuidward 7
elby1988 6
smitjew 4
GibsonLesPaul88 4
Weka 3
jeroen25 2
Katyn 2
Badschaap 1
Knaller 1
Maringo 1
Ook in moeilijke tijden.
  donderdag 24 mei 2012 @ 21:40:51 #290
166255 Maringo
Bèhèhèhèh
pi_111989889
Tevens PM verstuurd naar Waaghals?
Die volg topic-knop hè...
Op 02-06-2014 16:38 schreef Moeraskat
Je bent te goed voor de mensheid.
pi_111990041
quote:
7s.gif Op donderdag 24 mei 2012 21:40 schreef Maringo het volgende:
Tevens PM verstuurd naar Waaghals?
Ja zojuist gedaan.
Ook in moeilijke tijden.
  donderdag 24 mei 2012 @ 21:42:41 #292
166255 Maringo
Bèhèhèhèh
pi_111990089
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 21:42 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:

[..]

Ja zojuist gedaan.
Top ^O^
Die volg topic-knop hè...
Op 02-06-2014 16:38 schreef Moeraskat
Je bent te goed voor de mensheid.
  donderdag 24 mei 2012 @ 21:43:48 #293
179534 Waaghals
Wolfgang Abel
pi_111990185
Dank u :D
Ga zo een nieuwe zoeken

edit: gevonden



[ Bericht 44% gewijzigd door Waaghals op 24-05-2012 21:50:27 ]
Where's me jumper?
  donderdag 24 mei 2012 @ 21:55:27 #294
166255 Maringo
Bèhèhèhèh
pi_111991333
Volgens mij was die er nog niet zo heel lang geleden ook geweest.
Die volg topic-knop hè...
Op 02-06-2014 16:38 schreef Moeraskat
Je bent te goed voor de mensheid.
pi_111991723
80 jarige Ali B heeft handen vol aan gehosselde oma
Ook in moeilijke tijden.
  donderdag 24 mei 2012 @ 22:02:03 #296
179534 Waaghals
Wolfgang Abel
pi_111991996
quote:
2s.gif Op donderdag 24 mei 2012 21:55 schreef Maringo het volgende:
Volgens mij was die er nog niet zo heel lang geleden ook geweest.
Echt? Ik had hem nog niet gezien
Where's me jumper?
  donderdag 24 mei 2012 @ 22:04:02 #297
166255 Maringo
Bèhèhèhèh
pi_111992188
quote:
1s.gif Op donderdag 24 mei 2012 22:02 schreef Waaghals het volgende:

[..]

Echt? Ik had hem nog niet gezien
Of het was een paint topic, maar hij komt me iig bekend voor :+

Ach whatever, gewoon gas op die lollie.
Die volg topic-knop hè...
Op 02-06-2014 16:38 schreef Moeraskat
Je bent te goed voor de mensheid.
  donderdag 24 mei 2012 @ 22:12:24 #298
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_111993087
Straks komt Zwiebertje.
  donderdag 24 mei 2012 @ 22:16:57 #299
166255 Maringo
Bèhèhèhèh
pi_111993494
Tijdens een hartaanval lijkt het net alsof iemand anders je betast, maar je moet wel mijn arm even vasthouden.
Die volg topic-knop hè...
Op 02-06-2014 16:38 schreef Moeraskat
Je bent te goed voor de mensheid.
  donderdag 24 mei 2012 @ 22:51:45 #300
101492 Rob310
meneer van de Plus
pi_111996680
Ik heb even de stand aangepast, die was niet goed verwerkt:

Waaghals 16 + 4 ( 20 )
Narcotical 16
Rob310 10 + 3 (13)
HaJee 8 + 2 ( 10 )
johannes_vermeer 7
Scuidward 7
elby1988 6
smitjew 4
GibsonLesPaul88 4
Weka 3
jeroen25 2
Katyn 2
Badschaap 1
Knaller 1
Maringo 1

WORDT:

Waaghals 20 ( +4)
Narcotical 16
Rob310 12 (+2)
HaJee 9( +1)
johannes_vermeer 7
Scuidward 7
elby1988 6
smitjew 4
GibsonLesPaul88 4
Weka 3
jeroen25 2
Katyn 2
Badschaap 1
Knaller 1
Maringo 1
De meeste computerproblemen ontstaan ergens tussen de rugleuning van de bureaustoel en het toetsenbord...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')