dikquote:
Sterktequote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:03 schreef Caland het volgende:
Gers Pardoel komt zo hier op 10 meter van mijn deur optreden. Heb m'n fiets al binnen gezet.
Gecondoleerd met je verneukte middag.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:03 schreef Caland het volgende:
Gers Pardoel komt zo hier op 10 meter van mijn deur optreden. Heb m'n fiets al binnen gezet.
Was vergeten dat er ook nog eens een toespraak van Aboutaleb aan vooraf gaat. En daarna dat gehypte bandje go back to the zoo.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gecondoleerd met je verneukte middag.
Goedkoopste wat ik tot nu toe ben tegengekomen is 90 euro.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:06 schreef SjaakBauer het volgende:
Morgen toch nog naar Heerenveen - Feijenoord, alleen ik zit op de eretribuneEnige kaarten die ik nog goedkoop kon regelen
Gers Pardoel vertelt alleen een verhaaltje op een leuk tempootje. Wat tegenwoordig elke muziekhit isquote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Was vergeten dat er ook nog eens een toespraak van Aboutaleb aan vooraf gaat. En daarna dat gehypte bandje go back to the zoo.
Meh, ik ga wel gewoon voetbal kijken vanmiddag.
Kon het via een sponsor van Heerenveen krijgen, gozer die ik ken heeft daar gewerkt en kon de kaarten gratis krijgen. We hebben 60 euro afgesproken, prima prijs dacht ik voor deze wedstrijd.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Goedkoopste wat ik tot nu toe ben tegengekomen is 90 euro.
Vroeger was alles beter he?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gers Pardoel vertelt alleen een verhaaltje op een leuk tempootje. Wat tegenwoordig elke muziekhit is
Man met ervaring inderdaadquote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:29 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Als iemand het weet is Stijn het wel
Botsquote:
Is in een aantal landen verplicht geloof ik, ivm verzekering.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Bots
Niet onder mijn auto denkt hij!
Tegenwoordig zie je dat vaak van die mensen met zo'n cameratje in de auto.
Misschien moet je eens wat activiteiten buiten de deur zoeken ipv je nu al verheugen op reacties van anonieme forum-users.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 11:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb al zin in de reacties over 29 uur.
Mijn god zeg.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:03 schreef Caland het volgende:
Laat El Stino lekker man, niet vergeten dat ie nog maar 14 is hequote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Misschien moet je eens wat activiteiten buiten de deur zoeken ipv je nu al verheugen op reacties van anonieme forum-users.
Ik laat 'm ook. Het blijft onze Stijn he...we houden van 'm zoals ie is.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Laat El Stino lekker man, niet vergeten dat ie nog maar 14 is he
Daaromquote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik laat 'm ook. Het blijft onze Stijn he...we houden van 'm zoals ie is.
Lachen man.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:01 schreef AryaMehr het volgende:
Ziet er al redelijk druk uit hier:
http://webcast.jijenoverijssel.nl/bfo2012
Joggingbroekie achter de pc. Niks mis mee man.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:04 schreef Caland het volgende:
Kutweer man. Zou vandaag ook naar Wageningen gaan, loop je daar met 6 graden, regen.
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
och die netwerkenkijk er alleen af en toe voor t nieuws, maar als je op al die netwerken kijkt bij alle clubs dan weet ik altijd weer waar de malloten zich verzamelen zeg
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:26 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Dit dus. Kijk maar eens in de Feyenoord en Ajax topics op Fok..
Juist in het psv topic zitten de grootste jankballen, alhoewel die van twente ook geniaal isquote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Sorry, ik heb wat geniaals gevonden in het psv-topic. Niet om te trollen ofzo.
[..]
[..]
Het kwam niet uit die link.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:42 schreef kapiteintje het volgende:
Ik heb nu al spijt dat ik die link gepost heb.
die van twente kun je beter het officiele minderwaardigheidscomplex topic noemenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Juist in het psv topic zitten de grootste jankballen, alhoewel die van twente ook geniaal is
Nou ze zijn aan elkaar gewaagd hoorquote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:54 schreef Cara het volgende:
[..]
die van twente kun je beter het officiele minderwaardigheidscomplex topic noemen
Lekker ongemakkelijk sfeertje daar. Moest wel lachen om die 2 tjappies though.quote:
Achja, je bent al 2 weken kampioen, je hebt al een geweldige huldeging gehad in de ArenAquote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Lekker ongemakkelijk sfeertje daar. Moest wel lachen om die 2 tjappies though.
Die 2 tjappies zijn wel voor de 2e kampioenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Lekker ongemakkelijk sfeertje daar. Moest wel lachen om die 2 tjappies though.
Ik zeg toch juist dat ik ze grappig vind? What's your problem, mate? Zand in je poentje vandaag?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Die 2 tjappies zijn wel voor de 2e kampioen
Huh, ik zeg alleen dat ze voor de 2e keer kampioen zijnquote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zeg toch juist dat ik ze grappig vind? What's your problem, mate? Zand in je poentje vandaag?
Ik zeg alleen dat ze grappig zijn.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Huh, ik zeg alleen dat ze voor de 2e keer kampioen zijn
Oh...ik dacht dat ze daar met zo'n brass band naast stonden.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:13 schreef Geo4kant het volgende:
Gaan ze van die Afrikaanse bongo bongo muziek draaienzij dienen zich aan te passen aan ons, niet andersom!
Is het ook, ze hadden er blijkbaar veel plezier inquote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat ze grappig zijn.
Mijn 1e bekerfinale was Ajax-Psv toen het 5-0 werdquote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vind dat echt geweldig man zo'n brass band.
Ik ga wel even in een bammetje happen, goed?quote:
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik ga wel even in een bammetje happen, goed?
In 1998 alquote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mijn 1e bekerfinale was Ajax-Psv toen het 5-0 werd
Toen was er ook een brass band mee
GENIAAL was dat
De Boer vindt het echt geweldig. Prachtig.quote:
Correctquote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In 1998 al. Hoe oud was je toen dan? 12 ofzo?
Bergkamp op 1:07 - 1.15 is geniaalquote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:18 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
De Boer vindt het echt geweldig. Prachtig.
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Met z'n hoofd zo naar Enoh bedoel je?
Deze grap.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:03 schreef Caland het volgende:
Vind 'm wel een beetje a-ritmisch voor een topvoetballer.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:24 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Dat stuk viel mij ook al op ja. Geweldig.
Bergkamp? In de kleedkamer gaat hij los.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:26 schreef kapiteintje het volgende:
Vind 'm wel een beetje a-ritmisch voor een topvoetballer.
neequote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:28 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Robin van Persie, wil je met me trouwen?
You gay nigga?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:28 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Robin van Persie, wil je met me trouwen?
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/title/tt0274518/
quote:Cast overview, first billed only:
Coco C.P. Dalbert Coco C.P. Dalbert ...
ArmInAss
Sammy Salomon Sammy Salomon ...
Capt. B. Dick
Gbatokai Dakinah Gbatokai Dakinah ...
Sgt. Shaved Balls (as Gbartokai Dakinah)
dudequote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:33 schreef kapiteintje het volgende:
Meer naturel krijg ik m'n WTF's niet dan na het zien van deze foto...![]()
http://www.dumpert.nl/mediabase/2070201/008eedee/hoi_haters.html
Eindelijk iemand met cultureel besef.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/title/tt0274518/
Ik hoor jou alleen maar over grote stukken vlees altijd.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:38 schreef Jojoortje het volgende:
Zo uit eten. Rib eye van 750g: here I come!
jojoortje kan gewoon veel hebbenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik hoor jou alleen maar over grote stukken vlees altijd.Is er een bepaald gebrek dat gecompenseerd moet worden ofzo?
Shit ik heb het daar echt vaak over he?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik hoor jou alleen maar over grote stukken vlees altijd.Is er een bepaald gebrek dat gecompenseerd moet worden ofzo?
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:40 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Shit ik heb het daar echt vaak over he?
Nee, ik geniet gewoon intens van een groot stuk vlees.
wtf........quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:33 schreef kapiteintje het volgende:
Meer naturel krijg ik m'n WTF's niet dan na het zien van deze foto...![]()
http://www.dumpert.nl/mediabase/2070201/008eedee/hoi_haters.html
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:40 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Zo rollen ze in Iran:quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:37 schreef kapiteintje het volgende:
Dit blijft ook echt prachtig om te zien man:
B====Dquote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:40 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dafuq.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:40 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dat zei de vriendin van Steven ook tegen twee homo's. Toen bleken het ineens geen homo's te zijn..quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:40 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Het enige wat zij denken is Insh'allah.quote:
De vriendin van Steven is door 2 battie's gepaald?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:44 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat zei de vriendin van Steven ook tegen twee homo's. Toen bleken het ineens geen homo's te zijn..
Die was aardig tevreden die dag ja.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het enige wat zij denken is Insh'allah.
Mannen die geen homo zijnquote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De vriendin van Steven is door 2 battie's gepaald?
Ik las hetquote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:44 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat zei de vriendin van Steven ook tegen twee homo's. Toen bleken het ineens geen homo's te zijn..
Jaquote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De vriendin van Steven is door 2 battie's gepaald?
hyves was 2,5jaar terug nog hip manquote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:50 schreef Geo4kant het volgende:
Contact gestoord, ex GHB junk, hyves..
+ de quote dat hij alles neukt wat een hartslag heeft.
Nee, deze keer geen 'pics van je ex'.
Toen je het wist had je een webcam in je kamer moeten hangen en filmpje moeten verkopen aan pr0n sites en op haar hyves zetten.quote:
Die gasten hebben 't net op tijd aan de Telegraaf verkocht eigenlijk.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
hyves was 2,5jaar terug nog hip man
2500euro afgetroggeld, had nog wat naaktfoto'squote:
Volgens mij juist niet. 40 miljoen, waar ik dacht dat het een jaar eerder VEEL meer waard was.. 200+ miljoen oid.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die gasten hebben 't net op tijd aan de Telegraaf verkocht eigenlijk.
Minste wat je kon doen he.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
2500euro afgetroggeld, had nog wat naaktfoto's
ja tochquote:
Linkquote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Was laatst toch dat Nederlandse bedrijfje ook verkocht voor 400 miljoen ofzo? 1 zo'n boeler werkte er maar een maand en mocht 40 miljoen met 3 andere collega's verdelen ofzo.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Volgens mij juist niet. 40 miljoen, waar ik dacht dat het een jaar eerder VEEL meer waard was.. 200+ miljoen oid.
Sowieso die moet je die shit snel verkopen, they come and go.
Nou is 40miljoen nog fucking veel
Pics?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:52 schreef stevenmac26 het volgende:
pics heb ik toch terug gegeven, anders zou ik die 2500euro niet krijgenquote:
Instagram en was 1 miljard.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Was laatst toch dat Nederlandse bedrijfje ook verkocht voor 400 miljoen ofzo? 1 zo'n boeler werkte er maar een maand en mocht 40 miljoen met 3 andere collega's verdelen ofzo.
Instagram, maak er maar 1 miljard vanquote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Was laatst toch dat Nederlandse bedrijfje ook verkocht voor 400 miljoen ofzo? 1 zo'n boeler werkte er maar een maand en mocht 40 miljoen met 3 andere collega's verdelen ofzo.
Geen kopies gemaakt?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
pics heb ik toch terug gegeven, anders zou ik die 2500euro niet krijgen
Dat sowieso nietquote:
Nee, zo'n hufter ben ik nietquote:
Ik zou echt helemaal leip worden als mij dat zou overkomen man.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Instagram, maak er maar 1 miljard van![]()
Collega's mochten 100miljoen verdelen oid.
Ik ben echt blij voor hem dat hij nog op school zit..quote:zondag 29 april 2012
001. 299 Ajacied422
Maandag 30 april 2012
01. 409 Ajacied422
Dinsdag 1 mei 2012
01. 582 Ajacied422
Woensdag 2 mei 2012
001. 636 Ajacied422
Donderdag 3 mei 2012
01. 585 Ajacied422
Vrijdag 4 mei 2012
01. 481 Ajacied422
Binnen 10 dagen heeft hij gewoon mijn totaal.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:57 schreef ajacied4lf het volgende:
Dit is echt niet te geloven ..
[..]
Ik ben echt blij voor hem dat hij nog op school zit..
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:57 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dan post jij wel errug weinig.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:58 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Binnen 10 dagen heeft hij gewoon mijn totaal.
Tussen het FM spelen en hier posten, eten, poepen en slapen, blijft er weinig tijd over om te studeren ben ik bang. En dan ook nog korfballen?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:57 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Deze week heb ik niet getraind. ook weinig aan school gedaan de tyf.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:59 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Tussen het FM spelen en hier posten, eten, poepen en slapen, blijft er weinig tijd over om te studeren ben ik bang. En dan ook nog korfballen?
There is no such thing as bad press.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:59 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Even serieus, waarom ben je zo blij als je 1e staat?
Persoonlijke prestatie?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:59 schreef ajacied4lf het volgende:
Even serieus, waarom ben je zo blij als je 1e staat?
Alsof dat tot hem doordringt. Je praat tegen dovemansoren.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:01 schreef ajacied4lf het volgende:
Hij verpest zijn hele jeugd aan fucking Fok. ga lekker buiten spelen met je vrienden man.
Laat hem lekker manquote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:01 schreef ajacied4lf het volgende:
Hij verpest zijn hele jeugd aan fucking Fok. ga lekker buiten spelen met je vrienden man.
Ik sta er niet in.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:02 schreef Ajacied422 het volgende:
He jongens. Karina is de enige betere dan mij dit jaar
http://www.thuisserver.ne(...)s=100&sub_forum=115&
Dat is niet meer van deze tijd.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:01 schreef ajacied4lf het volgende:
Onzin. Het is minder dan vroeger vanwege de PS3 enzo, maar zelfs PS3'en met vrienden is beter dan Fok.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat is niet meer van deze tijd.
Sowieso toen ik naar de middelbare ging verdween dat hier in de wijk ook
True.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:04 schreef ajacied4lf het volgende:
Dat z'n ouders er ook niks van zeggen
[..]
Onzin. Het is minder dan vroeger vanwege de PS3 enzo, maar zelfs PS3'en met vrienden is beter dan Fok.
Als ik te lang achter pc was dan moest ik van mijn ouders naar buiten.quote:
Mijne ligt hier ook al een jaar.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
True.
Speaking of PS3..al zowat een jaar niet aan gehad, misschien maar eens verkopen.
Hoelang ben je al afgekickt?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:05 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Als ik te lang achter pc was dan moest ik van mijn ouders naar buiten.
Beste tijd van mijn leven.
Ik moest vroeger soms gewoon naar buiten. Als ik dan zei dat er niemand was om mee te spelen dan zeiden m'n ouders altijd dat ik dan maar iemand moest zoeken. Mooie tijden man.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:05 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik speel 1x in de 2 weken op mijn ps3quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:05 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Mijne ligt hier ook al een jaar.geen zin om een HDMI kabel te kopen, ook geen tijd.
Of hij doet alsof.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:09 schreef ajacied4lf het volgende:
Kijk, zo doe je dat; Ajacied is eindelijk naar buiten gegaan om met z'n vrienden te spelen.
Mijn taak zit er op voor vandaag, ik ben weg
Er waren ooit ook mensen die geen pc of tv hadden. Die deden dan bordspelletjes of gingen vroeg onder de wol, alwaar ze koter nummer 11 verwekten.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:05 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Mijn opa is blijven hangen op 13.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:11 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Er waren ooit ook mensen die geen pc of tv hadden. Die deden dan bordspelletjes of gingen vroeg onder de wol, alwaar ze koter nummer 11 verwekten.
Je faalt toch met COD man.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:09 schreef mrstylo het volgende:
Ik heb soort agenda.
Herfst/winter alleen COD spelen
Lente fifa met vrienden.
Zomer niets.
Dan is buitenspelen een noodzaak.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Mijn opa is blijven hangen op 13.
True story.
Heb je ps3?quote:
En speel je ook wel eens fifa?quote:
jaquote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:16 schreef napoleonfour het volgende:
zoek je nou nog steeds slachtoffers voor een potje fifa steven
Godverdommequote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wel eens ooit bij me broer, maar heb zelf niet eens het spel
Ja ik heb 12, jij hebt 11 zeg jequote:
Nee manquote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:19 schreef kapiteintje het volgende:
Ik vond 12 een achteruitgang t.o.v. 11.
Moet ik ff goed zoeken, maar voeg me maar toe AFCAstevenquote:
Komop man...je kunt met de beste wil nu nog geen sliding leggen waardoor je tegenstander onderuit gaat. Ik was altijd een meester in op het randje spelen qua slidings en dat kan nu niet eens meer. 1 groot nepspel geworden.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee man
[..]
Moet ik ff goed zoeken, maar voeg me maar toe AFCAsteven
afcaquote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee man
[..]
Moet ik ff goed zoeken, maar voeg me maar toe AFCAsteven
Nog nooit gespeeldquote:
Je kan dat tackelen uitzetten hequote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Komop man...je kunt met de beste wil nu nog geen sliding leggen waardoor je tegenstander onderuit gaat. Ik was altijd een meester in op het randje spelen qua slidings en dat kan nu niet eens meer. 1 groot nepspel geworden.
Oke zal vanavond ff checken, moet zo douchen en dan voetbal kijken en eten, zal ook meteen ff fifa11 zoekenquote:
man, na 98 is het al geen spel meer. toen kon je de keeper nog onderuit halen, kan nu ook niet meer.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Komop man...je kunt met de beste wil nu nog geen sliding leggen waardoor je tegenstander onderuit gaat. Ik was altijd een meester in op het randje spelen qua slidings en dat kan nu niet eens meer. 1 groot nepspel geworden.
Is goed.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:22 schreef stevenmac26 het volgende:
Oke zal vanavond ff checken, moet zo douchen en dan voetbal kijken en eten, zal ook meteen ff fifa11 zoeken
98 was wel de beste fifa ooitquote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:22 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
man, na 98 is het al geen spel meer. toen kon je de keeper nog onderuit halen, kan nu ook niet meer.
Dat nieuwe verdedigingssysteem kan je uitzetten en terug naar de controls van 11 gaan, alleen online kan dat nietquote:
man man olivier bierhoff oid, wat een baasje.quote:
Kloptquote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:23 schreef Geo4kant het volgende:
*Gaat zijn PS3 beneden halen en aansluiten op die oude TRT tv op mijn kamer*
Misschien straks eens kijken met het EK naar een mooie TV, dan kelderen die prijzen kei hard.
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:23 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
man man olivier bierhoff oid, wat een baasje.
Ik wil er al langer een maar ik kan maar geen goede plek vinden..quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Klopt
Altijd mooie aanbiedingen en shit
Wacht er zelf ook op
Song2 is HET Fifa-Anthem of all times.quote:
Vga zit nog standaard op de meeste televisies dus dat moet geen probleem zijnquote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik wil er al langer een maar ik kan maar geen goede plek vinden..
Ik wil vanuit mijn bed tv kunnen kijken maar ook vanuit achter mijn pc/bureau, en de TV moet vanuit mijn bureau aan de rechterkant zitten.
En mijn kast+roomdivider kunnen moeilijk verplaatst worden, mijn kamer is nu al op de meeste ideale manier ingedeeld.
Krijg het maar niet goed ingedeeld![]()
En ik wil dan ook mijn PC op de TV aansluiten (helaas geen HDMI VGA) zodat ik hd films daarop kan kijken..
Ergo: je hebt er dus geen reet aanquote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat nieuwe verdedigingssysteem kan je uitzetten en terug naar de controls van 11 gaan, alleen online kan dat niet
en ik altijd maar meezingenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:35 schreef AryaMehr het volgende:
Deze is dus het meest gruwelijke voetbal-game nummer ooit:
Ja, dat was echt een geniale speler. Was dat niet in '97 btw?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:23 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
man man olivier bierhoff oid, wat een baasje.
Jep aangedacht, zelfs om hem aan het plafond/draagbalk te monteren, maar is niet wat ik wil.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Vga zit nog standaard op de meeste televisies dus dat moet geen probleem zijn
Weleens aan een muurbeugel gedacht die je ook links of rechts kan draaien?
world cup 98quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, dat was echt een geniale speler. Was dat niet in '97 btw?
Samen met deze hoorquote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:32 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Song2 is HET Fifa-Anthem of all times.
quote:
Die is hierboven al gepost.quote:
En veel leuker ookquote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:39 schreef Geo4kant het volgende:
Eens die uncharted demo spelen, is dit de moderne versie van Tomb Raider?
Ik heb F-Zero X echt tot in den treure gespeeld op de buitenschoolse opvang man.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:40 schreef AryaMehr het volgende:
World Cup 98.
Mario Party.
Mario Kart.
N64.
Die ken ik niet? Gruwelijk spel?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb F-Zero X echt tot in den treure gespeeld op de buitenschoolse opvang man.
Mijn eerste spel was Prince of Persia in het zwart wit op de laptop van m'n vader. Werd toen op een floppy disk geïnstalleerd.quote:
Mensen die dat niet gespeeld hebben zijn gayquote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:45 schreef kapiteintje het volgende:
Iemand ook nog Rayman gespeeld vroeger?
Toen ik met blinde darmontsteking in het ziekenhuis lagquote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:45 schreef kapiteintje het volgende:
Iemand ook nog Rayman gespeeld vroeger?
Duck huntquote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:51 schreef AryaMehr het volgende:
Ik had ook zo'n spel en console waar je zo'n geweer voor kon kopen en eenden in de lucht kon afschieten. Super Ninendo.
Duck Hunt. Dat was niet op de Super Nintendo btw maar die versie ervoor.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:51 schreef AryaMehr het volgende:
Ik had ook zo'n spel en console waar je zo'n geweer voor kon kopen en eenden in de lucht kon afschieten. Super Ninendo.
Deze was episch.quote:
Jaquote:
Nee die had ik niet en nooit iemand gekend die dat had ook. Die accessoires waren teringduur vroeger.quote:
Deel 2 was imo zelfs nog beter, echt een fantastische reeks. Vroeger helemaal grijs gespeeld die gamesquote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Deze was episch.Iedereen vond deze game echt helemaal geweldig. Heb 'm tegenwoordig nog op de Xbox. Lekker crossen op een neushoorn etc.
man ik was denk ik 8 ofzo, met dat ding op mn schouderquote:
geen idee hoe mn ouders er toen aan zijn gekomen, want ik kreeg niet zo vaak dure spullen. met kerstmis een gameboy gekregen en een supernintendo toen hij uitkwam, maar ik heb voor zover ik me kan herrineren alle spelletjes van mn zakgeld gekochtquote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee die had ik niet en nooit iemand gekend die dat had ook. Die accessoires waren teringduur vroeger.
Daar heb ik echt veel geld in gestoptquote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:54 schreef Geo4kant het volgende:
Snap niet dat die guns nooit populairder zijn geworden.. nu met BF3/COD.. PS3 heeft ze wel met die move stick..
Maar vroeger had je altijd Time Crisis etc in al die arcade hallen.
Maar echt veel spelletjes waren er uiteindelijk niet voor die bazooka, heb er wel veel plezier mee gehadquote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:54 schreef Cara het volgende:
[..]
man ik was denk ik 8 ofzo, met dat ding op mn schouder
[..]
geen idee hoe mn ouders er toen aan zijn gekomen, want ik kreeg niet zo vaak dure spullen. met kerstmis een gameboy gekregen en een supernintendo toen hij uitkwam, maar ik heb voor zover ik me kan herrineren alle spelletjes van mn zakgeld gekocht
Ik heb m'n super nintendo zelf betaald. 311 gulden als ik me niet vergis. Ik huurde altijd spelletjes bij de videotheek voor een week. Dan had ik ze uitgespeeld of was ik ze beu en dan huurde ik weer een anderen.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:54 schreef Cara het volgende:
[..]
man ik was denk ik 8 ofzo, met dat ding op mn schouder
[..]
geen idee hoe mn ouders er toen aan zijn gekomen, want ik kreeg niet zo vaak dure spullen. met kerstmis een gameboy gekregen en een supernintendo toen hij uitkwam, maar ik heb voor zover ik me kan herrineren alle spelletjes van mn zakgeld gekocht
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb m'n super nintendo zelf betaald. 311 gulden als ik me niet vergis. Ik huurde altijd spelletjes bij de videotheek voor een week. Dan had ik ze uitgespeeld of was ik ze beu en dan huurde ik weer een anderen.
Goldeneye. Die kreeg ik voor mijn verjaardag.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:58 schreef stevenmac26 het volgende:
Godverdomme al die klassiekers
Goldeneye, samen met mijn broer tegen elkaar spelen
Ik had Super Mario All Stars. Best vet want dan had je gewoon 5 mario games in 1.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Spelletjes huren inderdaad![]()
10gulden voor een week
En ik had de snes samen met mijn broer gekocht voor 329gulden, kregen we wel streetfighter 2 erbij
och ja, voor een paar gulden per week van mn zakgeld idd , komen steeds meer vergeten herinneringen naar bovenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb m'n super nintendo zelf betaald. 311 gulden als ik me niet vergis. Ik huurde altijd spelletjes bij de videotheek voor een week. Dan had ik ze uitgespeeld of was ik ze beu en dan huurde ik weer een anderen.
Die ene bond film in de sneeuw had ik op de PS1. Dat was ook een vette game...weet ff de naam niet meer.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:58 schreef stevenmac26 het volgende:
en dan alle cheats aanzetten, onzichtbaarheid, immunity, all weapons en dan van dichtbij Jaws 500x met een golden gun in zn hoofd schieten.. beetje sadistje was ik wel eigenlijkquote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:57 schreef Geo4kant het volgende:
Dit spel vond ik super vet vroegerallemaal laser trip mines op de muur gooien, dikke shotguns.. super leuk deathmatchen met 4 spelers.
Als je nu terug kijkt denk je jezus wat lelijk.
Die was echt fantastisch iddquote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:58 schreef stevenmac26 het volgende:
Valsspelen deed ik alleen met gta 3 op de ps2quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:00 schreef Cara het volgende:
[..]
en dan alle cheats aanzetten, onzichtbaarheid, immunity, all weapons en dan van dichtbij Jaws 500x met een golden gun in zn hoofd schieten.. beetje sadistje was ik wel eigenlijk
Nightfire?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die ene bond film in de sneeuw had ik op de PS1. Dat was ook een vette game...weet ff de naam niet meer.
Nba Jamquote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik speelde vroeger ook altijd graag die NBA games.
Ik heb nog een snes, dus mario kart speel ik nog wel eensquote:
World is not enough?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:02 schreef kapiteintje het volgende:
Nee...een andere. Je moest ook zo'n nucleaire raket onschadelijk maken ofzo.
quote:
Ladderman ofzo toch? Ook heel veel gespeeld ja, gruwelijk spel was datquote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:06 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Deze speelde ik vroeger op de pc, in grijs wit. Ik weet nog dat ik hem voor het eerst in kleur speelde, dat vond ik echt supermooi.
Verwende kutkinderen van tegenwoordig.
ISSquote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:05 schreef Cara het volgende:
ff een paar van mn meest gespeelde spelletjes op een rij:
(die keeper)
en het moeilijkste spel ooit:
Die kon ook samen met je broertje.quote:
gameplay > graphicsquote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ISS![]()
Godverdomme, die tijd was toch eigelijk zoveel mooier ookal waren de games zo lelijk
Mario Kart 64 heb ik ook helemaal grijs gespeeld vroeger. Sowieso is die hele reeks ook supervet.quote:
Dat sowiesoquote:
En die Super Mario 64 spelletjes waren ook baas.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mario Kart 64 heb ik ook helemaal grijs gespeeld vroeger. Sowieso is die hele reeks ook supervet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |