dikquote:
Sterktequote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:03 schreef Caland het volgende:
Gers Pardoel komt zo hier op 10 meter van mijn deur optreden. Heb m'n fiets al binnen gezet.
Gecondoleerd met je verneukte middag.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:03 schreef Caland het volgende:
Gers Pardoel komt zo hier op 10 meter van mijn deur optreden. Heb m'n fiets al binnen gezet.
Was vergeten dat er ook nog eens een toespraak van Aboutaleb aan vooraf gaat. En daarna dat gehypte bandje go back to the zoo.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gecondoleerd met je verneukte middag.
Goedkoopste wat ik tot nu toe ben tegengekomen is 90 euro.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:06 schreef SjaakBauer het volgende:
Morgen toch nog naar Heerenveen - Feijenoord, alleen ik zit op de eretribuneEnige kaarten die ik nog goedkoop kon regelen
Gers Pardoel vertelt alleen een verhaaltje op een leuk tempootje. Wat tegenwoordig elke muziekhit isquote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Was vergeten dat er ook nog eens een toespraak van Aboutaleb aan vooraf gaat. En daarna dat gehypte bandje go back to the zoo.
Meh, ik ga wel gewoon voetbal kijken vanmiddag.
Kon het via een sponsor van Heerenveen krijgen, gozer die ik ken heeft daar gewerkt en kon de kaarten gratis krijgen. We hebben 60 euro afgesproken, prima prijs dacht ik voor deze wedstrijd.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Goedkoopste wat ik tot nu toe ben tegengekomen is 90 euro.
Vroeger was alles beter he?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gers Pardoel vertelt alleen een verhaaltje op een leuk tempootje. Wat tegenwoordig elke muziekhit is
Man met ervaring inderdaadquote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:29 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Als iemand het weet is Stijn het wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |