Die pikkie zie ik srs overal op facebook maar ik heb 'm zelf nooit gezien bij die feesten whutquote:
Er is een groep die je op bijna elk tof feestje weer tegenkomt.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Die pikkie zie ik srs overal op facebook maar ik heb 'm zelf nooit gezien bij die feesten whut
Dit ja. Ik heb ook het idee dat ik jou vast wel eens ergens heb gezien.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:49 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Er is een groep die je op bijna elk tof feestje weer tegenkomt.
guy heeft een intense FB verslaving.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Die pikkie zie ik srs overal op facebook maar ik heb 'm zelf nooit gezien bij die feesten whut
OH hij! Jezus, ja hem heb ik maar al te vaak gesproken, ja jaquote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:50 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
guy heeft een intense FB verslaving.
En een yin yang tattoo op zijn borst maar dat is een ander verhaal.
Kei gezellig is datquote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:49 schreef ynuhh het volgende:
[..]
WOENSELLLLL WINKELCENTRUM BOYYYquote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:49 schreef ynuhh het volgende:
[..]
gezellig met een dal vrij aboquote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:25 schreef Maisnon het volgende:
Moeten jullie niet naar Nick & Simon
.. okay iedereen is dus naar Nick & Simon
welkequote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:06 schreef Quickie_Brat het volgende:
Ben nu lekker oude films aan het downloaden. Straks ff een snackje halen en dan lekker filmpjes kijken
Casablancaquote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:13 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Ik heb nu Sophie's Choice. En zoek nu nog een tweede.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |