Ja, maar dat niet alleen. Ik weet niet precies.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 10:52 schreef Vaseline_ het volgende:
Het is ook gewoon lekker om je lichaam tegen een ander aan te schuren
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 10:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, maar dat niet alleen. Ik weet niet precies.
Wat zeg je dat netjesquote:Op zaterdag 5 mei 2012 11:06 schreef Adolecens het volgende:
Ze is niet zo goed in het verwoorden van V-V intermezzo's
Dat van net ging ook over mannen hoor, tis niet alleen dat het fijn is om een lichaam tegen je aan te voelen.quote:Op [url=http://forum.fok.nl/top
ic/1812336/2/100#111162714]zaterdag 5 mei 2012 11:18[/url] schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik moet een echte v-v intermezzo nog meemaken dan snap ik je misschien beter
V-V intermezzo zijn de bomquote:Op zaterdag 5 mei 2012 11:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik moet een echte v-v intermezzo nog meemaken dan snap ik je misschien beter
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 11:56 schreef CrushedTinBox het volgende:
Was je wel 2 minuten stil tijdens het neuken?
hahaquote:Op zaterdag 5 mei 2012 11:57 schreef Zolder het volgende:
[..]
Dat meisje waarschijnlijk wel. Niet alleen die 2 minuten.
hahaquote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:17 schreef Fascination het volgende:
Oké, dit is het, de liefde voor Kate Bush is over.
[..]
Ja, duidelijk en toch discreetquote:
Valt me tegen dat je tijdens dodenherdenking gaat neuken dan. Al helemaal met kleine lulletjesquote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja, hij heeft een erg klein piemeltje
Ja maandagochtend! De spanning!!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:44 schreef Chloroform het volgende:
Hey Gerrit, wanneer vertrek je ook al weer?Maandag toch?
Daar wilde ik ook heen als het mooi weer zou zijn, maar ik vind het koud.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:45 schreef Chai het volgende:
Nog mensen die naar bevrijdingsfestival gaan? Wij gaan zo naar Wageningen.
Druk bezig met inpakken alles?quote:
Nu druk bezig alles voor te bereiden. Verzekeringsinfo zoeken en zoquote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:53 schreef Chloroform het volgende:
Druk bezig met inpakken alles?Heb je je paspoort en ticket al klaarliggen? Camera opgeladen enzo?
Of ga je vandaag eerst nog een dagje zuipen?
Ja we gaan samen met iemand die d'r kamer heeft 5 minuten er vanaf. Dus daar kunnen we nog even chillen tot het weer droog is.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:50 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ja maandagochtend! De spanning!!
[..]
Daar wilde ik ook heen als het mooi weer zou zijn, maar ik vind het koud.
Welke sneakers?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:57 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Nu druk bezig alles voor te bereiden. Verzekeringsinfo zoeken en zovanmorgen dollars gehaald bij GWK, alsook nieuwe sneakers om op te lopen.
![]()
Ook ff gecheckt hoe de telefoonkosten ervoor staan als ik daar zit (dataverbruik is geen aanrader bijvoorbeeld bij 9,95/MBdus denk dat ik daar een prepaid kaartje haal) Alles is verder klaar, koffer morgen inpakken.
Maar zometeen wel ff een laatste middag poolen hierzo met de bieren erbij, natuurlijk.
Ongeveer deze, maar dan in het zwartquote:
Oh leuk ja, laatste dingen regelen enzo. Sowieso handig om een simkaartje daar te halen voor de nummers van alle chickies die je zult ontmoeten.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:57 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Nu druk bezig alles voor te bereiden. Verzekeringsinfo zoeken en zovanmorgen dollars gehaald bij GWK, alsook nieuwe sneakers om op te lopen.
![]()
Ook ff gecheckt hoe de telefoonkosten ervoor staan als ik daar zit (dataverbruik is geen aanrader bijvoorbeeld bij 9,95/MBdus denk dat ik daar een prepaid kaartje haal) Alles is verder klaar, koffer morgen inpakken.
Maar zometeen wel ff een laatste middag poolen hierzo met de bieren erbij, natuurlijk.
Hoest met jou dan? Laatste maand aan het aftellen? Heb je al woonruimte in Arnhem gevonden?
ik ga straks ook nog ff potje poolen. Morgen ranking in Heerenveenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:57 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
![]()
Hoest met jou dan? Laatste maand aan het aftellen? Heb je al woonruimte in Arnhem gevonden?
De bovenste vind ik wel leuk, mits een niet te grote maat. Onderste vind ik niks.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:04 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ongeveer deze, maar dan in het zwart
[ afbeelding ]
en ongeveer deze, maar dan lichter
[ afbeelding ]
kom je op de koffie?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:45 schreef Chai het volgende:
Nog mensen die naar bevrijdingsfestival gaan? Wij gaan zo naar Wageningen.
Ik vond ze wel ok.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:16 schreef ynuhh het volgende:
De bovenste vind ik wel leuk, mits een niet te grote maat. Onderste vind ik niks.
thnx!quote:
nog de melkweg aangedaan?quote:
Sowieso veel zin in! Maar wel enigszins gespannen enzo toch. Vooral nu je begint over chickies.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:05 schreef Chloroform het volgende:
Oh leuk ja, laatste dingen regelen enzo. Sowieso handig om een simkaartje daar te halen voor de nummers van alle chickies die je zult ontmoeten.Maar spannend! Ben je psyched of heb je er gewoon zin in?
Mocht het nodig zijn heb ik altijd nog een rommelhok waar een matras in past. Want zo ben ik.quote:Hier is het aftellen inderdaad. Vanavond is de FA Cup final en ons Liverpool moet tegen Chelsea, dus we duiken straks alvast de pub in.Woonruimte wil nog niet vlotten maar ik ben ook niet heel actief bezig eerlijk gezegd.
![]()
Tofquote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:04 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ongeveer deze, maar dan in het zwart
[ afbeelding ]
en ongeveer deze, maar dan lichter
[ afbeelding ]
Maar ik ga er nu ook weer een paar weggooien die versleten zijn.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:29 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Tof![]()
Jij hebt nu wel officieel meer paar schoenen dan ik
Nope, hoorde van een vriend die er al was dat het heel rustig was. Toen maar besloten om m'n energie te sparen voor vannacht. Kreeg rond vier uur nog wel een bericht dat het heel hard was.quote:
je komt praktisch langs mijn huisals je vanaf de a50 komt. :p chef'special ken ik niet btwquote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja in Wageningen ja. En ik rijd niet zelf, dus kan ook niet.
Moet je niet doen joh, met jouw natural charme laat je die Amerikaanse chicks zo van hun stoeltjes glijden.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:25 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Sowieso veel zin in! Maar wel enigszins gespannen enzo toch. Vooral nu je begint over chickies.
[..]
Mocht het nodig zijn heb ik altijd nog een rommelhok waar een matras in past. Want zo ben ik.
Die webshop die je stuurdequote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:30 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Nope, hoorde van een vriend die er al was dat het heel rustig was. Toen maar besloten om m'n energie te sparen voor vannacht. Kreeg rond vier uur nog wel een bericht dat het heel hard was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
hoorde je zeker van Pikkie of niet?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:30 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Nope, hoorde van een vriend die er al was dat het heel rustig was. Toen maar besloten om m'n energie te sparen voor vannacht. Kreeg rond vier uur nog wel een bericht dat het heel hard was.
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:32 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Die webshop die je stuurde
er zit een gat in d'r mouwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:32 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
hoorde je zeker van Pikkie of niet?
Het was wel aan als wat op een gegeven moment.
awww shit. we hebben een mutualquote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:34 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Nee.. Maar zag wel dat hij het op facebook plaatste.
Die pikkie zie ik srs overal op facebook maar ik heb 'm zelf nooit gezien bij die feesten whutquote:
Er is een groep die je op bijna elk tof feestje weer tegenkomt.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Die pikkie zie ik srs overal op facebook maar ik heb 'm zelf nooit gezien bij die feesten whut
Dit ja. Ik heb ook het idee dat ik jou vast wel eens ergens heb gezien.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:49 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Er is een groep die je op bijna elk tof feestje weer tegenkomt.
guy heeft een intense FB verslaving.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Die pikkie zie ik srs overal op facebook maar ik heb 'm zelf nooit gezien bij die feesten whut
OH hij! Jezus, ja hem heb ik maar al te vaak gesproken, ja jaquote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:50 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
guy heeft een intense FB verslaving.
En een yin yang tattoo op zijn borst maar dat is een ander verhaal.
Kei gezellig is datquote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:49 schreef ynuhh het volgende:
[..]
WOENSELLLLL WINKELCENTRUM BOYYYquote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:49 schreef ynuhh het volgende:
[..]
gezellig met een dal vrij aboquote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:25 schreef Maisnon het volgende:
Moeten jullie niet naar Nick & Simon
.. okay iedereen is dus naar Nick & Simon
welkequote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:06 schreef Quickie_Brat het volgende:
Ben nu lekker oude films aan het downloaden. Straks ff een snackje halen en dan lekker filmpjes kijken
Casablancaquote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:13 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Ik heb nu Sophie's Choice. En zoek nu nog een tweede.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |