quote:
Gifje gemaakt van gisteravond?quote:
Ik welquote:Op zaterdag 5 mei 2012 10:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind dit er niet echt sexy uitzien als ik eerlijk ben
Idd. Die bovenste is duidelijk geen chicks gewendquote:Op zaterdag 5 mei 2012 10:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind dit er niet echt sexy uitzien als ik eerlijk ben
Dat doe ik ook weleensquote:Op zaterdag 5 mei 2012 10:46 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Idd. Die bovenste is duidelijk geen chicks gewend. Probeert er tegenaan te boemsen alsof er een peimel zit
.
O wacht ik zat net op m'n mobiel en toen bewoog ie nietquote:Op zaterdag 5 mei 2012 10:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Misschien als ie wat minder snel gaat
Dat heb ik ook weleens, denk ik: Waarom is dat plaatje nou gepost, slaat nergens op. Blijkt t te bewegenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 10:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
O wacht ik zat net op m'n mobiel en toen bewoog ie nietNee dit ziet er minder sexy uit dan net idd
Dat weet ik eigenlijk niet, kan het me niet bewust herinneren, maar ik kan me voorstellen dat ik t zou doenquote:
Bij een man doe ik het ook idd. Maar dan vanwege het stijfje waar je tegenaan rijdt dan.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 10:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat weet ik eigenlijk niet, kan het me niet bewust herinneren, maar ik kan me voorstellen dat ik t zou doen
Ik doe t ook ooit van achteren. Eigenlijk weet ik niet precies waaromquote:Op zaterdag 5 mei 2012 10:52 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Bij een man doe ik het ook idd. Maar dan vanwege het stijfje waar je tegenaan rijdt dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |