Nee.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:14 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Wacht, ik post ze wel even, veel makkelijker
Klopt ja, hoef je ook niet te doenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:12 schreef Juminelle het volgende:
Vergelijkbare tieten/tepels zoeken is best lastig.
quote:Kate's favorite animals are cats.
Begrijpelijk.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:17 schreef Fascination het volgende:
Oké, dit is het, de liefde voor Kate Bush is over.
[..]
Ik ben best tolerant van aard, maar er zijn grenzen.quote:
Ik ook. Maar dit kan gewoon niet. Mijn liefde is nu ook de in de prullenbak verdwenen.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ben best tolerant van aard, maar er zijn grenzen.
Voordat ik een surrogaat vind, eerst een goede achtergrondcheck doen dus.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:21 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik ook. Maar dit kan gewoon niet. Mijn liefde is nu ook de in de prullenbak verdwenen.
Dat voorkomt dit soort misverstanden.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Voordat ik een surrogaat vind, eerst een goede achtergrondcheck doen dus.
Oké, even mijn innerlijke huilbron vinden.quote:
Laten we even samen huilen.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oké, even mijn innerlijke huilbron vinden.
Samen staan we sterk.quote:
Vertel me meer.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:29 schreef Juminelle het volgende:
Ik ben nog steeds lekker aan het autisten
Ze zijn zeker kneuzen die je zo achter elkaar kan afmaken alsof het niks is?quote:
Nee, ik speel GTA IV met Gridlok, Yuri en JNAquote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:31 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ze zijn zeker kneuzen die je zo achter elkaar kan afmaken alsof het niks is?
Jammer. Gewoon jammer.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:32 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Nee, ik speel GTA IV met Gridlok, Yuri en JNA![]()
Lekker rellen
Zijn je vrienden wel al weg enzo?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:32 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Nee, ik speel GTA IV met Gridlok, Yuri en JNA![]()
Lekker rellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |