kunnen we inleggen op een poule of wat?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wij waren op de kermis en nu zijn de kinderen samen de kamer van de jongste op aan het ruimen. Ik ben benieuwd wanneer ze ruzie krijgen.
daar zou ik wel eens mee willen poolenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
Geen poule, ik heb hoop.
Daar win je nooit vanquote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:26 schreef Salatrel het volgende:
[..]
daar zou ik wel eens mee willen poolen
zijn die van jou?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
Geen poule, ik heb hoop.
Die van haar hebben hier al eerder gestaanquote:
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:33 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Die van haar hebben hier al eerder gestaan
Nee, die van mij zijn wat minder aanwezig meestal.Altijd eigenlijk. En niet zo rond enzo.quote:
Ado is er blij mee dus wij zijn er ook blij meequote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, die van mij zijn wat minder aanwezig meestal.Altijd eigenlijk. En niet zo rond enzo.
Heb jij ook blije afnemers?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ado is er blij mee dus wij zijn er ook blij mee
Altijd zelfs!quote:
Of ze durven het nietquote:
Verschrikkelijk.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
Wat vinden wehiervan?
( niet de dame, niet de kousen, t korset)
Ik vind m dus wel leuk, kant enzo vind ik mooier, maar dat is zo bloot meestal!quote:
Hij is zo lomp, totaal niet verfijnd.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind m dus wel leuk, kant enzo vind ik mooier, maar dat is zo bloot meestal!
Wat vind jij mooi?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |