Het was/is mij een waar genoegenquote:
Heb m al gewijzigd, schrok me deaudquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Leuke foto in de op, strookt met de TT
OMG ik wil ookquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga zo meteen wentelteefjes maken, omdat het van mezelf mag.
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga zo meteen wentelteefjes maken, omdat het van mezelf mag.
Goede OP-wijzigingquote:
quote:
Ja, ik maak hele lekkerequote:
ik herkende je aan je gezicht en je liep met zo'n tas op wieltjes (die overigens groter dan jij was) richting de streekbussen. Dus je ging probably richting v'waard. en je bent echt heel klein. Verder heb ik je niet geobserveerdquote:
Ik wil het, NU, maar ik durf niet naar benedenquote:
Ik geloof jequote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Ja, ik maak hele lekkere
en morgen loop ik het er toch weer vanaf, hoop ik.
Waarom eenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:35 schreef Allure_ het volgende:
[..]
ik herkende je aan je gezicht en je liep met zo'n tas op wieltjes (die overigens groter dan jij was) richting de streekbussen. Dus je ging probably richting v'waard. en je bent echt heel klein. Verder heb ik je niet geobserveerd. oh, volgens mij had je vans aan, of allstars
.
Ach zoquote:
Groter dan mij hahaha waaaat, nee johquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:35 schreef Allure_ het volgende:
[..]
ik herkende je aan je gezicht en je liep met zo'n tas op wieltjes (die overigens groter dan jij was) richting de streekbussen. Dus je ging probably richting v'waard. en je bent echt heel klein. Verder heb ik je niet geobserveerd. oh, volgens mij had je vans aan, of allstars
.
Gewoon ninja-moves, of ben je bang dat je anders met de koffiekan langs iedereen moet?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:36 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik wil het, NU, maar ik durf niet naar beneden
[..]
Ik geloof je
Bah, da's ook geen bevrijdingsdag voor jou dan
Ieuw afknapperquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:38 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
ik heb vorige week ook hipster kleding gekocht
Ja, wel een grappig contrastquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Groter dan mij hahaha waaaat, nee joh. Okay tof
.
Alienrandjequote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:40 schreef Dqod het volgende:
Zag een paar weken geleden nog supermooie.. Met zwart en paars ofzo.. Maar er zat zo'n vreselijk lelijk alienrandje op bovenaan, afgeknapt.. En toen huilen
Zou me ook niks verbazen, maar dan krijgen ze da fingahquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon ninja-moves, of ben je bang dat je anders met de koffiekan langs iedereen moet?![]()
Nope, maar goed maakt niet uit..
Vier het toch nooit echt,
jij dan?
Ja zo'n zilverachtig glimmend randje, walgelijkquote:
Wel herkenbaar trouwens met broeken.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:42 schreef Dqod het volgende:
Ja zo'n zilverachtig glimmend randje, walgelijk![]()
![]()
Wel veel keuze in broeken gelukkigquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wel herkenbaar trouwens met broeken.
Dan hoeft er maar een klein detail niet leuk te zijn en dan hoef ik het niet meer.
Nee want ik heb geen geld.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wel veel keuze in broeken gelukkig.
Trouwens, ik moet dus zomerkleren kopen maar kan nergens iest leuks vinden gewoon. Julie ook problemen mee?
Dat dus iddquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wel herkenbaar trouwens met broeken.
Dan hoeft er maar een klein detail niet leuk te zijn en dan hoef ik het niet meer.
En dit ja.. Pijnlijkquote:
Zal ik ook maar aan moeten beginnenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:47 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
ik haal mijn kleren bij het leger des heils
Ik zie juist te veel toffe dingen. Die collectie van nu bij Zara is echtquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wel veel keuze in broeken gelukkig.
Trouwens, ik moet dus zomerkleren kopen maar kan nergens iest leuks vinden gewoon. Julie ook problemen mee?
Oh, ik zie echt veel van die indianendingen.. en allemaal wijde dingen en glimmendquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:50 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik zie juist te veel toffe dingen. Die collectie van nu bij Zara is echt
Jij weet alles over er goed uit moeten ziennquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:49 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
wat maakt t nou uit hoe je er uit ziwt gwn jezelf zijn komt alles goed
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, ik zie echt veel van die indianendingen.. en allemaal wijde dingen en glimmend.
Meh, dat vind ik ook nietsquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, ik zie echt veel van die indianendingen.. en allemaal wijde dingen en glimmend.
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jij weet alles over er goed uit moeten zienn
Oke ik timerquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:53 schreef Dqod het volgende:
Ik ga proberen wat te vreten te halen, als ik over 10 min nog niet terug ben, ben ik opgegeten door dronken boeren.....
Jaag ze weg met je hooivork!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:53 schreef Dqod het volgende:
Ik ga proberen wat te vreten te halen, als ik over 10 min nog niet terug ben, ben ik opgegeten door dronken boeren.....
Het ging goed, dank je wel voor het timenquote:
Zo?quote:
Die playsuits lijken me vooral echt fijn zittenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:53 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Meh, dat vind ik ook niets![]()
Ik wil voor de zomer gewoon een shitload aan denim shorts, playsuits en jurkjes
Vet. Wanneer gaan we dat een keer doen, Dqod?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Het ging goed, dank je wel voor het timen
[..]
Zo?
[ afbeelding ]
26e maar doen?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Vet. Wanneer gaan we dat een keer doen, Dqod?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |