Komt omdat er allemaal enge mensen zijn beneden, ik word er bang van en ga dan maar gemene dingen zeggenquote:
Van het koekje in haar oog?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
Onder het mom van "keer wat anders dan je vingers"
Bonnie heeft een traanoog, sis
En goedenavond uiteraard
Hoe tof zulke gepeperde taal ook zal klinken, ik vind respect voor de doden en zo'n doodverwensing maar matig rijmen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mwa, dan ben je in ieder geval stil en zoveel is het niet gevraagd om 2 minuten stil te zijn ook al betekend het voor jou niks. Mensen die juist dan expres herrie gaan maken mogen wat mij betreft het jaar erop meteen herdacht worden.
Je ziet het helemaal verkeerdquote:
Oh dan is het goedquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:14 schreef Dqod het volgende:
[..]
Je ziet het helemaal verkeerd
Ze mocht vandaag een sparerib botje afkluiven van mij, wat een feest vond ze dat
Jeweetzelluffffffffffquote:
Ik zelf heb weinig met de dodenherdenking.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:14 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Hoe tof zulke gepeperde taal ook zal klinken, ik vind respect voor de doden en zo'n doodverwensing maar matig rijmen.
Leef jij ook nog?quote:
quote:
quote:
Ik weet het ook niet zekerquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker.. en jij?
Edit; zelfde voor dqod dan
Op wie?quote:
Sorry :$quote:
Ik voel me ontzettend levendig vandaag, het is bijna fantastischquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker.. en jij?
Edit; zelfde voor dqod dan
Ja wel goed hoor, met jou dan, Crackjen?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar ik denk het wel! Hoe is het met je?
Eens. Ik probeer dan ook niet jaloers te zien.quote:
Bijna?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
Sorry :$
[..]
Ik voel me ontzettend levendig vandaag, het is bijna fantastisch
Fijnquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja wel goed hoor, met jou dan, Crackjen?
quote:
Tot op zekere hoogte is het soms best fijn om te hebben en om te krijgen, TOT OP ZEKERE HOOGTE!!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Eens. Ik probeer dan ook niet jaloers te zien.
Ik wel, maar ik ben sowieso stil vandaag (IRL iigquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:24 schreef 2NutZ het volgende:
Kak ik ben niet stil geweest. Dodenherdenking vergeten
SUSHIquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:24 schreef Crack_ het volgende:
Fijn. Ja goed hoor
, net sushi gegeten en was lekker
ik ben het zelden tot nooit, maar ik werd net overvallen door een vlaag van jaloeziequote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Eens. Ik probeer dan ook niet jaloers te zien.
Het kan altijd nog ietsje meer ehquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Bijna?
[..]
Fijn. Ja goed hoor
, net sushi gegeten en was lekker
[..]
[..]
Tot op zekere hoogte is het soms best fijn om te hebben en om te krijgen, TOT OP ZEKERE HOOGTE!!
Ik kan me daar niks bij voorstellen..quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik wel, maar ik ben sowieso stil vandaag (IRL iig)
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:25 schreef Allure_ het volgende:
[..]
ik ben het zelden tot nooit, maar ik werd net overvallen door een vlaag van jaloezie. Helemaal van slag
! Maar het is alweer klaar
.
Ik heb gewoon niet veel te vertellenquote:
Zwijgen is soms goud waard jwzquote:
quote:
Hmm truequote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:25 schreef Dqod het volgende:
[..]
Het kan altijd nog ietsje meer eh
En sushi.. Lekkah
Oh leuk, hoe wat wanneer?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:25 schreef Allure_ het volgende:
hey crack ik heb jou laatst gespot
[..]kom je me troosten
Vraag me af waar m'n goud dan blijftquote:
Jawelquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:25 schreef Allure_ het volgende:
hey crack ik heb jou laatst gespot
[..]kom je me troosten
station eindje. ik weet niet meer wanneer, paar weken terugquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Hmm true
Joa sushi![]()
. Maar was niet héél lekker hoor.. het was een actie van groupon dus wel heel goedkoop maar was best veel rijst in verhouding met de vis dus dat was wel jammer. De warme shit was wel echt super lekker
[..]
Oh leuk, hoe wat wanneer?
Bij Bogarde.quote:
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:25 schreef Allure_ het volgende:
[..]
ik ben het zelden tot nooit, maar ik werd net overvallen door een vlaag van jaloezie. Helemaal van slag
! Maar het is alweer klaar
.
Oh, hoe weet je zeker dat ik het was danquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:28 schreef Allure_ het volgende:
[..]
station eindje. ik weet niet meer wanneer, paar weken terug
Mja het is IETS iigquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Hmm true
Joa sushi![]()
. Maar was niet héél lekker hoor.. het was een actie van groupon dus wel heel goedkoop maar was best veel rijst in verhouding met de vis dus dat was wel jammer. De warme shit was wel echt super lekker
[..]
Oh leuk, hoe wat wanneer?
iemand had een briefje met crack op je rug geplaktquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, hoe weet je zeker dat ik het was dan
HMMM wat is de aanleiding?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jeweetzelluffffffffff
Kom je ook ff op bezoek, er is nog kwarktaart
Ja dat komt omdat jij koekjes in mijn oog steekt.quote:
Is dit een antwoord van 'geen idee' ?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:28 schreef Allure_ het volgende:
[..]
iemand had een briefje met crack op je rug geplakt
Ik zat per ongeluk de auto te wassen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:24 schreef 2NutZ het volgende:
Kak ik ben niet stil geweest. Dodenherdenking vergeten
Ik las Biogardequote:
Er is er een jarig hoera hoeraquote:
Sorryquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja dat komt omdat jij koekjes in mijn oog steekt.
Hieperdepiepquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:29 schreef Dqod het volgende:
Er is er een jarig hoera hoera!!!!!!!..
True story tho
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |