abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111338281
quote:
2s.gif Op woensdag 9 mei 2012 16:04 schreef RanTheMan het volgende:
ik had het over 0,68 cent ergens moeten ze afronden natuurlijk
Ohja, dat bedoel ik, maar maakt ook verder niet uit, kan hetzelfde principe gebruikt worden toch? Dat ze 0,68 cent onthouden en bij 2 kliks (1,34) krijgt diegene 1 cent, bij 3 kliks (2,04) 2 cent.

Ik denk dat ik namelijk soms bij de ene ad iets van 60,3 cent heb en bij de andere ad 50,4 bijvoorbeeld, wat je ziet staan is 60 cent en 50 cent = 1,11 bij totaal.
pi_111339153
Idee voor een adsense site, maar mijn voorkeur-domeinnaam's .com extensie is al bezet. Wat zouden jullie doen? Beginnen met .net extensie, of het woordje 'blog' toevoegen aan de naam?

Bod van 200 dollar op .com domeinnaam was niet genoeg, ook al is het een soort van bijnaam (geen supergoed keyword, maar wel makkelijk te onthouden). Kan ik later eventueel hoger op bieden.
pi_111341172
Geen idee. Zo boeiend is een domeinnaam niet, ik gebruik bijna alleen maar subdomeinen van m'n eigen domeinen.

Over AdSense nog even, ik heb niet alleen het idee dat de stats achterlopen, maar ook nog maar enkele keren per dag worden geupdate, meer mensen die dat ervaren? Ik schiet steeds van 1 naar 4 en van 4 naar 9 kliks, nooit geleidelijk meer.
pi_111341498
ik zie datzelfde terug in analytics.. Sinds de betaalde versie uitgekomen is van analytics vertrouw ik de moment opnamen niet meer, want iedere keer loopt het achter tov zeg een half jaar terug... Als ik de dag van gisteren bekijk dan kan ik iedere keer weer opgelucht adem halen :)
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
  woensdag 9 mei 2012 @ 17:27:19 #80
330085 ToshiArai
is een aapje
pi_111341623
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 16:29 schreef vincm het volgende:
Idee voor een adsense site, maar mijn voorkeur-domeinnaam's .com extensie is al bezet. Wat zouden jullie doen? Beginnen met .net extensie, of het woordje 'blog' toevoegen aan de naam?

Bod van 200 dollar op .com domeinnaam was niet genoeg, ook al is het een soort van bijnaam (geen supergoed keyword, maar wel makkelijk te onthouden). Kan ik later eventueel hoger op bieden.
Ik heb een paar zeer succesvolle sites met .net, is volgens mij niet veel slechter dan .com.
pi_111342210
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 15:32 schreef JDx het volgende:

[..]

Je klikt waarschijnlijk gewoon zelf of je ouders of vrienden waar je ooit bent ingelogd, bij mij thuis, bij m'n ouders huis en op m'n werk kan ik klikken wat ik wil, maar die worden niet geteld. Ik stuurde laatste via gChat een link naar een bekende, hij klikte en ook die werd niet geteld.

Gewoon blij zijn met de clicks die je betaald krijgt ;)
Ik klik nooit zelf op mijn ads en bij familie log ik nooit in o.i.d laat staan dat ze weten welke website en welk forum ik beheer. Nog mooier, de meeste clicks komen uit België en daar heb ik geen vrienden, kennissen, familie, etc. wonen. Ik mis dagelijks meer dan de helft van de clicks maar ik ben bezig om wat errors op te lossen en een robots.txt bestand geeft nu ook toegang tot een groot deel van het forum.
pi_111342358
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 17:40 schreef WebBeestje het volgende:

[..]

Ik klik nooit zelf op mijn ads en bij familie log ik nooit in o.i.d laat staan dat ze weten welke website en welk forum ik beheer. Nog mooier, de meeste clicks komen uit België en daar heb ik geen vrienden, kennissen, familie, etc. wonen. Ik mis dagelijks meer dan de helft van de clicks maar ik ben bezig om wat errors op te lossen en een robots.txt bestand geeft nu ook toegang tot een groot deel van het forum.
Mogelijke redenenen waarom clicks niet geteld worden:
- Eigen gedane clicks
- Clicks door gebruiker die ook al op andere ad geklikt heeft
- Clicks door gebruiker die direct na click site weer afsloot
- CPM advertentie
- Andere redenen dat google de click afkeurt
- - = |randommusicvideos | = - - | - - = | prettyendless | = - -
pi_111342532
Op zich logische redenen, zeker de eerste. De tweede vind ik wat discutabel, hoeveel tijd moet er dan tussen zitten? Verder maakt Google Adsense 'reclame' met het betalen per click en dat blijkt niet te kloppen.

Toch bijzonder dat van de 37 clicks er tot nu toe 11 clicks zijn geregistreerd. Maar de adverteerders krijgen de clicks ook niet in rekening gebracht dan, toch? ;)
pi_111342999
Geen idee, zal wel niet, maar kijk for god sakes gewoon op AdSense en niet in je eigen scriptje of wat dan ook, niemand kan je hiermee helpen.
pi_111343003
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 17:48 schreef WebBeestje het volgende:
Op zich logische redenen, zeker de eerste. De tweede vind ik wat discutabel, hoeveel tijd moet er dan tussen zitten? Verder maakt Google Adsense 'reclame' met het betalen per click en dat blijkt niet te kloppen.

Toch bijzonder dat van de 37 clicks er tot nu toe 11 clicks zijn geregistreerd. Maar de adverteerders krijgen de clicks ook niet in rekening gebracht dan, toch? ;)
Heb je de eerder geposte link gelezen:
http://support.google.com(...)y?hl=en&answer=35872

Daarin staat duidelijk dat ze CPC en CPM ads hebben.
- - = |randommusicvideos | = - - | - - = | prettyendless | = - -
pi_111345961
Heeft iemand al eens naar Daisycon gekeken? Ik heb er al een account en het kan gewoon naast Adsense worden gebruikt. Enkele voordelen zijn dat je zelf de reclames kunt bepalen en een bannerpool kunt 'ontwerpen' èn sommige verdiensten zijn behoorlijk goed (stel iemand sluit een verzekering af dan verdien je enkele tientjes). Het grootste nadeel is denk ik dat de clicks weinig opleveren maar verkoop je een keer iets via een reclame dan maakt dat veel goed.
pi_111346585
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 19:16 schreef WebBeestje het volgende:
Heeft iemand al eens naar Daisycon gekeken? Ik heb er al een account en het kan gewoon naast Adsense worden gebruikt. Enkele voordelen zijn dat je zelf de reclames kunt bepalen en een bannerpool kunt 'ontwerpen' èn sommige verdiensten zijn behoorlijk goed (stel iemand sluit een verzekering af dan verdien je enkele tientjes). Het grootste nadeel is denk ik dat de clicks weinig opleveren maar verkoop je een keer iets via een reclame dan maakt dat veel goed.
Je vraagt echt alles de hele dag door, dit is het AdSense topic, probeer het eens en meldt het ons ;)

Ik ga dat binnenkort ook eens proberen, maar nu te lui voor, nu eerst een nieuwe site bouwen. Subdomeintje weer.
pi_111347030
@JDx, lees eens de titel van het topic :)

"Google Adsense & dergelijke: ..."

Open dan een "Google Adsense" topic ;)

...en wat betreft Daisycon proberen, lees nog eens goed want ervaringen (voor- en nadelen) heb ik genoemd dus het proberen is al gelukt :)

[ Bericht 26% gewijzigd door WebBeestje op 09-05-2012 19:49:00 ]
pi_111347427
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 19:40 schreef WebBeestje het volgende:
@JDx, lees eens de titel van het topic :)

"Google Adsense & dergelijke: ..."

Open dan een "Google Adsense" topic ;)
Ik meende dat men bedoelde Analytics, Webmaster Tools, etc, maar ben benieuwd, die vraag is al vaker voorbij gekomen, weinig doen er iets mee.
  woensdag 9 mei 2012 @ 19:52:59 #90
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_111347667
Zo ben ik weer! Afgelopen 2 weken druk geweest (privé). Mijn relatie is ook weer ^O^ dus heb er weer zin in.

Na mijn oproep om mee te helpen aan doordouwer punt nl een hoop reacties ontvangen. Heb één user een mail terug verstuurd wacht zijn reactie nog af. Wellicht dat ik binnenkort nog een beroep doe op 1 a 2 personen. Groot redactie team nodig.

De fundamenten zijn gemaakt :

- Wordpress geinstalleerd (NL).
- Noodzakelijke plugins
- Analytics / Webmaster hulpprogramma geactiveerd.

Nu doen komende dagen :

- Mooie (gratis) NL theme kiezen. Stap toch af van arras (ondanks de succesen).
- Juiste koers kiezen met mijn weblog wat wil ik doen*
- Rubrieken samenstellen.

Hierna kan ik artikelen gaan plaatsen.

* het gaat dus in de stijl van DDKIN dus ik post van alles en nog wat ik leuk vind. Zoals leuke (eigen geschreven artikelen) en leuke filmpjes etc.

Heb alleen nog even een goede titel voor mijn blog nodig : Doordouwer punt nl.......<invullen> in een aantal woorden samenvatten waar het over gaat.

Vanaf nu zal ik ook weer dagelijks proberen te posten in het Adsense topic. Ik heb het blog gevoel weer in mijn buik en heb er super veel zin in :D
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_111348155
Gefeliciteerd met je relatie, als dat de motivatie zo verhoogd, dan moet ik ook maar op zoek :P maar beter dat dat weer goed is haha.

Ik vraag me alleen af, waarom doordouwer, wat moet dat voorstellen? En nooit gedacht aan statische sites?

Ik weet niet hoeveel kliks je had altijd (beetje hoge CTR?), maar zou me in ieder geval wel weer op dat SBS6 publiek richten :P
  woensdag 9 mei 2012 @ 20:07:32 #92
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_111348465
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 20:01 schreef JDx het volgende:
Gefeliciteerd met je relatie, als dat de motivatie zo verhoogd, dan moet ik ook maar op zoek :P maar beter dat dat weer goed is haha.

Ik vraag me alleen af, waarom doordouwer, wat moet dat voorstellen? En nooit gedacht aan statische sites?

Ik weet niet hoeveel kliks je had altijd (beetje hoge CTR?), maar zou me in ieder geval wel weer op dat SBS6 publiek richten :P
Ga me inderdaad ook richten op dat publiek. Begin gewoon met schrijven over eigen ervaringen wat ik mee maak in de trein :')

Met een dergelijk artikel was DDKIN geboren. Maar ga dit weblog lekker algemeen houden dus kan posten over van alles en nog wat.

Houd jullie op de hoogte. Het eerste artikel staat online. Gaat mij goed af schrijven of je eigen ding. Dus niet meer afhankelijk zijn van tv series etc.

[ Bericht 4% gewijzigd door Razor21 op 09-05-2012 20:22:15 ]
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_111349881
quote:
Dit weblog zal zich met name richten op het SBS publiek. Mede dankzij dit publiek heb ik eerdere succes gehad met mijn vorig weblog dat Dit Kan in Nederland.
_O-

Ps. maak ook veel dingen mee in de trein, jammer dat het illegaal is om foto's te nemen (van vreemden en dan online te plaatsen), zo ook hier op straat trouwens, zie echt de gekste dingen altijd :P
pi_111354045
Zojuist de laatste bugs uit m'n nieuwe Android App gehaald. Binnen een paar dagen op de market zetten en een beetje promoten. Als er uiteindelijk genoeg gebruikers zijn adsense erin zetten en hopen dat het iets opbrengt :)
  woensdag 9 mei 2012 @ 22:07:25 #95
330085 ToshiArai
is een aapje
pi_111355566
Hoe gaan de inkomsten van iedereen deze maand? Bij mij iets tegenvallend maar mag niet klagen: ¤133,28 Deze maand tot dusver
pi_111356879
quote:
10s.gif Op woensdag 9 mei 2012 20:32 schreef JDx het volgende:

[..]

_O-

Ps. maak ook veel dingen mee in de trein, jammer dat het illegaal is om foto's te nemen (van vreemden en dan online te plaatsen), zo ook hier op straat trouwens, zie echt de gekste dingen altijd :P
Zou dat echt illegaal zijn? Een trein is een openbare gelegenheid en ik heb begrepen dat daarom John van den Heuvel en Alberto Stegeman mensen vaak op straat aanspreken en filmen, etc. Anderzijds... vaak genoeg worden ze gecensureerd en dat zal niet zomaar zijn :)
pi_111368182
Ik ben maar weer afgestapt van text banners het leverde te weinig op en minder klikken. (Lees een ctr van 0.1 % en een CPC van 5 cent.

Maar blijf ondanks dat wel stabiel op de 10 euro zitten...
pi_111368707
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 22:29 schreef WebBeestje het volgende:

[..]

Zou dat echt illegaal zijn? Een trein is een openbare gelegenheid en ik heb begrepen dat daarom John van den Heuvel en Alberto Stegeman mensen vaak op straat aanspreken en filmen, etc. Anderzijds... vaak genoeg worden ze gecensureerd en dat zal niet zomaar zijn :)
Je hebt ook nog je portretrecht waardoor je niet iedereen mag filmen of fotograferen en op internet mag plaatsen. Tenzij het duidelijk een algemene foto van een publiek is.
Of saté?
pi_111372201
Ik denk de laatste weken aan een nieuw project en het ene idee heb ik van tafel geschoven maar een ander wordt denk ik serieus opgepakt maar ik kan het niet alleen. Wie wil er eventueel van gedachten wisselen want de opbrengsten kunnen denk ik behoorlijk goed zijn. Een wat technische (ICT) achtergrond is wel mooi meegenomen :)

Oja voor wie niet tegen teveel vragen kan moet dit overslaan maar hebben jullie ook tussen 9:00 en 12:00/13:00 weinig clicks en dat het daarna begint te lopen? Ik heb vaak in verhouding in de nachtelijke uren meer clicks dan tussen 9:00 en 12:00. Misschien kan het wat te maken hebben met de CPM die pas vanaf een aantal bezoekers gaan tellen.

[ Bericht 29% gewijzigd door WebBeestje op 10-05-2012 12:16:52 ]
pi_111375000
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 22:07 schreef ToshiArai het volgende:
Hoe gaan de inkomsten van iedereen deze maand? Bij mij iets tegenvallend maar mag niet klagen: ¤133,28 Deze maand tot dusver
Ik ga sowieso de 70 euro halen deze maand en dat vind ik al wat in 1 maand, zal voor mij de eerste keer worden.

Met een beetje geluk de 100 (wat mijn streven was, eigenlijk mijn doel op langere termijn, maar als het deze maand al lukt, super). Mede door 2 keer bijna 8 euro op 1 dag. Helaas ook nog steeds dagen van 1 euro ertussen.

Maar gemiddeld gezien gaat het voorspoedig.
  donderdag 10 mei 2012 @ 13:49:46 #101
330093 McCandless
I'm supertramp
pi_111375813
Zijn er eigenlijk mensen die echt kunnen leven van AdSense?
  donderdag 10 mei 2012 @ 13:59:51 #102
131603 Afwazig
Serious business
pi_111376171
Vast wel, maar niet in dit topic :P.
pi_111376211
quote:
5s.gif Op donderdag 10 mei 2012 13:49 schreef McCandless het volgende:
Duizenden
  donderdag 10 mei 2012 @ 14:17:16 #104
330093 McCandless
I'm supertramp
pi_111376709
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 14:01 schreef Deeltjesversneller het volgende:

[..]

Duizenden
In Amerika etc wellicht, ik neem aan dat het aantal Nederlanders wat hier van leeft toch wel een stuk lager zal zijn.
pi_111376748
quote:
Nou d'r zijn zat hier die 10 euro per dag verdienen, breng dat naar 30/35 en je kan er al van leven.

Dus het is best mogelijk lijkt mij, al lijkt het me ergens wel saai om geen baan te hebben en dag en nacht in je eentje sites te maken :P
pi_111377461
quote:
Ik kon er 2 maanden van leven (verdiende toen meer dan 1000 euro per maand).
Op zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
JAAAAAA EINDELIJK wint Chelsea de CL!!!!!
pi_111377621
quote:
1s.gif Op donderdag 10 mei 2012 14:37 schreef waaromniet1988 het volgende:

[..]

En toen? Want daar zou ik vooral bang voor zijn als het je fulltime baan is, wat als het inzakt... wat was de oorzaak?
pi_111377683
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 14:42 schreef JDx het volgende:

[..]

En toen? Want daar zou ik vooral bang voor zijn als het je fulltime baan is, wat als het inzakt... wat was de oorzaak?
Of als je gebanned wordt..
  donderdag 10 mei 2012 @ 14:49:09 #109
330093 McCandless
I'm supertramp
pi_111377864
Het lijkt mij vooral mooi om AdSense als achter de handje te hebben. Vaste inkomsten die je weer kan besteden aan andere projecten. Maarja, daar heb je dus wel wat succesvolle sites voor nodig..
pi_111379970
quote:
1s.gif Op donderdag 10 mei 2012 14:37 schreef waaromniet1988 het volgende:

[..]

Echt van leven kun je dat niet noemen. Er gaat voor het gemak nog ongeveer 40% belasting vanaf dus 600 per maand. Als je student bent kun je er misschien net van rond komen.

Bij mij wisselen de dagen ook behoorlijk af, ene dag rond de 4 euro en dan weer 8 euro. Al met al stijgen de inkomsten de laatste weken redelijk door en plots trek ik veel meer bezoekers, misschien goed geïndexeerd door Google (anders kan ik het niet verklaren).
pi_111380074
Als je 1000 per maand verdient dan gaat er hoogstens 200 euro van af aan belasting, eerst nog belastingvrije voet en daarna slechts 33% over de rest.

Als je AdSense als bijverdiensten hebt, dan gaat er al gauw 42% af ja.
pi_111380181
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 14:49 schreef McCandless het volgende:
Het lijkt mij vooral mooi om AdSense als achter de handje te hebben. Vaste inkomsten die je weer kan besteden aan andere projecten. Maarja, daar heb je dus wel wat succesvolle sites voor nodig..
Ik heb wel een projectje in gedachten maar dat is Engels en 100% foutloos ben ik niet met mijn Engels. De afzetmarkt (het bereik) is vele malen groter dan alleen Nederlandstalig.
pi_111380221
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 15:45 schreef JDx het volgende:
Als je 1000 per maand verdient dan gaat er hoogstens 200 euro van af aan belasting, eerst nog belastingvrije voet en daarna slechts 33% over de rest.

Als je AdSense als bijverdiensten hebt, dan gaat er al gauw 42% af ja.
Maar gelukkig zijn er ook nog aftrekposten :D
pi_111382040
Het is mooi voor erbij, webhosting en andere kosten kan je natuurlijk van je winst aftrekken, maar dat zal niet heel schokkend zijn meestal. De BTW is in ieder geval verlegd dus je hoeft niet nog eens 19% (binnenkort 21%) btw af te dragen erover. Als zelfstandig ondernemer met een eenmanszaak betaal je niet zoveel belasting door aftrekposten, maar dan moet het wel je fulltime werk zijn dus combineren met iets anders in computers misschien.

Als je alleen 1 website hebt en daarvan leeft en je eigenlijk maar 1 dag per week aan onderhoud bezig bent dan is het lastig omdat je dan vaak een baan ernaast hebt dus verder geen zelfst.aftrek e.d. en dan betaal je vrijwel direct het tarief dat voor jou dan geldt (meestal 42%).
Facts don't care about your feelings
  donderdag 10 mei 2012 @ 17:40:23 #115
307943 DuracellPower
Ever lasting power
pi_111384824
quote:
10s.gif Op woensdag 9 mei 2012 20:32 schreef JDx het volgende:

[..]

_O-

Razor! Fijn dat je er weer bent!! :)
Geweldig dat het ook echt op het weblog staat "sbs-publiek" Maar ik zou het er weer afhalen. Ik zou wegklikken, vind "sbs"publiek een belediging ;) (kijk trouwens ook nooit, beetje hetzelfde als "telegraaf"lezer :P)

Na een jaar meelezen op dit forum ,zal binnen kort ook eens een boekje opendoen, ben met mijn zwager een paar projecten aan het starten (alle twee via werk SEO / web ervaring e.d.), naast mijn "knutselsites" die ik meer gebruik voor experimenten.

Klein tipje van de sluier:
We praten nu over 16 sites (gaat groeien), in verschillende gebieden, statisch, dynamisch, en user content driven. 1 ervan is een soort weblog zoals Razor beschrijft :) En 1 andere ook, maar dan niet voor "SBS publiek" :P

Het doel is toch wel met een jaar meerdere honderden euries per maand er van te vangen. We zijn hiervoor ook een plan van aanpak over aan het maken, inc verdienmodel, marketing strategie en dat soort zaken.

[ Bericht 0% gewijzigd door DuracellPower op 10-05-2012 18:14:43 ]
pi_111386333
Ik heb weer advertenties verkocht via adverteerdirect punt nl en hopelijk is dat een goed alternatief voor Adsense. Ik heb me voor nog een soort van adverteerdirect aangemeld met een groter bereik, etc. Nu blijkt dat Adsense niet enorm loont (ca. 20%/25% van de clicks wordt maar als betaalde click geregistreerd en de CPM is laag) ben ik verder aan het kijken. Als ik nog iets interessants tegen kom dan laat ik het weten.
  donderdag 10 mei 2012 @ 18:30:15 #117
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_111386701
@DuracellPower bedankt voor je feedback heb de tekst aangepast in "jong publiek". Leuk dat je een soortgelijk weblog gaat beginnen. Bij deze ook veel succes gewenst!

Mocht er nog iemand willen helpen in mijn team laat het even weten. Helaas heb ik geen reactie meer ontvangen van de diverse aanmeldingen.
pi_111386730
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 14:42 schreef JDx het volgende:

[..]

Ik werd gebanned :')
Op zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
JAAAAAA EINDELIJK wint Chelsea de CL!!!!!
  donderdag 10 mei 2012 @ 18:34:14 #119
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_111386828
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 18:31 schreef waaromniet1988 het volgende:

[..]

Herkenbaar. In september alweer een jaar. Weet nog precies waar ik was die avond (zo lam als een konijn). En toen zag ik het mailtje en toen :X :r :( meer zuipen lol.

Vorig jaar om deze tijd zat ik nog rond de 800 a 900 euro per maand :)
  donderdag 10 mei 2012 @ 18:37:42 #120
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_111386944
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 18:31 schreef waaromniet1988 het volgende:

[..]

Waarom dan?
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_111388435
Ja, waarom mensen gebanned zijn is me nog steeds niet duidelijk, wel valt het op dat het diegene zijn met de meeste inkomsten.
  donderdag 10 mei 2012 @ 19:21:07 #122
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_111388661
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 19:15 schreef JDx het volgende:
Ja, waarom mensen gebanned zijn is me nog steeds niet duidelijk, wel valt het op dat het diegene zijn met de meeste inkomsten.
Ik kreeg in mijn mail de melding "Ongeldige activeiten". Volgens mij kwam het omdat ik voor een particulier een betaalde Casino banner had geplaatst.

Bezwaar is 1 x afgewezen de rest van mijn mails aan Google hebben tot dusver niet geholpen.
pi_111389357
@Razor21, contact met Google is sowieso erg slecht. Als je wilt adverteren is er een telefoonnummer, ben je publisher dan moet je het maar uitzoeken.

Ondertussen bezig om bij Daisycon een bannerpool te maken en die ga ik binnenkort eens testen voor 1 à 2 weken. Als dat loopt dan ga ik er mee uitbreiden i.c.m. adverteerdirect.
  donderdag 10 mei 2012 @ 19:42:48 #124
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_111389735
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 19:15 schreef JDx het volgende:
Dat viel mij ook al op ja. Als het ze teveel wordt moet je maar weg. :P
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  donderdag 10 mei 2012 @ 20:06:25 #125
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_111391022
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 19:35 schreef WebBeestje het volgende:
@Razor21, contact met Google is sowieso erg slecht. Als je wilt adverteren is er een telefoonnummer, ben je publisher dan moet je het maar uitzoeken.

Ondertussen bezig om bij Daisycon een bannerpool te maken en die ga ik binnenkort eens testen voor 1 à 2 weken. Als dat loopt dan ga ik er mee uitbreiden i.c.m. adverteerdirect.
Ja klopt communiceren met Google is eigenlijk onmogelijk. Misschien dat ik eens een recruiter ga mailen uit Ierland die in mijn Linkedin profiel staat. Maar dat zet waarschijnlijk ook geen zoden aan de dijk.

Met Daisycon (bedrijf zit bij mij op de hoek) nooit iets verdiend. Hetzelfde geldt voor andere affliates. Adsense blijft toch het beste dat is mijn ervaring.
pi_111391281
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 20:06 schreef Razor21 het volgende:

[..]

Ja klopt communiceren met Google is eigenlijk onmogelijk. Misschien dat ik eens een recruiter ga mailen uit Ierland die in mijn Linkedin profiel staat. Maar dat zet waarschijnlijk ook geen zoden aan de dijk.

Met Daisycon (bedrijf zit bij mij op de hoek) nooit iets verdiend. Hetzelfde geldt voor andere affliates. Adsense blijft toch het beste dat is mijn ervaring.
Een website over TV progamma's is dan ook geen website voor verkoop (affiliates).
Als je met affiliates wilt verdienen moet je je meer richten op producten.

Zo heb ik bijvoorbeeld nu een website gemaakt met info over 1 bepaald product. Affiliates erop gezet en nu is het afwachten :)

Website is nu sinds een ~1 week live. Geen backlinks, geen marketing, 0.0 iets aan gedaan kwa reklame. Dus het kost nog wel wat tijd voordat de bezoekers er komen, maar heb inmiddels al wel wat affiliate kliks :) Nu nog hopen dat ze ook daadwerkelijk wat gaan kopen.
pi_111392086
kun je hier mee echt bijv. 450 euro per maand verdienen, of gewoon maar 3 euro per week ofzo?
Op woensdag 23 mei 2012 23:14 schreef aspirantspierbundel het volgende: als hij van onder kwam was de wereld omgedraaid
pi_111392178
quote:
10s.gif Op donderdag 10 mei 2012 20:25 schreef AlbertheijnFietsrijder het volgende:
kun je hier mee echt bijv. 450 euro per maand verdienen, of gewoon maar 3 euro per week ofzo?
Wat denk je zelf?

Het is overigens niet zo dat je even een domeinnaam regged, iets over je huisdier online gooit en 450 euro binnenharkt.
pi_111392534
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 20:27 schreef Skiet het volgende:

[..]

Wat denk je zelf?

Het is overigens niet zo dat je even een domeinnaam regged, iets over je huisdier online gooit en 450 euro binnenharkt.
niet?

Hangt erg af van je soort huisdier en of je er een webcam op richt denk ik....
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_111393407
quote:
10s.gif Op donderdag 10 mei 2012 20:25 schreef AlbertheijnFietsrijder het volgende:
Ik zit vandaag op "maar" 2,86 terwijl ik daar jaren lang van droomde, het is echt moeilijk, maar als je eenmaal bezig bent is het verslavend, het leukste vind ik als een site eenmaal loopt om hem aan te passen en telkens de statistieken te bekijken en zien wat er gebeurde na wijzigingen.

Inkomsten bijna kunnen verdriedubbelen bij 2 sites door slechts banners te wijzigen van plek, formaat en type.

Wat het niet is, is snel geld verdienen, je moet er wel tijd in steken en je moet het echt leuk vinden om te doen. Denk als ik alle tijd bij elkaar tel wat ik erin steek, dat ik beter in het weekend bij de benzinepomp kan gaan werken of vakkenvullen voor wat extra centjes.
pi_111397689
Het is inderdaad veel tijd er in steken en bezoekers zien te trekken. De bezoekers heb ik wel maar deze doelgroep klikt niet veel. Van de andere kant heb ik nu pas twee maanden Adsense in gebruik en wekelijks stijgen de opbrengsten. Van alle inkomsten levert advertentieruimte verkopen het meeste op in verhouding, nu al ongeveer 40% van het totaal.
pi_111402643
Heeft iemand van jullie handige tutorials om via Photoshop tot een uiteindelijke template te komen?
Of saté?
pi_111404416
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 23:48 schreef De-Hamster het volgende:
Heeft iemand van jullie handige tutorials om via Photoshop tot een uiteindelijke template te komen?
Het is gewoon croppen, weet niet wat voor PS Tutorial je wilt?
Dat croppen is zo gedaan, je moet het vervolgens omzetten naar CSS, dat is de kunst :)
pi_111405170
Totaal offtopic maar ik zie de volgende entry in de apache log:
quote:
66.249.72.35 - - [10/May/2012:22:50:14 +0200] "GET /ktktrjhon.html HTTP/1.1" 404 227 "-" "Mozilla/5.0 (compatible; Googlebot/2.1; +http://www.google.com/bot.html)"
Zoals je ziet een 404, logisch ook want ktktrjhon.html bestaat niet. Echter hoe komt Google daaraan? ktktrjhon.html heeft nooit bestaan, geen verwijzing er naar etc.
  vrijdag 11 mei 2012 @ 09:59:34 #135
374125 WebBeestje
WebBeestje
pi_111410507
@xaban06, dat lijkt op een probleem waar ik ook tegen aan loop. Ik heb een url met een 404 melding en die zou dan toch genegeerd moeten worden? Nu geeft Adsense aan dat ze geen toegang tot de url hebben. Zie je het bij webmastertools of bij Adsense?
pi_111410521
Zou het niet kunnen dat iemand gisteren om 22:50 zelf deze URL heeft ingetypt, om welke reden dan ook, waardoor je de 404 error in je log hebt staan?
Of saté?
pi_111411926
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 10:00 schreef De-Hamster het volgende:
Zou het niet kunnen dat iemand gisteren om 22:50 zelf deze URL heeft ingetypt, om welke reden dan ook, waardoor je de 404 error in je log hebt staan?
Je ziet duidelijk dat het de Google bot is, maar ik begrijp niet hoe Google aan het URL komt
  vrijdag 11 mei 2012 @ 11:02:25 #138
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_111412133
En dankzij dit soort dingen heb je elke 2 video's eerst een niet weg te klikken reclamefilmpje uit te kijken, waarna je tijdens het filmpje zelf OOK nog een keer een banner onderin te zien krijgt. Weliswaar weg te klikken maar dat vergt steeds een extra handeling.
Het hele kijkplezier wordt vergald zo.
pi_111417318
Net even in het overzicht van AdSense gekeken op 2 dimensies, Advertentieblokken en Advertentietypes (tekst/afbeeldingen/etc).

Nu heb ik geordend op CTR en ook even gekeken op CPM, bij bijna alle advertentieblokken stond tekst stijf bovenaan behalve bij de grote skyscrapers aan de linkerkant, daar leverden afbeeldingen iets meer op. Daar heb ik dan ook afbeeldingen/tekst laten staan, bij de rest alles op tekst gezet, is dit een juiste redenering?
  vrijdag 11 mei 2012 @ 13:38:24 #140
374125 WebBeestje
WebBeestje
pi_111417571
@JDx, dat viel mij ook op. Tekst doet het niet slecht en heeft bij mij regelmatig veel CPM...ongeveer 8ct tot soms 30ct per M dus met ruim 150.000 pageviews per week best goed scorend.
  vrijdag 11 mei 2012 @ 14:10:31 #141
307943 DuracellPower
Ever lasting power
pi_111420115
Haha, wie is dat hier? :P

Trouwens een gemiddelde van 5 euro per dag de afgelopen maand en gister opeens maar 3 euro en vandaag maar 17 cent. Iets gigantisch veranderd?
  vrijdag 11 mei 2012 @ 15:32:18 #143
330093 McCandless
I'm supertramp
pi_111422420
Nicheziekte.nl nog vrij jongens?
pi_111423404
Nou het is hier helemaal over met de klikjes, ging 14 dagen geweldig, gistermiddag stond ik op 2,86 en niets meer bijgekomen, alsof iemand een succesvolle advertentiecampagne stop heeft gezet.
pi_111427917
Ik had vorige maand met een site ¤199 inkomsten, nu deze maand al ¤130 dus zal een recordje worden hoop ik. Denk dat het komt doordat ik een banner links heb geplaatst (op advies van JDx ;) ) zoals ook hier op Fok. Valt idd wel erg op.
  vrijdag 11 mei 2012 @ 18:04:33 #146
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_111428533
quote:
Natuurlijk kan dat, ik verdien er m'n boterham mee.
Heb overigens ook sites die echt maar enkele euro's per maand opleveren, maar de content bepaald uiteindelijk of het werkt of niet. :)
pi_111431492
quote:
Ik heb de laatste tijd weer wat single-productnamen verzameld. Is dat een symptoom? :)
  vrijdag 11 mei 2012 @ 20:08:43 #148
327191 RobertNL
For your gear.
pi_111434015
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 18:04 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Natuurlijk kan dat, ik verdien er m'n boterham mee.
Heb overigens ook sites die echt maar enkele euro's per maand opleveren, maar de content bepaald uiteindelijk of het werkt of niet. :)
Mag ik vragen hoeveel uren per week je ongeveer zoet bent met het vullen/bijhouden/ontwikkelen van de sites :)?
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  vrijdag 11 mei 2012 @ 21:44:48 #149
374125 WebBeestje
WebBeestje
pi_111439558
Ik kom net achter iets opvallends in de statistieken. Bij advertentietypen kun je zien welke soorten advertenties hoeveel opbrengen. Als ik over de laatste 30 dagen kijk zie ik dat rich-media slechts 0,1% van de inkomsten geeft...kortom (bijna) niks. Bij wie is dit ook zo? De advertenties worden toch redelijk wat in dit formaat weergegeven. Dan kan ik ze beter weghalen om zo ruimte te geven aan de andere soorten advertenties...tenzij google het verkeerd aangeeft bij weergegeven advertenties.
pi_111441383
Bij mij ongeveer 5%, maar wel de hoogste RPM adv.verzoek ¤ 1,17 ... wat dat ook wezen mag :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')