Helft nu betalen, helft over 3 jaar zijn wel handige acties. Wel goed op de voorwaarden letten en er echt 110% zeker van zijn dat je op tijd betaald.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:14 schreef Ml-etje het volgende:
Weet uit ervaring (jaja) dat het erg handig is maar goed ik ben van het sparen
Maar kijk in ieder geval eens naar die actie's van garagehouders zelf zitten soms mooie bij en als de kleine lettertjes dan ook goed zijn?
Ja dat dus, als je dat niet doet dan is hetquote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:18 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Helft nu betalen, helft over 3 jaar zijn wel handige acties. Wel goed op de voorwaarden letten en er echt 110% zeker van zijn dat je op tijd betaald.
Daar verdienen ze helaas hun geld mee met zulke acties.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:20 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja dat dus, als je dat niet doet dan is het
Jep en dan mag ik bellen omdat iemand het vergeten is.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:20 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Daar verdienen ze helaas hun geld mee met zulke acties.
Dus al die 'dubbeltje op z'n kant' programma-types komen bij jou terecht?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:23 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Jep en dan mag ik bellen omdat iemand het vergeten is.
Zo ben ik vandaag bezig geweest met een sportketen (leuke contracten) en vervolgens de belastingdienst, nou ja ik ben van alle markten thuis
Denk niet dat dat handig is voor onsquote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:18 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Helft nu betalen, helft over 3 jaar zijn wel handige acties. Wel goed op de voorwaarden letten en er echt 110% zeker van zijn dat je op tijd betaald.
Dan is het niet handig, anders moet je nog met MI gaan bellen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:26 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Denk niet dat dat handig is voor onsWij zijn niet zo heel goed met dingen op tijd betalen (ik verlies zoiets gegarandeerd uit het oog).
Mijn schoonbroertje heeft in de zomer van 2010 een contract ondertekend voor een keuken. Die zou hij dan pas uiterlijk in de zomer van 2012 te laten plaatsen en moeten betalen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:23 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Jep en dan mag ik bellen omdat iemand het vergeten is.
Zo ben ik vandaag bezig geweest met een sportketen (leuke contracten) en vervolgens de belastingdienst, nou ja ik ben van alle markten thuis
Hihi, dan kan ze me wel lekker matsenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:27 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dan is het niet handig, anders moet je nog met MI gaan bellen.
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:28 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Mijn schoonbroertje heeft in de zomer van 2010 een contract ondertekend voor een keuken. Die zou hij dan pas uiterlijk in de zomer van 2012 te laten plaatsen en moeten betalen.
Hij is echter van plan om het te 'vergeten' (momenteel zitten ze eigenlijk te krap qua geld). Heeft toch nog niks van de keukenboer gehoord, dus denkt dat hij er wel mee weg komt.
Ik denk dat ze zoiets gewoon lekker geautomatiseerd hebben. Dus vrees dat ze binnenkort toch echt een berichtje gaan krijgen van meneer de keukenboer
Dat denk ik dus ook.. Ben een beetje bang dat ze daardoor flink in de problemen gaan komen. Mgoed. Dat zien we dan wel weer.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:29 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]. Die gaat gewoon een belletje krijgen wanneer de keuken geplaatst kan worden volgens contract.
Kleine of grote organisatie?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:28 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Mijn schoonbroertje heeft in de zomer van 2010 een contract ondertekend voor een keuken. Die zou hij dan pas uiterlijk in de zomer van 2012 te laten plaatsen en moeten betalen.
Hij is echter van plan om het te 'vergeten' (momenteel zitten ze eigenlijk te krap qua geld). Heeft toch nog niks van de keukenboer gehoord, dus denkt dat hij er wel mee weg komt.
Ik denk dat ze zoiets gewoon lekker geautomatiseerd hebben. Dus vrees dat ze binnenkort toch echt een berichtje gaan krijgen van meneer de keukenboer
Doe het dan maar vooraf dan stel ik mijn agenda wel inquote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:27 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dan is het niet handig, anders moet je nog met MI gaan bellen.
Niet allemaal gelukkigquote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:25 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dus al die 'dubbeltje op z'n kant' programma-types komen bij jou terecht?
Volgens mij zo'n grote prijsvechter (keuken concurrent ofzo).quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:32 schreef Ml-etje het volgende:
Kleine of grote organisatie?
Eerlijkheid duurt vaak het langst.
Dan kunnen ze beter nu al contact opnemen en kijken wat de gevolgen zijn van ontbinding. Tenzij ze het geld van familie oid kunnen lenen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:32 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Dat denk ik dus ook.. Ben een beetje bang dat ze daardoor flink in de problemen gaan komen. Mgoed. Dat zien we dan wel weer.
Oh.. die zijn niet leuk.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:33 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Volgens mij zo'n grote prijsvechter (keuken concurrent ofzo).
Ja, zal mijn man eens porren dat hij het er eens met zn broertje over heeft. Lenen zou normaal van ons kunnen, maar nu we zelf met verbouwing zitten, gaat dat niet lukken. Hoogstens zijn vader. De rest kan het zich ook niet veroorloven.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:34 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dan kunnen ze beter nu al contact opnemen en kijken wat de gevolgen zijn van ontbinding. Tenzij ze het geld van familie oid kunnen lenen.
Die keukenboer vergeet het echt niet.
Misschien hebben ze nu nog geluk en komen ze weg met een bepaald % als compensatie omdat de keuken nog niet geleverd/gemaakt is. Kleine kans.. maar het proberen waard lijkt me.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:36 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ja, zal mijn man eens porren dat hij het er eens met zn broertje over heeft. Lenen zou normaal van ons kunnen, maar nu we zelf met verbouwing zitten, gaat dat niet lukken. Hoogstens zijn vader. De rest kan het zich ook niet veroorloven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blij
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Ah, goed idee. Zal dat ook eens aangevenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:37 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Misschien hebben ze nu nog geluk en komen ze weg met een bepaald % als compensatie omdat de keuken nog niet geleverd/gemaakt is. Kleine kans.. maar het proberen waard lijkt me.
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hoi! Terug! Buit!Ik kom toevallig even langslurken en ik zie deze foto's. Wouw wat een enorm leuk jurkje, die eerste! En wat zie je er goed uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blij![]()
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |