Sinds wanneer heb jij een LaPo nodig om het nieuwe deel te openen dan?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PizzaGeit pakt tegenwoordig mijn lapo's af.
In een SC doe ik rustig aan.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb jij een LaPo nodig om het nieuwe deel te openen dan?
quote:Op maandag 5 maart 2012 22:00 schreef AryaMehr het volgende:
TS stond te popelen om weer een nieuw topic te openen.
Jij en die geit moeten gewoon beide de kooi in.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar even serieus. PizzaGeit zit nu tegenwoordig in Live Eredivisieverslagen hetzelfde als mij te doen. Ik hou het dan wel bij mooie OP's maken.
In live Eredivisieverslagen is een standaard-OP toch?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar even serieus. PizzaGeit zit nu tegenwoordig in Live Eredivisieverslagen hetzelfde als mij te doen. Ik hou het dan wel bij mooie OP's maken.
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:55 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Jij en die geit moeten gewoon beide de kooi in.
Dat vind ik ook hoor.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
In live Eredivisieverslagen is een standaard-OP toch?
Ligt wmb een beetje aan de drukte, op een dag zoals afgelopen woensdag vind ik het wel handig als er snel een topic staat.
Drukte?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
In live Eredivisieverslagen is een standaard-OP toch?
Ligt wmb een beetje aan de drukte, op een dag zoals afgelopen woensdag vind ik het wel handig als er snel een topic staat.
Iedereen post dan over zijn eigen cluppiequote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:58 schreef inZanity het volgende:
[..]
Iedereen speelde tegelijk woensdag.. Dan is het toch juist minder druk of zit ik er naast.
Wie is die bejaarde?quote:
Ja maar er zitten er dan ook juist veel in het stadion lijkt me?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Iedereen post dan over zijn eigen cluppie
Is dat echt?quote:
quote:
Tja.. Dat is wel zo'n beetje het beeld dat ik van een gemiddelde Fok! meet heb..quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:02 schreef Geo4kant het volgende:
Dat is toch gewoon een troll video, is niet echt man.
He je kraamt iets zinnigs uitquote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:03 schreef inZanity het volgende:
[..]
Tja.. Dat is wel zo'n beetje het beeld dat ik van een gemiddelde Fok! meet heb..Daarom zou ik er ook nooit heen gaan..
Alsof iemand jou uitnodigt.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:03 schreef inZanity het volgende:
[..]
Tja.. Dat is wel zo'n beetje het beeld dat ik van een gemiddelde Fok! meet heb..Daarom zou ik er ook nooit heen gaan..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |