Sinds wanneer heb jij een LaPo nodig om het nieuwe deel te openen dan?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PizzaGeit pakt tegenwoordig mijn lapo's af.
In een SC doe ik rustig aan.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb jij een LaPo nodig om het nieuwe deel te openen dan?
quote:Op maandag 5 maart 2012 22:00 schreef AryaMehr het volgende:
TS stond te popelen om weer een nieuw topic te openen.
Jij en die geit moeten gewoon beide de kooi in.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar even serieus. PizzaGeit zit nu tegenwoordig in Live Eredivisieverslagen hetzelfde als mij te doen. Ik hou het dan wel bij mooie OP's maken.
In live Eredivisieverslagen is een standaard-OP toch?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar even serieus. PizzaGeit zit nu tegenwoordig in Live Eredivisieverslagen hetzelfde als mij te doen. Ik hou het dan wel bij mooie OP's maken.
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:55 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Jij en die geit moeten gewoon beide de kooi in.
Dat vind ik ook hoor.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
In live Eredivisieverslagen is een standaard-OP toch?
Ligt wmb een beetje aan de drukte, op een dag zoals afgelopen woensdag vind ik het wel handig als er snel een topic staat.
Drukte?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
In live Eredivisieverslagen is een standaard-OP toch?
Ligt wmb een beetje aan de drukte, op een dag zoals afgelopen woensdag vind ik het wel handig als er snel een topic staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |