Zo kreeg de uitspraak "when hell freezes over" wel een leuk staartje, Satan stond immers al op het ijsquote:Op zondag 20 mei 2012 12:01 schreef nyny83 het volgende:
Haha Satan ken ik vooral nog van de NHL games waar ik hem meestal in mijn team probeerde te krijgen. Briljante naam ook
quote:Op zondag 20 mei 2012 21:55 schreef Katth het volgende:
Rusland heeft trouwens net WK ijshockey gewonnen door met 6-2 te winnen in de finale van de Slowaken.
Ik zat voetbal te kijkenquote:Op zondag 20 mei 2012 23:43 schreef emokid het volgende:
Phoenix gaan nog winnen ook, en ze hebben er voor gevochten. Kings hebben dit aan zichzelf te verwijten. Wat vind jij Saviola?
http://forum.wiziwig.eu/t(...)!-May-21st-Streamingquote:Op maandag 21 mei 2012 19:15 schreef Gezicht het volgende:
Is er een online stream te vinden van Rangers - Devils vanavond?
quote:Op maandag 13 februari 2012 21:41 schreef JennaSometimes het volgende:
[ afbeelding ]
Geef maar toe. Beste team in de NHL?
quote:
quote:Op maandag 13 februari 2012 23:26 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Nah niet echt. Ze zijn niet slecht, maar ZEKER niet het beste team in de NHL.
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:03 schreef emokid het volgende:
Weet niet of het een troll is maar wil er toch serieus op reageren. Kings zijn verreweg van de beste franchise in de NHL. In potentie hebben ze een erg sterke roster maar ze produceren gewoon te weinig goals. In goaltending zijn ze wel een van de beste, Quick is fenomenaal bij vlagen Jonathan Bernier is een groot talent.
Haha, hoe anders ziet de wereld er 3 maanden later uit?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |