Nee.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Vies, alle turken weg uit dit topic!!
ok dit klinkt freaky maar ik was naar het meisje aan het staren op het pakje en toen dacht ik huh zij is helemaal niet mijn regular chickquote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:11 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]![]()
Pics zodat ik kan kijken of niet toevallig leuk staat.
Verf je het altijd dezelfde kleur dan?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:15 schreef Allure_ het volgende:
[..]
ok dit klinkt freaky maar ik was naar het meisje aan het staren op het pakje en toen dacht ik huh zij is helemaal niet mijn regular chicken toen zag ik dat het de verkeerde kleur was
. Dus het zit nog niet in mn haar gelukkig =$
Whehequote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:15 schreef Allure_ het volgende:
[..]
ok dit klinkt freaky maar ik was naar het meisje aan het staren op het pakje en toen dacht ik huh zij is helemaal niet mijn regular chicken toen zag ik dat het de verkeerde kleur was
. Dus het zit nog niet in mn haar gelukkig =$
Klinkt wel okay maar een beetje te kaal naar mijn tastequote:
Ehm, dit is de laatste keer in dezelfde kleur. Daarna is het tijd voor zomertintenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:17 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Verf je het altijd dezelfde kleur dan?
Ik zal eens in je haar gaan zitten.
Dus in de winter paars/rood/bruin/ oranje en in de lente groen/geel.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:22 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ehm, dit is de laatste keer in dezelfde kleur. Daarna is het tijd voor zomertinten. Ik pas het aan, aan het seizoen
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |