Haha. Maar leuk gemaakt hoowrrr.quote:
Weet ik niet.quote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:32 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft de vrijheid om de hele dag een beetje skaffa thuis te zitten.
turke wel ze komen land binen en gelijk alleen mr uitkering trekken en drugs dealen niet in mijn nederland domme m oslimsquote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:32 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft de vrijheid om de hele dag een beetje skaffa thuis te zitten.
Hey Limbololly, doe eens normaalquote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:45 schreef Trollscience het volgende:
[..]
turke wel ze komen land binen en gelijk alleen mr uitkering trekken en drugs dealen niet in mijn nederland domme m oslims
en de hoge here in den haag mar op wintesport dit lant ga naar de knoppequote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:45 schreef Trollscience het volgende:
[..]
turke wel ze komen land binen en gelijk alleen mr uitkering trekken en drugs dealen niet in mijn nederland domme m oslims
Kom je mee opruimen danquote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:04 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
wat las ik over een feestje bij jou thuis =$?
Ben je daar niet voor dan?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:08 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Jij wil mij alleen maar gebruiken, he.
Turkenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:45 schreef Trollscience het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |