Mij wel? :$quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Het staat de meeste mensen niet, die moeten dat dus ook niet doen.
Sorry, can't do.quote:
Het is wel degelijk waar.quote:
In je broekje een optie?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:23 schreef Maisnon het volgende:
Mezelf getekend
maar waar laat ik die handennnnnnnnnnnn
[ afbeelding ]
Teveel blingbling.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:23 schreef Maisnon het volgende:
Mezelf getekend
maar waar laat ik die handennnnnnnnnnnn
[ afbeelding ]
Fijn dat ik mensen zo snel kan overtuigen.quote:
Want ik heb het over vissen. Je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:25 schreef Maisnon het volgende:
Nee, vis is geen optie
Maar ik kan nu wel mezelf gorilla armen geven enzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Nu nog werken aan je sarcasmeherkenning.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Fijn dat ik mensen zo snel kan overtuigen.
Of jij?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:26 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nu nog werken aan je sarcasmeherkenning.
Ja, dat weet ik al. Van jullie weet ik het allemaal niet.quote:
Why so serious?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:26 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nu nog werken aan je sarcasmeherkenning.
Ja hey, jij gebruikt ook geen smilies, dus ik kan hetzelfde vragen.quote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:26 schreef Fascination het volgende:
Maar jij bent toch veel witter, Maisnon?Ja mijn beeldscherm is onderin lichter dan van boven en het is maar net hoe ik er tegenaankijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.misschien een beetje te donker
![]()
Haha. Maar leuk gemaakt hoowrrr.quote:
Weet ik niet.quote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:32 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft de vrijheid om de hele dag een beetje skaffa thuis te zitten.
turke wel ze komen land binen en gelijk alleen mr uitkering trekken en drugs dealen niet in mijn nederland domme m oslimsquote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:32 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft de vrijheid om de hele dag een beetje skaffa thuis te zitten.
Hey Limbololly, doe eens normaalquote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:45 schreef Trollscience het volgende:
[..]
turke wel ze komen land binen en gelijk alleen mr uitkering trekken en drugs dealen niet in mijn nederland domme m oslims
en de hoge here in den haag mar op wintesport dit lant ga naar de knoppequote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:45 schreef Trollscience het volgende:
[..]
turke wel ze komen land binen en gelijk alleen mr uitkering trekken en drugs dealen niet in mijn nederland domme m oslims
Kom je mee opruimen danquote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:04 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
wat las ik over een feestje bij jou thuis =$?
Ben je daar niet voor dan?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:08 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Jij wil mij alleen maar gebruiken, he.
Turkenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:45 schreef Trollscience het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |