Het ligt ook aan het intellect van de persoon in kwestiequote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kijk...het gaat me niet om het verbieden. Het gaat me er gewoon om dat 16-jarigen gewoon nog echt kinderen/pubers zijn. Dat zie je aan hun gedrag, dat zie je aan de vreemde keuzes die ze maken, dat zie je aan hun niet volgroeide uiterlijk en dat typische puberhoofd dat iedereen heeft gehad.
Ik vind niet dat je in die levensfase al toe bent aan het onbeperkt kunnen kopen van alcohol.
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Joh. Die wijven doen alles wat die van oh oh chersoo ook doen
In Eindhoven had een school een kroeg/tent gehuurd en iedereen moest blazen.. alcohol op = niet binnen komen (dus indrinken) en werd ook geen alcohol geschonken. Was ook onder de 16.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Een gozer werd vorig jaar bij een brugklasfeest pila van de dansvloer gepikt. Die kon niet eens op zijn eigen benen staan
Wat een onzin.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Precies je kan beter op die leeftijd fout gaan en je leven beteren dan op je 21ste.
Jij vindt 16 (1 dag ouder dan 15) wel een geschikte leeftijd? Ooit al eens bezopen geweest? Die verantwoordelijkheid vertrouw je toe aan kinderen?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:39 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het ligt ook aan het intellect van de persoon in kwestie
Goed dat je het nooit gezien hebt. Een slet uit mijn klas wil lijken op die Barbie.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:39 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wat doen die van Oh Oh Cherso?
Heb het nog nooit gezien...
En terecht.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:40 schreef PizzaGeit het volgende:
Mwhah, veel meer dan een paar biertjes heb ik ook niet op. Heel lekker vind ik het ook niet, dus op een feest ofzo drink ik gewoon cola.
Uitgaan mag ik pas vanaf m'n 16e
Jij mag helemaal geen pizza.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Ach, ik ga effe een pizzatje eten. Tot later bakeitjes
Met je colaatje?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:43 schreef SjaakBauer het volgende:
Stond op mijn veertiende al gewoon te shinen in de lokale kroegen hoor. Vrijdagmiddag in Zwolle
Dat vind ik echt debiel. Alcohol aan kinderen van 14 aanbieden. Versta me niet verkeerd, ben zelf een redelijke drinker als student zijnde maar ik vind 't gewoon niks voor kinderen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En terecht.
Ik ging al vaak naar de kroeg vanaf mijn 10e, mijn vader doet aan biljarten .. en op je 14 enso krijg je dan wel eens van probeer eens. Nooit verbod, maar ik hoefde het gewoon niet.
Parasolletje in je drankje alles.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:43 schreef SjaakBauer het volgende:
Stond op mijn veertiende al gewoon te shinen in de lokale kroegen hoor. Vrijdagmiddag in Zwolle
Agreedquote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat vind ik echt debiel. Alcohol aan kinderen van 14 aanbieden. Versta me niet verkeerd, ben zelf een redelijke drinker als student zijnde maar ik vind 't gewoon niks voor kinderen.
Nee is geen onzin... Als je fout gaat dan jong in je leven dan heb je nog genoeg tijd om te herstellen. Want veel zuipen gaan de meeste toch een keer in het leven.quote:
Lekker de Timeless in.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:43 schreef SjaakBauer het volgende:
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Goed dat je het nooit gezien hebt. Een slet uit mijn klas wil lijken op die Barbie.
Hersencellen herstellen nietquote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee is geen onzin... Als je fout gaat dan jong in je leven dan heb je nog genoeg tijd om te herstellen. Want veel zuipen gaan de meeste toch een keer in het leven.
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:44 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is wel een klacht waard, jezus![]()
maak er een topic over in KLB..
Veel fouten maak je op latere leeftijd niet of minder snel dus vind dat een raar argument eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee is geen onzin... Als je fout gaat dan jong in je leven dan heb je nog genoeg tijd om te herstellen. Want veel zuipen gaan de meeste toch een keer in het leven.
Pakken dan, goede fuckbuddy!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Goed dat je het nooit gezien hebt. Een slet uit mijn klas wil lijken op die Barbie.
Timeless, Joffer en de Kastelein altijd.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:45 schreef SjaakBauer het volgende:
Toen in de Joffer altijd, later werd de Timeless populair inderdaad
Bovendien hoe hoger de leeftijd hoe langer het verboden voor ze is en verboden is spannend en daarom juist leuk om te doen.quote:
De Castelein jaquote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:46 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Timeless, Joffer en de Kastelein altijd.
Hoe jonger je het mag kopen hoe jonger je het kooptquote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Bovendien hoe hoger de leeftijd hoe langer het verboden voor ze is en verboden is spannend en daarom juist leuk om te doen.
Haha klopt, ik kwam er overigens nooit. Ook in de Joffer trouwens niet.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:47 schreef SjaakBauer het volgende:
De Castelein jaBallentent... Op zaterdag mocht je daar naar binnen als je 15 was, maar dan mocht je niet drinken
Timeless en Joffer toen ik in Zwolle studeerde man wat een mongolen tentenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:46 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Timeless, Joffer en de Kastelein altijd.
Wut wut wut?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Pakken dan, goede fuckbuddy!
Nee seks moet ook pas op 18/21 kunnen.
Jup daarvoor maar gewoon de jongeheer eraf halen en een kurk in die kut douwen!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Pakken dan, goede fuckbuddy!
Nee seks moet ook pas op 18/21 kunnen.
Beide heel veel geweest. Bommel ook trouwens.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:48 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Haha klopt, ik kwam er overigens nooit. Ook in de Joffer trouwens niet.
True. Het is nu nog veel ergerquote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Timeless en Joffer toen ik in Zwolle studeerde man wat een mongolen tenten
Daarom hoef je het nog niet makkelijk te maken door het te legaliseren.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Bovendien hoe hoger de leeftijd hoe langer het verboden voor ze is en verboden is spannend en daarom juist leuk om te doen.
Doe mij maar de Dokter moet je alleen wel die gotics negeren.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:49 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Beide heel veel geweest. Bommel ook trouwens.
Ach, denk niet dat ze minimumleeftijd voor alcohol hier makkelijk gaan opschroeven eigenlijk.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Daarom hoef je het nog niet makkelijk te maken door het te legaliseren.
Bommel, die kakker-kroeg.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:49 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Beide heel veel geweest. Bommel ook trouwens.
Waarom niet. Is zo gebeurd hoor. Maatregel heeft niet veel voeten in de aarde.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:50 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ach, denk niet dat ze minimumleeftijd voor alcohol hier makkelijk gaan opschroeven eigenlijk.
Doctor is nog steeds prima vertoeven inderdaad. Veel chille gasten, geen gezeik met stoere kneusjes en inderdaad een beetje langs de gothics en emo's kijkenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Doe mij maar de Dokter moet je alleen wel die gotics negeren.
Woensdag's altijd knettervol. Ook goedkoper drank dan. Die vrouwen soms.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Doe mij maar de Dokter moet je alleen wel die gotics negeren.
Dan ben je niet goed bij je knikker beste vent. Kinderen slaanquote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:50 schreef Geo4kant het volgende:
Ik sla mijn kind tegen ze bol als hij drinkt voor 16.. en niet met de platte hond, nee gewoon met de volle vuist.. dat dat oog goed dicht zit.
Jij djoekte ze altijd.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:52 schreef AryaMehr het volgende:
Van die stoere gastjes heb ik overigens nooit last gehad.
Jongequote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:52 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dan ben je niet goed bij je knikker beste vent. Kinderen slaan
Ohquote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jongedat is een quote uit Probleem wijken.
Dat soort camping televisie kijk ik nietquote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jongedat is een quote uit Probleem wijken.
Alles verbieden werkt ook niet.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Daarom hoef je het nog niet makkelijk te maken door het te legaliseren.
Ik heb weleens dat mensen boos op mij worden maar ik heb daar zelf nooit last van eigenlijk. Als ik wat gedronken heb begin ik alleen maar te lachen, worden ze vaak nog bozer. Genieten pur sang.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:54 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Heb bijna nooit ruzie in de stad, maar komop, wat willen die magere gastjes doen dan.
AryaMehr in z'n jonge jaren:quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:54 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Heb bijna nooit ruzie in de stad, maar komop, wat willen die magere gastjes doen dan.
Waarom worden ze boos dan?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:56 schreef SjaakBauer het volgende:
Ik heb weleens dat mensen boos op mij worden maar ik heb daar zelf nooit last van eigenlijk. Als ik wat gedronken heb begin ik alleen maar te lachen, worden ze vaak nog bozer. Genieten pur sang.
Ik vind dat ook raar dat ondernemers altijd maar moeten lijden omdat mensen zichzelf niet kunnen gedragenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Alles verbieden werkt ook niet.
Mensen moeten weer leren hoe kinderen opvoeden. Neem nou dat patat/friet verbod in Amsterdam rondom scholen als je als ouder zelf op je kind let inplaats vam hem maar de straat op te schoppen
zijn al die dingen verbieden ook niet nodig.
Vanmiddag zwaar uitgebreid gelunched in een restaurant, dus je zou zeggen nee, maar nu na deze plaatje toch weer welquote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
Iemand anders ook honger?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hehe, blijft een baas.quote:
Te laat voor wat?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:57 schreef The_Groove het volgende:
Davy je bent weer is een dag te laat met je post
lol...is er een patat/frietverbod rond scholen dan?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Alles verbieden werkt ook niet.
Mensen moeten weer leren hoe kinderen opvoeden. Neem nou dat patat/friet verbod in Amsterdam rondom scholen als je als ouder zelf op je kind let inplaats vam hem maar de straat op te schoppen
zijn al die dingen verbieden ook niet nodig.
Licht ironische opmerkingen vaak. Maar in sommige tenten is het maar een keer om je heen kijken en d'r staat al eentje voor je schreeuwen dat hij je wel even dood gaat rammen. Zoveel is er niet voor nodig. En ik ben geen brede gast dus met m'n postuur jaag ik ze niet wegquote:
wtf?quote:
Dat is er genoeg hoorquote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:57 schreef Geo4kant het volgende:
Als ze nu ook eens gezonde shit maakten dat net zo lekker was als friet, pizza's, hamburgers etc.
Ik vraag me af wat de evolutionaire reden is van het feit dat al het lekkers ook enorm ongezond is? Ik kan er maar niet bij.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:57 schreef Geo4kant het volgende:
Als ze nu ook eens gezonde shit maakten dat net zo lekker was als friet, pizza's, hamburgers etc.
Is Woensdag de live band avond ?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:51 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Woensdag's altijd knettervol. Ook goedkoper drank dan. Die vrouwen soms.
Oh, is er echt wel hoor.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:57 schreef Geo4kant het volgende:
Haha, dat heb ik dus nooit. Scheelt ook weer een hoop trammelant.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:58 schreef SjaakBauer het volgende:
Licht ironische opmerkingen vaak. Maar in sommige tenten is het maar een keer om je heen kijken en d'r staat al eentje voor je schreeuwen dat hij je wel even dood gaat rammen. Zoveel is er niet voor nodig. En ik ben geen brede gast dus met m'n postuur jaag ik ze niet weg
Bij mij op mijn eerste middelbare school kon je gewoon worsten broodjes, hamburgers, kipcorn, frikandellen, pizza punten kopen.. naast de appelflappen en weet ik het.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
lol...is er een patat/frietverbod rond scholen dan?
Zoet duidt op suikers (=koolhydraten) (=veel energie), daarom vindt bijna iedereen zoet lekkerquote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:58 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat de evolutionaire reden is van het feit dat al het lekkers ook enorm ongezond is? Ik kan er maar niet bij.
Afgelopen zondagnacht nog in de kroeg in Den Haag. 2 van die gastjes van een jaar of 18 duwen iedereen opzij om door de kroeg te lopen. En ik was zo van: 'Hey...maar ik gaat niet aan de kant voor jullie'quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:56 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik heb weleens dat mensen boos op mij worden maar ik heb daar zelf nooit last van eigenlijk. Als ik wat gedronken heb begin ik alleen maar te lachen, worden ze vaak nog bozer. Genieten pur sang.
Ik dacht dat het juist in de scholen was (iets met cafetaria zoals je bijv in een ROC ziet). We willen natuurlijk niet de USA achterna waar de koters zich volstoppen met vette meukquote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind het vaak wel vermakelijkquote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:59 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Haha, dat heb ik dus nooit. Scheelt ook weer een hoop trammelant.
okequote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:00 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Gewoon: [url=640]link[/url]
Kunnen we dan zelf op de foto's klikken.
Wet voorstel van Pvda..quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Volgens mij geen live band, maar wel enorm druk en gezellig.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Is Woensdag de live band avond ?
toffe tijden meegemaakt.
Er zijn genoeg gezonde gerechten die tering lekker zijn. Alleen die kosten meer moeite en geld om te maken.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:57 schreef Geo4kant het volgende:
O, achter die 640 geen hekje. Zo dus [url=640link[/url]quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
oke
[url=640]http://i.imgur.com/xVeIo.jpg[/url]
niks?
Ik ga gezeik niet uit de weg, ik ga d'r ook niet op lopen rammen want ik vind dat nogal debiel. Gewoon m'n schouders ophalen en ze uitlachen en klem lullen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Afgelopen zondagnacht nog in de kroeg in Den Haag. 2 van die gastjes van een jaar of 18 duwen iedereen opzij om door de kroeg te lopen. En ik was zo van: 'Hey...maar ik gaat niet aan de kant voor jullie'
Waren ze me voorbij, geeft 1 van die 2 een duw met z'n hand tegen m'n schouder. Ik kan daar alleen maar om lachen man. Had er ook ruzie van kunnen maken, maar ik snap niet waarom je dat zou doen. Die gasten hebben het al lastig genoeg met zichzelf, laat staan als hun gebit ook nog eens naar de tering is.
Lijkt me vrij simpel.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:58 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat de evolutionaire reden is van het feit dat al het lekkers ook enorm ongezond is? Ik kan er maar niet bij.
Ik vrij irritant. Heb het niet zo op mensen die stoer doen in kroegen/cafe's. Gewoon lekker chill doen en als iemand op je voeten staat gewoon lachen.quote:
Zoveel geweldige soorten groenten. Wokken met een klein beetje olie alleen bijvoorbeeld. Geen sauzen gebruiken, goede specerijen waardoor het extra fijn wordt. Haal het vlees bij de slager en koop geen goedkope supermarkt troep en eet eens een wat duurder visje van de visboer. Dan leer je gezond eten waarderen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zoals? Enlighten me want ik moet van de rotzooi wegblijven.
Ik lach gewoon. Feit dat ze met z'n 2en waren en het bij een domme duw bleef zegt al genoeg hoe onzeker ze zijn. Ben best lang en redelijk breed dus heb sowieso niet snel ruzie.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:02 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik ga gezeik niet uit de weg, ik ga d'r ook niet op lopen rammen want ik vind dat nogal debiel. Gewoon m'n schouders ophalen en ze uitlachen en klem lullen.
Beste van Zwolle alleen te weinig zit ruimte altijd.quote:
Neejoh gewoon kiloknallers halen!!!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:04 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Zoveel geweldige soorten groenten. Wokken met een klein beetje olie alleen bijvoorbeeld. Geen sauzen gebruiken, goede specerijen waardoor het extra fijn wordt. Haal het vlees bij de slager en koop geen goedkope supermarkt troep en eet eens een wat duurder visje van de visboer. Dan leer je gezond eten waarderen.
Maar is op de lange termijn dan weer enorm slecht, dus daarom vind ik het nogal onlogisch.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:02 schreef kapiteintje het volgende:
Lijkt me vrij simpel.
Vet en suiker zijn 2 voedingsbronnen met een hoge energie. Dus veel vet en veel suiker is evolutionair gezien een makkelijke manier om snel veel energie op te nemen voor moeilijkere tijden. Je lichaam herkent vet en suiker en je hersenen geven het signaaltje 'lekker' af omdat het evolutionair gewoon slim is om veel energie op te slaan.
Het is wel zo dat hoe minder fastfood je eet hoe meer je gezond eten lekker gaat vinden. Andersom ook.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:04 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Zoveel geweldige soorten groenten. Wokken met een klein beetje olie alleen bijvoorbeeld. Geen sauzen gebruiken, goede specerijen waardoor het extra fijn wordt. Haal het vlees bij de slager en koop geen goedkope supermarkt troep en eet eens een wat duurder visje van de visboer. Dan leer je gezond eten waarderen.
Deegbolletje?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo, daar zijn we weer. Kwam erachter dat ik hem 50 graden te laag had gezet. Ach, was toch wel lekker
Ja lekker man, van dat vlees van die opgefokte beesten.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:04 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Neejoh gewoon kiloknallers halen!!!
Zeker wetenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het is wel zo dat hoe minder fastfood je eet hoe meer je gezond eten lekker gaat vinden. Andersom ook.
Zo dus.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
[url=640http://i.imgur.com/xVeIo.jpg[/url]
Lul niet man.
Daar krijg je diaree van.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo, daar zijn we weer. Kwam erachter dat ik hem 50 graden te laag had gezet. Ach, was toch wel lekker
Mensen leefden in de tijd dat dat slim was ook niet zo lang als tegenwoordig he. Het is pas iets van de laatste 150 jaar dat mensen pas echt oud worden.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:05 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Maar is op de lange termijn dan weer enorm slecht, dus daarom vind ik het nogal onlogisch.
Dan doe je 'm toch gewoon langer in de oven. Ik snap al die 'tijd' autisten nooit zo. Je eten is gaar/goed als het goed is. Niet omdat het op het pakje staat dat het dan goed moet zijn.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja. Leek net een sausje over wat deeg gesmeerd en dan een poging tot pizza smaak.
20 kipkluifjes in 1 bakquote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja lekker man, van dat vlees van die opgefokte beesten.
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:06 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Zo dus. [ afbeelding ]
Ach, verkeerd gezegd. Het is img en geen url.
Eerat kijken naar je eigen rekening bij het kopen van vlees ouwe wereld redderquote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja lekker man, van dat vlees van die opgefokte beesten.
Ja toen ik op de helft was las ik het pas af.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dan doe je 'm toch gewoon langer in de oven. Ik snap al die 'tijd' autisten nooit zo. Je eten is gaar/goed als het goed is. Niet omdat het op het pakje staat dat het dan goed moet zijn.
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[img=640http://i.imgur.com/kLKl6.jpg[/img]
Ik hoop op jouq scenarioquote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat denken jullie over zondag?![]()
Ik denk dat Ajax een B-elftal opstelt. Feyenoord via de salon naar de CL. AZ verpulvert Groningen. PSV onderuit bij Excelsior. ADO wint van de Graafschap
gr gr
Daar heb je ook weer een punt.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:06 schreef kapiteintje het volgende:
Mensen leefden in de tijd dat dat slim was ook niet zo lang als tegenwoordig he. Het is pas iets van de laatste 150 jaar dat mensen pas echt oud worden.
Toch hekje achter die 640. Sorry man, te weinig geslapen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[img=640http://i.imgur.com/kLKl6.jpg[/img]
Oh, en VVV wint van Twente.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik denk dat Ajax een B-elftal opstelt. Feyenoord via de salon naar de CL. AZ verpulvert Groningen. PSV onderuit bij Excelsior. ADO wint van de Graafschap
gr gr
Het mooiste scenario al mag Ajax van mij wel verliezenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:07 schreef Ajacied422 het volgende:
gr gr
Er zijn ook andere manieren om aan je voeding te komen, alleen zolang iedereen zoveel vlees blijft consumeren zal er nooit naar een duurzamere manier gezocht worden totdat het volledig fout gaat.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Eerat kijken naar je eigen rekening bij het kopen van vlees ouwe wereld redder
Ik weet nooit wanneer het gaar isquote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dan doe je 'm toch gewoon langer in de oven. Ik snap al die 'tijd' autisten nooit zo. Je eten is gaar/goed als het goed is. Niet omdat het op het pakje staat dat het dan goed moet zijn.
Boeit het überhaupt of Ajax zondag wint. Ajax is toch al kampioen. Al heb ik liever de winning streakquote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:08 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Het mooiste scenario al mag Ajax van mij wel verliezen
Maar jij hebt zelf een kleurtje dan hebben ze eerder respect voor je.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:08 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Daar heb je ook weer een punt.
Ik ga overigens ook nooit gezeik uit de weg. Ben wel altijd rustig, maar als iemand een grote mond opzet dan lach ik dus niet, maar vaak even waarschuwen en ze druipen af. Dat soort mensen verdienen een soort 'opvoeding'.
Iets van algemene kennis?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik weet nooit wanneer het gaar ismet barbecue ben ik echt een neuroot, laat het veel te lang liggen, beetje rood is eng.
En van die kook instructies word ik ookniet veel wijzer want weet nooit hoe hoog de vlam e.d. moet
MAKE IT STOPquote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Maar jij hebt zelf een kleurtje dan hebben ze eerder respect voor je.
Sorry manquote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
MAKE IT STOP
Vorige week friet speciaal gehad en 3 dagen spijt van gehad, nu heb ik weer zin. Must not surrender to the dark side.
Niet om stoer te doen, maar zo is het wel.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Maar jij hebt zelf een kleurtje dan hebben ze eerder respect voor je.
Nee hoor, het is gewoon friet.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Pff, ik heb zin in een frietje stoverij (jaja het is patat, ikweet)
Nee het is gewoon frietquote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Pff, ik heb zin in een frietje stoverij (jaja het is patat, ikweet)
Chocola-fappersquote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Sorry man
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vaker koken en gewoon simpel nadenken: als jij kip bakt en je maakt kleine stukjes heeft het niet lang nodig. Druk erop met een stuk bestek. Voel hoe de structuur verandert, dat is een indicatie van de gaarheid. Kijk naar hoe het eruitziet. De sappen die eruit komen. Hoe lang ligt het al in de pan? Eten gaart ook nog door nadat je het vuur hebt uitgezet zolang het maar boven een bepaalde temperatuur blijft.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik weet nooit wanneer het gaar ismet barbecue ben ik echt een neuroot, laat het veel te lang liggen, beetje rood is eng.
En van die kook instructies word ik ookniet veel wijzer want weet nooit hoe hoog de vlam e.d. moet
quote:
Nee, het is patat.quote:
Ga weg man brilsmurfquote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Chocola-fappersDa's wijvenvoer ménnnn!
Ik kom uit de patatstreek en woon nu in de oranje/gele frietstreekquote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Aangezien het uit Belgie komt
Belgen zeggen toch patatekes?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zit in het gele gebiedquote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Haal die tomaten weg en ik vreet 100 van die dingen op... oh nee, glutenbroodquote:
Ik ben van groen, naar oranje/oranjegeel, naar oranjegeel gegaan.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik kom uit de patatstreek en woon nu in de oranje frietstreek
Belgische mayonaise, heerlijk. Tijdje terug met mijn vriendin weekendje in Luik geweest. Manman die Belgjes kunnen wel lekker patatje maken hoorquote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:14 schreef Geo4kant het volgende:
Vroeger.. altijd voetbal toernooi in Belgie, ja doe maar een frikandel speciaal.. krijg je er ketchup![]()
En die zure mayo, bah.
Ga weg met je kofte man.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:15 schreef AryaMehr het volgende:
Nu kunnen jullie het krijgen ook:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Krijg je nog altijd gratis thee ?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:11 schreef SjaakBauer het volgende:
Maarre Mikey, de Balance bestaat nog ja. Niet meer zo chill als vroeger hoor, hebben nu ook echt mongolen als personeel
Toernooi in België... heb een keer in dat Tsjernobyl in de buurt van Antwerpen gevoetbald, dat plaatsje heet Doel. Zelden een troostelozer omgeving gezienquote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:14 schreef Geo4kant het volgende:
Vroeger.. altijd voetbal toernooi in Belgie, ja doe maar een frikandel speciaal.. krijg je er ketchup![]()
En die zure mayo, bah.
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:16 schreef SjaakBauer het volgende:
Ik heb vanmiddag trouwens nog een wit broodje met verse makreel gehad. Genieten
16 bier, 18 sterke drank vind ik wel goed.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij vindt 16 (1 dag ouder dan 15) wel een geschikte leeftijd? Ooit al eens bezopen geweest? Die verantwoordelijkheid vertrouw je toe aan kinderen?
Soms, hangt er vanaf wie er zijn. Binnenhof is beter geworden, maar ik smoke zelf niet meer dus kom er niet zo vaak meer. Af en toe met m'n vrienden, bakkie koffie drinkenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Krijg je nog altijd gratis thee ?
Binnehof is trouwens schandalig haal je daar wiet vragen ze nog om een cosumptie als je wil blijven zitten.
Mwhoah, beetje zo-zo etenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:16 schreef kapiteintje het volgende:
Ik heb net baked beans op.
[ afbeelding ]
Dquote:
Ik rook nog wel.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:18 schreef AryaMehr het volgende:
Ik heb sowieso nooit gerookt of gesmoked.Zinloos.
Inderdaadquote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:18 schreef AryaMehr het volgende:
Verse hamburgers kan ik dan weer wel beter tegen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Vanavond eet ik zelfgemaakte cheeseburgers
Zeg zeg, let ff op je woorden hequote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
D
Hoe is het jonge, ouwe geitenpijper?
Ik rookte eerst nog een pakje per dag. Nu eigenlijk alleen met uitgaan of een avondje voetbal met vrienden. Heel af en toe een goede sigaar bij een lekker glas whiskyquote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:19 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Zie de reden er niet van in eigenlijk. Vandaar nooit één sigaret aangeraakt.
Ik had een paar stukken op maar ik voelde nietsquote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:20 schreef AryaMehr het volgende:
Heb ooit één stukje spacecake gegeten en belandde die avond op de huisartsenpost. Nooit meer.
quote:
Hoe dat dan?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:20 schreef AryaMehr het volgende:
Heb ooit één stukje spacecake gegeten en belandde die avond op de huisartsenpost. Nooit meer.
lol ik een tijd terug spaceculaas, dat ging ook redelijk fout. Gewoon de rit uitgezeten, maar fijn was anders.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:20 schreef AryaMehr het volgende:
Oh godquote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:20 schreef kapiteintje het volgende:
Sunday roast als ik bij m'n moeder of oma ben.
[ afbeelding ]
Dat ziet er wel lekker uit zeg.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:20 schreef kapiteintje het volgende:
Sunday roast als ik bij m'n moeder of oma ben.
[ afbeelding ]
Mijn zus vandeweek nog resultaat: schedelbreukquote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:20 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik rookte eerst nog een pakje per dag. Nu eigenlijk alleen met uitgaan of een avondje voetbal met vrienden. Heel af en toe een goede sigaar bij een lekker glas whisky
Beter iig. Wil ooit een keer roken en dan een lekkere Cubaanse sigaar in Havana wegwerken.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:20 schreef SjaakBauer het volgende:
Ik rookte eerst nog een pakje per dag. Nu eigenlijk alleen met uitgaan of een avondje voetbal met vrienden. Heel af en toe een goede sigaar bij een lekker glas whisky
Wut?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:21 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Mijn zus vandeweek nog resultaat: schedelbreuk![]()
![]()
![]()
![]()
Vannacht was het nog leuker.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Gisteravond was het gezellig hier man. Moet vaker zijn
Was inderdaad leuk.. toen jij was weg.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Wil eigenlijk wel kappen met sigaretten, maar ik blijf het altijd missen als ik een biertje drinkquote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:22 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Beter iig. Wil ooit een keer roken en dan een lekkere Cubaanse sigaar in Havana wegwerken.
Bad trip. Ik en een vriend dachten dat we doodgingen en belde 112 en alles. Uiteindelijk op de huisartsenpost beland en bleek niets te zijn. Ik dacht dat mijn benen 100 kilo waren man, kon nauwelijks een stap zetten.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hoe dat dan?
Ik ken wel iemand die dat had en ging hallucineren, wist niet dat dat kon.. hele bad trip gehad paar uur lang.
Ja dat was 0:45 toen ik ging slapen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Was inderdaad leuk.. toen jij was weg.
quote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Was inderdaad leuk.. toen jij was weg.
Wiet is heel wat minder schadelijk dan alchol.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:18 schreef AryaMehr het volgende:
Ik heb wat gemist? Heb 17 uur geslapen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Toen ik wegging was het fappen op de dagcijfersquote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
Vanaf hier ongeveer.
[VBL Slowchat] #182: bagger.
[VBL Slowchat] #183: bWaar de chicks binnenkomen ( :D )
Dan ben je gewoon kk stoned hoor. Dat gebeurt wel vaker.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:23 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Bad trip. Ik en een vriend dachten dat we doodgingen en belde 112 en alles. Uiteindelijk op de huisartsenpost beland en bleek niets te zijn. Ik dacht dat mijn benen 100 kilo waren man, kon nauwelijks een stap zetten.
?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Toen ik wegging was het fappen op de dagcijfers
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb wat gemist? Heb 17 uur geslapen.
quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:24 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Volgens Jojoortje ben je altijd zo meegaand, ik merk er niks van
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Toen ik wegging was het fappen op de dagcijfers
nee. vandaag zijn ze te slechtquote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:24 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
?
Heb jij ff linkje naar de dagcijfers?
Heb je maar 500?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:25 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Heb je maar 500?187 sinds een uurtje geledenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gebruik nou eens je verstand en haal die links weg jezus alsof ik tegen mijn tien jaar jongere broertje praat.quote:
Die man die de cake had gemaakt bekende later enorm veel thc erin hebben gedaan. En wij hadden nog nooit gesmoked dus die klap kwam hard aan. Ik zat eerst bij mijn moeder maar ik kon gewoon niet meer stoppen met lachen. Alsof die lachspieren gewoon continu strak stonden. Toen snel weggegaan en later in de auto praatten we elkaar alles aan en toen ging het mis.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon kk stoned hoor. Dat gebeurt wel vaker.
Ik had in oktober zelfs 1040.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Allejezus
En je ziet het nog als prestatie ook
Wou me een keer opgeven voor 'geef nooit op'.quote:
Dat voel je soms gwn nog een paar dagen langquote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:27 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Die man die de cake had gemaakt bekende later enorm veel thc erin hebben gedaan. En wij hadden nog nooit gesmoked dus die klap kwam hard aan. Ik zat eerst bij mijn moeder maar ik kon gewoon niet meer stoppen met lachen. Alsof die lachspieren gewoon continu strak stonden. Toen snel weggegaan en later in de auto praatten we elkaar alles aan en toen ging het mis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat heb jij verdomme in je database
Ik voelde mezelf op de bank bij een maat zwaar worden en ik kon de gesprekken niet meer volgen dus ik ben op de fiets gestapt naar huis. Ik voelde ook die werking 'golven' als het ware. Sterker en slapper. Op een gegeven moment was 't net of iemand met 2 vacuumpompen op m'n ogen zat en ik hoorde allemaal piepjes. Dacht dat m'n buurman z'n alarm keihard aan had laten staan. Ben toen maar DVD's op kleur gaan sorteren om met iets bezig te zijn.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:27 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Die man die de cake had gemaakt bekende later enorm veel thc erin hebben gedaan. En wij hadden nog nooit gesmoked dus die klap kwam hard aan. Ik zat eerst bij mijn moeder maar ik kon gewoon niet meer stoppen met lachen. Alsof die lachspieren gewoon continu strak stonden. Toen snel weggegaan en later in de auto praatten we elkaar alles aan en toen ging het mis.
Op een goed tempo in MEN posten. Kloten in VBL & ONZ/KLBquote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:28 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Dude wtf jij post gewoon op een dag 1/3 van wat ik in totaal gepost heb op FOk
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Davy. Post 238 in topic 182 valt wel tegen hoor.Ja want die vond ik zelf zo lekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat heb jij verdomme in je databasenot
Komt inderdaad door die onzin die je elkaar dan aanpraat. Daarom heb ik ook een hekel aan met mensen smoken die er bier bij drinken.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:27 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Waarom postte je het dan?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja want die vond ik zelf zo lekkernot
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Komt inderdaad door die onzin die je elkaar dan aanpraat. Daarom heb ik ook een hekel aan met mensen smoken die er bier bij drinken.
Slechte combi iddquote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Komt inderdaad door die onzin die je elkaar dan aanpraat. Daarom heb ik ook een hekel aan met mensen smoken die er bier bij drinken.
ONZ en KLB sorry hoor maar dat niveau is nog lager als deze slowchat...quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op een goed tempo in MEN posten. Kloten in VBL & ONZ/KLB
Ik kan juist alleen relaxed smoken als ik een wijntje op heb. Ik denk te veel na en door zo'n wijntje word ik heerlijk ontspannen en rustig. Ik smoke trouwens praktisch nooit meer hoor. Als 't 1x in de 3 maanden is, is het al veel.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ben heel vroeg toen mijn bed ingedoken en de volgende dag was het gelukkig grotendeels weg. Was echt apart. In het begin was het nog wel vet trouwens.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:28 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat voel je soms gwn nog een paar dagen lang
Goeie keuze smoofquote:
Daarom. Valt veel te trollen daar.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:30 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
ONZ en KLB sorry hoor maar dat niveau is nog lager als deze slowchat...
Hij wil z'n zusje slijten aan een van ons, snap dat dan.quote:
heb jij dan wat?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hij wil z'n zusje slijten aan een van ons, snap dat dan.
Sowieso is wiet/hasj eten echt 10x zo heftig dan smoken. Je kunt het niet doseren omdat je het pas na 2,5 uur ofzo echt voelt. En het is ook gewoon heftiger voor m'n gevoel. Ik ga 't iig nooit meer doen man.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:31 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ben heel vroeg toen mijn bed ingedoken en de volgende dag was het gelukkig grotendeels weg. Was echt apart. In het begin was het nog wel vet trouwens.
Wiet moet zijn om te chillen van de combo gaan mensen vervelende dingen doenquote:
Ik heb een broertje voor je 14.gifquote:
Shit 1x geprobeerd, vond d'r geen reet aanquote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:32 schreef AryaMehr het volgende:
Ik heb overigens in mijn vriendenkring ook genoeg gekke dingen met speed meegemaakt.
Hier ook. Was dus één keer en nooit meer weer.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:32 schreef kapiteintje het volgende:
Sowieso is wiet/hasj eten echt 10x zo heftig dan smoken. Je kunt het niet doseren omdat je het pas na 2,5 uur ofzo echt voelt. En het is ook gewoon heftiger voor m'n gevoel. Ik ga 't iig nooit meer doen man.
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb een broertje voor je 14.gif
Zoals?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wiet moet zijn om te chillen van de combo gaan mensen vervelende dingen doen
Je vroeg of ik wat had. Ik heb een broertjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |