Het ligt ook aan het intellect van de persoon in kwestiequote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kijk...het gaat me niet om het verbieden. Het gaat me er gewoon om dat 16-jarigen gewoon nog echt kinderen/pubers zijn. Dat zie je aan hun gedrag, dat zie je aan de vreemde keuzes die ze maken, dat zie je aan hun niet volgroeide uiterlijk en dat typische puberhoofd dat iedereen heeft gehad.
Ik vind niet dat je in die levensfase al toe bent aan het onbeperkt kunnen kopen van alcohol.
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Joh. Die wijven doen alles wat die van oh oh chersoo ook doen
In Eindhoven had een school een kroeg/tent gehuurd en iedereen moest blazen.. alcohol op = niet binnen komen (dus indrinken) en werd ook geen alcohol geschonken. Was ook onder de 16.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Een gozer werd vorig jaar bij een brugklasfeest pila van de dansvloer gepikt. Die kon niet eens op zijn eigen benen staan
Wat een onzin.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Precies je kan beter op die leeftijd fout gaan en je leven beteren dan op je 21ste.
Jij vindt 16 (1 dag ouder dan 15) wel een geschikte leeftijd? Ooit al eens bezopen geweest? Die verantwoordelijkheid vertrouw je toe aan kinderen?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:39 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het ligt ook aan het intellect van de persoon in kwestie
Goed dat je het nooit gezien hebt. Een slet uit mijn klas wil lijken op die Barbie.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:39 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wat doen die van Oh Oh Cherso?
Heb het nog nooit gezien...
En terecht.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:40 schreef PizzaGeit het volgende:
Mwhah, veel meer dan een paar biertjes heb ik ook niet op. Heel lekker vind ik het ook niet, dus op een feest ofzo drink ik gewoon cola.
Uitgaan mag ik pas vanaf m'n 16e
Jij mag helemaal geen pizza.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Ach, ik ga effe een pizzatje eten. Tot later bakeitjes
Met je colaatje?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:43 schreef SjaakBauer het volgende:
Stond op mijn veertiende al gewoon te shinen in de lokale kroegen hoor. Vrijdagmiddag in Zwolle
Dat vind ik echt debiel. Alcohol aan kinderen van 14 aanbieden. Versta me niet verkeerd, ben zelf een redelijke drinker als student zijnde maar ik vind 't gewoon niks voor kinderen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En terecht.
Ik ging al vaak naar de kroeg vanaf mijn 10e, mijn vader doet aan biljarten .. en op je 14 enso krijg je dan wel eens van probeer eens. Nooit verbod, maar ik hoefde het gewoon niet.
Parasolletje in je drankje alles.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:43 schreef SjaakBauer het volgende:
Stond op mijn veertiende al gewoon te shinen in de lokale kroegen hoor. Vrijdagmiddag in Zwolle
Agreedquote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat vind ik echt debiel. Alcohol aan kinderen van 14 aanbieden. Versta me niet verkeerd, ben zelf een redelijke drinker als student zijnde maar ik vind 't gewoon niks voor kinderen.
Nee is geen onzin... Als je fout gaat dan jong in je leven dan heb je nog genoeg tijd om te herstellen. Want veel zuipen gaan de meeste toch een keer in het leven.quote:
Lekker de Timeless in.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:43 schreef SjaakBauer het volgende:
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Goed dat je het nooit gezien hebt. Een slet uit mijn klas wil lijken op die Barbie.
Hersencellen herstellen nietquote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee is geen onzin... Als je fout gaat dan jong in je leven dan heb je nog genoeg tijd om te herstellen. Want veel zuipen gaan de meeste toch een keer in het leven.
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:44 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is wel een klacht waard, jezus![]()
maak er een topic over in KLB..
Veel fouten maak je op latere leeftijd niet of minder snel dus vind dat een raar argument eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee is geen onzin... Als je fout gaat dan jong in je leven dan heb je nog genoeg tijd om te herstellen. Want veel zuipen gaan de meeste toch een keer in het leven.
Pakken dan, goede fuckbuddy!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Goed dat je het nooit gezien hebt. Een slet uit mijn klas wil lijken op die Barbie.
Timeless, Joffer en de Kastelein altijd.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:45 schreef SjaakBauer het volgende:
Toen in de Joffer altijd, later werd de Timeless populair inderdaad
Bovendien hoe hoger de leeftijd hoe langer het verboden voor ze is en verboden is spannend en daarom juist leuk om te doen.quote:
De Castelein jaquote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:46 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Timeless, Joffer en de Kastelein altijd.
Hoe jonger je het mag kopen hoe jonger je het kooptquote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Bovendien hoe hoger de leeftijd hoe langer het verboden voor ze is en verboden is spannend en daarom juist leuk om te doen.
Haha klopt, ik kwam er overigens nooit. Ook in de Joffer trouwens niet.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:47 schreef SjaakBauer het volgende:
De Castelein jaBallentent... Op zaterdag mocht je daar naar binnen als je 15 was, maar dan mocht je niet drinken
Timeless en Joffer toen ik in Zwolle studeerde man wat een mongolen tentenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:46 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Timeless, Joffer en de Kastelein altijd.
Wut wut wut?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Pakken dan, goede fuckbuddy!
Nee seks moet ook pas op 18/21 kunnen.
Jup daarvoor maar gewoon de jongeheer eraf halen en een kurk in die kut douwen!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Pakken dan, goede fuckbuddy!
Nee seks moet ook pas op 18/21 kunnen.
Beide heel veel geweest. Bommel ook trouwens.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:48 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Haha klopt, ik kwam er overigens nooit. Ook in de Joffer trouwens niet.
True. Het is nu nog veel ergerquote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Timeless en Joffer toen ik in Zwolle studeerde man wat een mongolen tenten
Daarom hoef je het nog niet makkelijk te maken door het te legaliseren.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Bovendien hoe hoger de leeftijd hoe langer het verboden voor ze is en verboden is spannend en daarom juist leuk om te doen.
Doe mij maar de Dokter moet je alleen wel die gotics negeren.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:49 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Beide heel veel geweest. Bommel ook trouwens.
Ach, denk niet dat ze minimumleeftijd voor alcohol hier makkelijk gaan opschroeven eigenlijk.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Daarom hoef je het nog niet makkelijk te maken door het te legaliseren.
Bommel, die kakker-kroeg.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:49 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Beide heel veel geweest. Bommel ook trouwens.
Waarom niet. Is zo gebeurd hoor. Maatregel heeft niet veel voeten in de aarde.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:50 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ach, denk niet dat ze minimumleeftijd voor alcohol hier makkelijk gaan opschroeven eigenlijk.
Doctor is nog steeds prima vertoeven inderdaad. Veel chille gasten, geen gezeik met stoere kneusjes en inderdaad een beetje langs de gothics en emo's kijkenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Doe mij maar de Dokter moet je alleen wel die gotics negeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |