http://www.bultenkamerverhuur.nl/quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:02 schreef Gitaarmat het volgende:
Kamer gezocht:
¤250-¤300
14m² (of groter)
Wel rondom/in de binnenstad.
anybody? Mensen op kamernet reageren laat btw.
eyjongquote:
Haten he, als iemand een beetje populair begint te worden.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:53 schreef boem-dikkie het volgende:
Een rapper die opeens kut muziek maakt nu hij snapt dat juist daar geld mee te verdienen is.
Ja, omdat hij best toffe muziek maakt en dan opeens 'doorbreekt' met waar is Kraan of hoe dat nummer ook heet. Zo'n bijzonder slecht "dit móet de menigte wel leuk vinden" top 40 beatje. Kots.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:05 schreef nietzman het volgende:
[..]
Haten he, als iemand een beetje populair begint te worden.
Ze hebben het zelf ook moeilijk met de veertien jarige groupiesletjes trouwens.
Haten op dat nummerquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:07 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ja, omdat hij best toffe muziek maakt en dan opeens 'doorbreekt' met waar is Kraan of hoe dat nummer ook heet. Zo'n bijzonder slecht "dit móet de menigte wel leuk vinden" top 40 beatje. Kots.
Is volgens mij een van de oudere nummers van het album. Nummers met de potentie van het "vieze hitje" maakte 'ie al veel langer hoor. Haten op waar is Kraan vanwege de mazzel en marketing die er achter zit is pure afgunst.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:07 schreef boem-dikkie het volgende:
Ja, omdat hij best toffe muziek maakt en dan opeens 'doorbreekt' met waar is Kraan of hoe dat nummer ook heet. Zo'n bijzonder slecht "dit móet de menigte wel leuk vinden" top 40 beatje. Kots.
Nee. Ik bedoel het hele album die o.a. bekend is geworden door 'hitjes' als Waar is Kraan, en dat nummer straalt gewoon 'ik wil doorbreken' uit omdat het precies zo is als wat de mensen waaraan je geld kunt verdienen leuk vinden. Dát vind ik jammer. Voor de rest haat ik niet op kraan, maar wel op het maken van dat soort nummers. Maar vooralsnog heeft 'ie gelijk, als je er geld mee kunt verdienen moet je dat doen, zou ik ook doen, wie niet.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:15 schreef nietzman het volgende:
[..]
Is volgens mij een van de oudere nummers van het album. Nummers met de potentie van het "vieze hitje" maakte 'ie al veel langer hoor. Haten op waar is Kraan vanwege de mazzel en marketing die er achter zit is pure afgunst.
Ben jij ook zo iemand die als iemand vraagt wat voor muziek je leuk vindt zegt dat je liedjes uit de top 40 wel 'okay' vindt?quote:
Nee. Ik houd wel van sommige top40 dingetjes maar ben toch wel poprock/punkrock/indierockquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:20 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ben jij ook zo iemand die als iemand vraagt wat voor muziek je leuk vindt zegt dat je liedjes uit de top 40 wel 'okay' vindt?
http://www.last.fm/user/renrozquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:25 schreef boem-dikkie het volgende:
Maar goed, dat ik het niet leuk vind betekent overduidelijk niet dat anderen die mening delen. Het afdoen als afgunst lijkt me lichtelijk overdreven.
Kraan kan me roesten, maar het is hoog tijd dat z'n back-up MC solo gaat.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:28 schreef Bullet-tooth het volgende:
Nietzman is n fanboi, die gaan altijd huilen bij kritiek.
Ben jij ook zo iemand die als iemand je vertelt dat het nummer dat je zo leuk vind doorgebroken is in de top 40, je het nummer dan niet meer leuk vindt?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:20 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ben jij ook zo iemand die als iemand vraagt wat voor muziek je leuk vindt zegt dat je liedjes uit de top 40 wel 'okay' vindt?
zeker. Een verfrissing tussen al die troep die hippe muziek wordt genoemd.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:36 schreef Renesite het volgende:
Ik vind Ed Sheeran een leuke 'nieuwe' aanwinst
Mooie reactie.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:31 schreef nietzman het volgende:
Het leven is dan ook mooi als je zestien bent en je je druk kunt maken over commerciële kutmuziek..
Nee. Wel als het klinkt alsof het gemaakt is om door te breken.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:33 schreef HHaajee het volgende:
[..]
Ben jij ook zo iemand die als iemand je vertelt dat het nummer dat je zo leuk vind doorgebroken is in de top 40, je het nummer dan niet meer leuk vindt?
Staat veel poep in de top 40, maar betekent niet dat een nummer kut is als ie in de top 40 staat
Nietzman toch.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:31 schreef nietzman het volgende:
Het leven is dan ook mooi als je zestien bent en je je druk kunt maken over commerciële kutmuziek..
Nogmaals, die vieze hitjespotentie zit er nu echt niet voor het eerst in.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:54 schreef boem-dikkie het volgende:
Nee. Wel als het klinkt alsof het gemaakt is om door te breken.
Deed ik dat echt?quote:
Heerlie.quote:Het gaat goed met mij. En met jou?
Bier voor de vrijheid hè.quote:Morgen gewoon Groningen in of niet?
Ja maar zit wel een kern van waarheid in natuurlijk. Heb je nog interessante docu's voor mij voor in de trein zo? Stuur maar via Facebook als je een paar hebt.quote:
Moet ik ze dan eerst op youtube opsnorren?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:15 schreef Ziba het volgende:
Ja maar zit wel een kern van waarheid in natuurlijk. Heb je nog interessante docu's voor mij voor in de trein zo? Stuur maar via Facebook als je een paar hebt.
Ja! Of ik stuur deze vrouw op je af.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:21 schreef nietzman het volgende:
[..]
Moet ik ze dan eerst op youtube opsnorren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:31 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ja! Of ik stuur deze vrouw op je af.Jezus, hoe is die uit mijn kelder ontsnaptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:31 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ja! Of ik stuur deze vrouw op je af.Is dat hoe ze er normaal uit ziet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga naar huis.
Lekker draften daar.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:50 schreef VGA4xZoom het volgende:
Ik wil morgen mooi weer op de draftbaan, iemand die dat ff kan regelen?
op me werk zeggen ze dat dr alleen negerinnen staan daarquote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:53 schreef Catch22- het volgende:
gulmez je moet naar de p+r. hoeren in de nieuwstad.
grote markt, vismarkt, poelestraat peperstraat zuiderdiep. wat wil je shoppen?
nieuwstad staan vaak wel mooie vrouwen. er is een andere hoerenstraat en daar staan wel veel negerinnenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:56 schreef Gulmez het volgende:
[..]
op me werk zeggen ze dat dr alleen negerinnen staan daaramsterdam wallen bulgaarse
ah oke,quote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:59 schreef Catch22- het volgende:
[..]
nieuwstad staan vaak wel mooie vrouwen. er is een andere hoerenstraat en daar staan wel veel negerinnen
ah oke!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:58 schreef Catch22- het volgende:
nee. je kan alleen in parkeergarages parkeren en dat is niet gratis. 2 eu per uur ofzo.
Gratis. Constant. Maar het is wel erg druk in het centrum dan - probeer maar een plekje te vinden.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:10 schreef Gulmez het volgende:
En gratis parkeren op zondag, is dat ook voor onbepaalde tijd, of moet je dan elk halfuur je parkeerkaart verschuiven?![]()
Bedankt!
Jawel hoorquote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:21 schreef MaxMark het volgende:
Volgens mij is het niet gratis parkeren op koopzondag?
Heeeel erg Harrie!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:24 schreef MaxMark het volgende:
Of is dat dan koopavond waar ik mee in de harrie ben?
Dat inderdaad. Niet zoeken om een plekje, als je ergens rond het centrum een verkeerde straat in rijd mag je vaak niet meer terug en je kunt met max 5 personen op dat buskaartje van 1,50. P+R is dus ook hoe dan ook de goedkoopste optiequote:
Beterquote:Op zaterdag 5 mei 2012 11:39 schreef ralfseltje het volgende:
Jeej Bevrijdingsfestival. Wisten jullie al dat The Rapture nadien nog in Vera draait?
Als ik berichten lees van vrienden die elders in nederland wonen (stromende regen etc) dan hebben wij heel erg geluk gehad met het weer hoorquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:14 schreef wc-eendjuh het volgende:
Brrrr, jammer dat het niet lekker warm was vandaag, werd stadspark leuker op!
Komt u met de auto naar de stad Groningen? Dan kunt u aan de rand van de stad gratis parkeren op een van de 5 P+R-terreinen. De comfortabele Citybus brengt u en maximaal 4 anderen voor ¤ 5,- naar het centrum van Groningen en weer terug.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:45 schreef princess-a het volgende:
[..]
Dat inderdaad. Niet zoeken om een plekje, als je ergens rond het centrum een verkeerde straat in rijd mag je vaak niet meer terug en je kunt met max 5 personen op dat buskaartje van 1,50. P+R is dus ook hoe dan ook de goedkoopste optie
'Comfortabele'quote:Op zondag 6 mei 2012 17:47 schreef MCH het volgende:
[..]
Komt u met de auto naar de stad Groningen? Dan kunt u aan de rand van de stad gratis parkeren op een van de 5 P+R-terreinen. De comfortabele Citybus brengt u en maximaal 4 anderen voor ¤ 5,- naar het centrum van Groningen en weer terug.
Dat is dan recent verhoogd, toen in november mijn familie op bezoek was betaalden ze 2 of 3 euro geloof ik. Die 1.50 zag ik hier in het topic staanquote:Op zondag 6 mei 2012 17:47 schreef MCH het volgende:
[..]
Komt u met de auto naar de stad Groningen? Dan kunt u aan de rand van de stad gratis parkeren op een van de 5 P+R-terreinen. De comfortabele Citybus brengt u en maximaal 4 anderen voor ¤ 5,- naar het centrum van Groningen en weer terug.
Ik ging even bij Deus kijken, was niks aan. Toen wou ik naar Don Diablo en mocht er niemand meer in, zijn er een paar mensen platgedrukt ofzo?quote:Op zondag 6 mei 2012 10:20 schreef VGA4xZoom het volgende:
Ze hadden Don Diablo op de main stage moeten zetten, veels te krap bij dansen bij de bus.
Gezellige stad en ben het er ook mee eens hoe lang ik hier ook woon je komt er de gekste dingen elke dag nog tegenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:49 schreef princess-a het volgende:
Ik meld me hier ook even. Woon inmiddels ruim een jaar in de stad en heb het gevoel dat er nog te ontdekken is
Succes op Fok! onzin radio vonden ze chiptunes niks aanquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:11 schreef boem-dikkie het volgende:
Maar ik ga naar cerror, chiptune beats maken om mee door te breken.
En dan uiteindelijk al die kutmuziek toch op je mp3 hebt staan want dat is wel weer alternatiefquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:31 schreef nietzman het volgende:
In Groningen overvallenquote:Op maandag 7 mei 2012 00:47 schreef RickoKun het volgende:
Chille stad zonder de onveiligheid van amsterdam en die andere randsteden. (al ben ik al een x overvallen)
Noorderplantsoen en ik was zo zat als een torquote:Op maandag 7 mei 2012 00:49 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
In Groningen overvallen??
ze hebben mijn huisgenoot fiets gejat op 5 mei. Vrijheid voor de fietsIdioten ook!
Daar zitten soms ook van die tokkie's in het noorderplantsoen waarvan ik denk.quote:Op maandag 7 mei 2012 01:03 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Noorderplantsoen en ik was zo zat als een toren dat zagen zij natuurlijk ool.
Ohja, gefeliciteerd Marjo
Gok dat ze bij Belga (bij de Praxis/Ikea) wel een aardige collectie hebben.quote:Op maandag 7 mei 2012 02:18 schreef BradleyQ het volgende:
Goedenacht. Weet iemand welke fietsenmaker in Grun veel zadeltasjes in het assortiment heeft?
jij hoeft niet te werken gok ik?quote:
Mooi wel dus. Jij denkt echt dat ik een ongemotiveerde lapzwans ben die gestopt is met d'r studie en nu alleen maar uitgaat, eet en slaapt volgens mij.quote:
Is niet?quote:Op maandag 7 mei 2012 09:32 schreef Ziba het volgende:
[..]
Mooi wel dus. Jij denkt echt dat ik een ongemotiveerde lapzwans ben die gestopt is met d'r studie en nu alleen maar uitgaat, eet en slaapt volgens mij.
Verbaasd me nog steeds dat ze niet uitweken voor je gespierde stieren uiterlijk.quote:Op maandag 7 mei 2012 01:03 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Noorderplantsoen en ik was zo zat als een toren dat zagen zij natuurlijk ool.
Ohja, gefeliciteerd Marjo
Gespierde stieren? Say whaaaaa?quote:Op maandag 7 mei 2012 09:42 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Verbaasd me nog steeds dat ze niet uitweken voor je gespierde stieren uiterlijk.
Neehoor popquote:Op maandag 7 mei 2012 09:32 schreef Ziba het volgende:
[..]
Mooi wel dus. Jij denkt echt dat ik een ongemotiveerde lapzwans ben die gestopt is met d'r studie en nu alleen maar uitgaat, eet en slaapt volgens mij.
Je weet wel, zo'n koe zonder uiers.quote:
Ooooh dusss!quote:Op maandag 7 mei 2012 09:51 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Je weet wel, zo'n koe zonder uiers.
Erica Terpstra met borstkanker?quote:Op maandag 7 mei 2012 09:51 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Je weet wel, zo'n koe zonder uiers.
totaal niet grappigquote:Op maandag 7 mei 2012 10:03 schreef Catch22- het volgende:
niet spotten met kanker.
mijn buurman is van de trap gekankerd.
berenpak32
quote:Op maandag 7 mei 2012 09:32 schreef Ziba het volgende:
Gefeliciteerd!!quote:
Echt he! Dat heb ik inderdaad ook. 'Mijn' Groningen is wel redelijk klein doordat werk en huis allebei in het centrum zijnquote:Op maandag 7 mei 2012 00:46 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Gezellige stad en ben het er ook mee eens hoe lang ik hier ook woon je komt er de gekste dingen elke dag nog tegen
Vriendin en ik hadden het er laatst nog over, dat je in Groningen gemakkelijk een gevoel van veiligheid krijgt, terwijl het nou niet echt veilig is. Moord op Zuiderdiep kort geleden, allemaal vrouwen overvallen door een man met brede neus die geweld gebruikte enzo.. Valt dus wel mee hier met de veiligheidquote:Op maandag 7 mei 2012 00:47 schreef RickoKun het volgende:
Chille stad zonder de onveiligheid van amsterdam en die andere randsteden. (al ben ik al een x overvallen)
in randstad komen dat soort dingen een stuk vaker voor.quote:Op maandag 7 mei 2012 18:11 schreef princess-a het volgende:
Vriendin en ik hadden het er laatst nog over, dat je in Groningen gemakkelijk een gevoel van veiligheid krijgt, terwijl het nou niet echt veilig is. Moord op Zuiderdiep kort geleden, allemaal vrouwen overvallen door een man met brede neus die geweld gebruikte enzo.. Valt dus wel mee hier met de veiligheid
Ik denk van niet, al had me dat niet verbaast, het was echt veuls te druk.quote:Op maandag 7 mei 2012 00:16 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik ging even bij Deus kijken, was niks aan. Toen wou ik naar Don Diablo en mocht er niemand meer in, zijn er een paar mensen platgedrukt ofzo?
Ja daar heb je een punt. Maar in Amsterdam lopen zoveel malloten rond, dat is niet normaal wat een grafvolkquote:Op maandag 7 mei 2012 18:11 schreef princess-a het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!!
[..]
Echt he! Dat heb ik inderdaad ook. 'Mijn' Groningen is wel redelijk klein doordat werk en huis allebei in het centrum zijnMaar ga toch ook wel vaak op stap en uiteten enzo en kom toch steeds nog dingen tegen waarvan ik denk goh dat ziet er ook gezellig uit
[..]
Vriendin en ik hadden het er laatst nog over, dat je in Groningen gemakkelijk een gevoel van veiligheid krijgt, terwijl het nou niet echt veilig is. Moord op Zuiderdiep kort geleden, allemaal vrouwen overvallen door een man met brede neus die geweld gebruikte enzo.. Valt dus wel mee hier met de veiligheid
quote:Op maandag 7 mei 2012 20:16 schreef RickoKun het volgende:
[..]
In Groningen ben ik na die overval sindsdien heel erg scherp op mijn omgeving en loop ik niet meer als een dwaas rond die wel ziet waar hij komt
Stalling onder de openbare bibliotheek in de boteringestraat.quote:Op maandag 7 mei 2012 20:03 schreef Drommeldaris het volgende:
Band geknapt voor de AH, ik kon lopends naar huis met mn kratjes
Weet iemand of die fietsenmaker die op de vismarkt staat er morgen is? Zo niet, is er een andere in de buurt die redelijk goedkoop is?
Aan de Pijpstraat zit een goedkope.quote:Op maandag 7 mei 2012 20:03 schreef Drommeldaris het volgende:
Band geknapt voor de AH, ik kon lopends naar huis met mn kratjes
Weet iemand of die fietsenmaker die op de vismarkt staat er morgen is? Zo niet, is er een andere in de buurt die redelijk goedkoop is?
quote:Op maandag 7 mei 2012 21:02 schreef boem-dikkie het volgende:
Ricko ziet er ook uit als een pussyboy die geen gezag uitstraalt, dan denken ze als je de 'grafvolk' malloten aankijkt dat je een makkelijke target bent. Kin in de lucht zeg ik je Ricko.
Pffffff dat heeft ie niet eens, die vuilak! Zit vast op straat zijn 8bit muziek te spelen terwijl hij die euro in zijn eigen hoed gooit om de mensen te laten denken: "oh boh, nouja dan gooi ik er ook maar een euro in, boh boh!"quote:Op maandag 7 mei 2012 22:28 schreef Catch22- het volgende:
hij komt je vast wel tegen ja.
als hij je een euro geeft om zijn jas op te hangen
matig? op de spitschool krijg je hier een choke voorquote:Op maandag 7 mei 2012 22:35 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Pffffff dat heeft ie niet eens, die vuilak! Zit vast op straat zijn 8bit muziek te spelen terwijl hij die euro in zijn eigen hoed gooit om de mensen te laten denken: "oh boh, nouja dan gooi ik er ook maar een euro in, boh boh!"
Ok matig maar fuck jou gewoon
quote:Op maandag 7 mei 2012 22:35 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Pffffff dat heeft ie niet eens, die vuilak! Zit vast op straat zijn 8bit muziek te spelen terwijl hij die euro in zijn eigen hoed gooit om de mensen te laten denken: "oh boh, nouja dan gooi ik er ook maar een euro in, boh boh!"
Het enige wat ik op straat speel zijn gevoelige snaren.quote:Op maandag 7 mei 2012 22:35 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Thx bro, geef die powerboks dang!quote:Op maandag 7 mei 2012 22:40 schreef Catch22- het volgende:
[..]
matig? op de spitschool krijg je hier een choke voor
Deze man is het equivalent van een teil die zijn eigen braaksel genereertquote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:05 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Het enige wat ik op straat speel zijn gevoelige snaren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:13 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Deze man is het equivalent van een teil die zijn eigen braaksel genereertMoet je Firefox gaan gebruiken, die hebben spellingscontrole.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zit fanatiek bij mijn 3e van in totaal 4u college van vandaag!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 11:21 schreef Catch22- het volgende:
Ja hallo zeg ligt iedereen nog te maffen of hoe
uiteraardquote:Op dinsdag 8 mei 2012 11:21 schreef Catch22- het volgende:
Ja hallo zeg ligt iedereen nog te maffen of hoe
4 uur? inhumaanquote:Op dinsdag 8 mei 2012 11:27 schreef Luco het volgende:
[..]
Ik zit fanatiek bij mijn 3e van in totaal 4u college van vandaag!
Wat werkt boemdikkie bij de stadsgarderobe?quote:Op maandag 7 mei 2012 22:28 schreef Catch22- het volgende:
hij komt je vast wel tegen ja.
als hij je een euro geeft om zijn jas op te hangen
Hmmm even uitzoekenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:28 schreef RedFever007 het volgende:
Heo zit dat nu met die administratiekosten eigenlijk? Dat mocht toch niet meer maar toch gaat het CJIB lekker door met het innen van die kosten![]()
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:16 schreef boem-dikkie het volgende:
Maar ik hou van je hoor Ricko, en als je weer bijna wordt verkracht bel je me maar.
Jaaaaa jij houdt wel van tunneltjes hé? hahaha!!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:55 schreef Renesite het volgende:
Die tunneltjes zijn zeer belangrijk gezien het julianaplein hahaha!!
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:08 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Jaaaaa jij houdt wel van tunneltjes hé? hahaha!!
gr gr
Je boy
Rechtbank heeft bepaald dat die zaak van de administratiekosten een individueel geval was en het dus niet rechtstreeks op iedereen van toepassing is. Nu is het wachten op de Hoge Raad.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:28 schreef RedFever007 het volgende:
Heo zit dat nu met die administratiekosten eigenlijk? Dat mocht toch niet meer maar toch gaat het CJIB lekker door met het innen van die kosten![]()
Die persoon heeft een rechtszaak aangespannen over zijn 6 euro administratiekosten?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:31 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Rechtbank heeft bepaald dat die zaak van de administratiekosten een individueel geval was en het dus niet rechtstreeks op iedereen van toepassing is. Nu is het wachten op de Hoge Raad.
Principe?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:35 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Die persoon heeft een rechtszaak aangespannen over zijn 6 euro administratiekosten?
Ja. Zeker op kleine boete's kan die zes euro buiten proportie zijn. Bovendien heeft het CJIB zelf een keer een rekensom laten zien dat zij zelf nog geen twee euro kwijt zijn aan alle administratieve handeling omdat alles geautomatiseerd is. Dan klopt zes euro van geen kant.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:35 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Die persoon heeft een rechtszaak aangespannen over zijn 6 euro administratiekosten?
Jawel, gewoon vragen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:19 schreef Catch22- het volgende:
iets dat geautomatiseerd is is niet per se gratis...
gelukkig niet, anders had ik geen inkomen
Ik vind, dat wanneer ik een boete krijg van ¤400 dat ze dan niet nog eens extra 6 ekkie's hoeven te vragen. Die 400 was immers al makkelijk verdient...quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:46 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Ja. Zeker op kleine boete's kan die zes euro buiten proportie zijn.
Of je wacht even tot het buitje overgetrokken isquote:Op woensdag 9 mei 2012 09:42 schreef Luco het volgende:
En het weer... 18 graden is top maar als het dan regent heb je twee keuzes: Je kapot zweten met je jas aan of zeiknat worden van de regen.
quote:HOUSE CLUB EXPERIENCE
Bingo Players
Shermanology Live
Funkerman
Quintino
Baggi Begovic
Bassjackers
Asino Di Medico
Ruell
Mike Cervello
MC: Ambush & Mitch Crown
HARDSTYLE EXPERIENCE
Brennan Heart
Dutch Master
Tatanka
G-Town Madness
Silvio Aquila
Chronic Error
Diabolic
MC Triggah
TECHNO EXPERIENCE
Remy
Industrialyzer
Mindustries
Warren Fellow
Ellendeling
(Harde Baas & Sander Sittn)
Pinto
Lesley Moore
DRUM & BASS - DUBSTEP EXPERIENCE
Cannibal Monkey
Sinister Souls
Posij
Android 16
Septum
Piece Of Meat
Cybor.Q
TRANCE EXPERIENCE
Kay Wilder
Mark Norman
Setrise
De Senjal
Rule
Willem van der Kolk
Hessel
KOPJEK EXPERIENCE
Jeroen Rijskamp
Derek Te Rijdt
Sander Davids
Zoran Pillay
Bobby Courthe
Tim Und Lukaz
Douwe Ykema
hangt er vanaf welke dag je rijdtquote:Op woensdag 9 mei 2012 15:42 schreef Luco het volgende:
Nog iemand die een lift naar Amsterdam moet trouwens?
Huh, jij wou toch zo'n one x ofzoiets?quote:Op woensdag 9 mei 2012 18:25 schreef joppie_saus het volgende:
HTC Senstation XE met Beats by Dre zooi erbij.
Valt mee. Deze week nieuwe update, dan zit er ook Android 4 op.quote:Op woensdag 9 mei 2012 18:30 schreef Catch22- het volgende:
okeuj. ouder model. android is wel chill.
Ja klopt, maar die was bijna 10 euro per maand duurder, terwijl het verschil niet zo heel erg groot is. Sensation XE is ook dikke prima.quote:
Ah dat scheelt idd wel. Het verschil naar android 4 is trouwens niet zo groot.quote:Op woensdag 9 mei 2012 18:56 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Ja klopt, maar die was bijna 10 euro per maand duurder, terwijl het verschil niet zo heel erg groot is. Sensation XE is ook dikke prima.
Ach en een overgang vanaf een Blackberry > Android is ongeveer van een Citroën naar een Maybach.quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:06 schreef S-RS het volgende:
[..]
Ah dat scheelt idd wel. Het verschil naar android 4 is trouwens niet zo groot.
Bellen is met alle vier moeilijk?quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ach en een overgang vanaf een Blackberry > Android is ongeveer van een Citroën naar een Maybach.
Je bent blij met een 4?quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:19 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Ik heb cijfers van m'n tentamens weer: een 8,7,6 en een 4. Blij
Nou, op dat tentamen waren 7 vragen en ik had er maar 1,5 ingevuld en de rest open gelaten. Als het goed is waren alle vragen evenveel punten waard, dus een 4 vind ik dan nog best hoog..quote:
Jij snapt het!quote:
Ach, ik kan nu lekker uitzending gemist kijken op de pot, dat is ook wat waardquote:Op woensdag 9 mei 2012 19:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ach en een overgang vanaf een Blackberry > Android is ongeveer van een Citroën naar een Maybach.
dan wel jaquote:Op woensdag 9 mei 2012 20:30 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
Nou, op dat tentamen waren 7 vragen en ik had er maar 1,5 ingevuld en de rest open gelaten. Als het goed is waren alle vragen evenveel punten waard, dus een 4 vind ik dan nog best hoog..
1,5/7*10= 2,14 afgerond een 2,1 dus. Sowieso dat die ene vraag veel meer punten waard wasquote:Op woensdag 9 mei 2012 20:30 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
Nou, op dat tentamen waren 7 vragen en ik had er maar 1,5 ingevuld en de rest open gelaten. Als het goed is waren alle vragen evenveel punten waard, dus een 4 vind ik dan nog best hoog..
Als je verscheurd wil worden moet je gewoon lekkere korte dingetjes aan doenquote:Op woensdag 9 mei 2012 21:26 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Volgende week vrijdag naar Istanbul voor 8 dagen! Kom er net achter dat ik bijna alleen maar hemdjes in mijn kast heb liggen, en shorts.. terwijl we eigenlijk geen te korte broek aan mogen en al helemaal geen hemdjes..
Ja, want dat wil ik heel graag..quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:26 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Als je verscheurd wil worden moet je gewoon lekkere korte dingetjes aan doen
Dan zit je er samen met mijquote:Op woensdag 9 mei 2012 21:26 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Volgende week vrijdag naar Istanbul voor 8 dagen! Kom er net achter dat ik bijna alleen maar hemdjes in mijn kast heb liggen, en shorts.. terwijl we eigenlijk geen te korte broek aan mogen en al helemaal geen hemdjes..
Euhhhquote:Op woensdag 9 mei 2012 22:35 schreef Marco001 het volgende:
Ook maar weer eens hier aanwezig..
Als rasechte Delfzijlster, die vanaf maandag bij DUO aan het werk mag/moet, vraag ik me af hoe het zit met de parkeergelegenheid in Helpman, omdat ik rumeuren heb gehoord dat de parkeerplek bij het schip nogal onder bemeten zijn.
Liefst gratis uiteraard, en trein is geen optie.
vouwfiets heb ik sowieso wel, maar trein is geen optie, want dan moet ik al om 6 uur van bed(met auto rond 6.45...) vouwfiets heb ik, dus die gooi ik dan sowieso wel in de kofferbak, en mocht daar in de buurt geen plaats zijn, kan ik hem ook nog wel op de p+r euroborg neerzetten, vanaf daar zal het misschien 5 minuten fietsen zijn?quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
Euhhh
Helpman ís gratis, temporary tho... Gaat veranderd worden. Ik kan je adviseren om iets met een P+R of beter nog trein > vouwfiets te gaan doen.
P+R > DUO is nog best een stukje fietsen hoor!quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:54 schreef Marco001 het volgende:
[..]
vouwfiets heb ik sowieso wel, maar trein is geen optie, want dan moet ik al om 6 uur van bed(met auto rond 6.45...) vouwfiets heb ik, dus die gooi ik dan sowieso wel in de kofferbak, en mocht daar in de buurt geen plaats zijn, kan ik hem ook nog wel op de p+r euroborg neerzetten, vanaf daar zal het misschien 5 minuten fietsen zijn?
Die parkeergarage is zeker nog niet klaar bij het schip?
Sjaal mee voor over je schouders en iets dat over je knieën valtquote:Op woensdag 9 mei 2012 21:26 schreef Mrjolyn_ het volgende:
uiteraard, als je net 4 maanden werkloos bent geweest, moet je er weer even inkomen he..quote:
Kan je beter na je college doen, heb je tenminste tijd om rustig rond te kijken.quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:16 schreef Marco001 het volgende:
[..]
uiteraard, als je net 4 maanden werkloos bent geweest, moet je er weer even inkomen he..
Ga donderdag aan het eind van de middag nog wel even in de buurt kijken daar, kom er toch langs op weg naar college.
Uhm ja, om 23.00 heb ik dat inderdaad. (volg een avondstudie bij het NHL.. ) Misschien wel een goed idee trouwens.quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:17 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Kan je beter na je college doen, heb je tenminste tijd om rustig rond te kijken.
Als het dan nog moest ging zou ik op je eerste dag gewoon op tijd gaan.quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:18 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Uhm ja, om 23.00 heb ik dat inderdaad. (volg een avondstudie bij het NHL.. ) Misschien wel een goed idee trouwens.
Huh? In Istanbul? Ga je helemaal tegelijk met mij?quote:
Ja, dat sowieso! Ze denken toch niet dat ik in die hete zon met een lange broek ga lopenquote:Op woensdag 9 mei 2012 23:08 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Sjaal mee voor over je schouders en iets dat over je knieën valt
Welke jeugdtrainer van Ajax heeft volgend seizoen nog niks te doen?quote:
Jammer.quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:32 schreef Peterselieman het volgende:
Staat Joppie trouwens al te juichen?
FC Groningen en Huistra per direct uit elkaar
Ja, opdonderen met die reserveFries. Tijd voor een echte trainer die wel weet hoe het spelletje werkt.quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:32 schreef Peterselieman het volgende:
Staat Joppie trouwens al te juichen?
FC Groningen en Huistra per direct uit elkaar
Boekhouden 1 heb je nu?quote:Op donderdag 10 mei 2012 18:02 schreef ShiningStar het volgende:
Boekhouden is zeg maar niet echt mijn ding.
gehehe. Je kunt ook zeggen dat de spelers kwalitatief tekort komenquote:Op donderdag 10 mei 2012 18:01 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Ja, opdonderen met die reserveFries. Tijd voor een echte trainer die wel weet hoe het spelletje werkt.
Nee, Crom geeft dat tegenwoordig, prima kerel. Weet niet of je hem kent?quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:52 schreef Peterselieman het volgende:
Dat vak ken ik wel ja. Is die lange DJ er nog als docent?
die ken ik nietquote:Op donderdag 10 mei 2012 22:55 schreef ShiningStar het volgende:
[..]
Nee, Crom geeft dat tegenwoordig, prima kerel. Weet niet of je hem kent?
Dat hoor ik van meer mensen maar het kwartje wil bij mij nog niet echt vallenquote:Op donderdag 10 mei 2012 22:58 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik vond boekhouden in het begin ook niet zo chill maar als je het eenmaal snapt is er geen kunst aan
Achtste was haalbaar. Veertiende komt door falen van de trainer.quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:42 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
gehehe. Je kunt ook zeggen dat de spelers kwalitatief tekort komen
Ik kom niet maar veel plezier.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:04 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Hey foreskinmuncher,
In de jas dAar staan brah?
Grgr
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |